Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

Dine handlings-vaner :) ?
Forfatter: 
Dato:  22-08-2008 19:41

Hvordan er dine handelsvaner når du skal ud og købe mad?

Køber du så lidt mad hver dag?

Eller køber du stort ind en eller gange om ugen?

Hvor handler du bl.a (her snakker vi varer, dvs madvarer primært)?

Hvordan handler du når du kommer til kassen? Lægger du stregkoderne opad eller bare op på båndet med det? Er du høflig ved kassen og siger "hav en god dag" eller er du typen som ikke en gang smiler og bare skal ud af butikken igen?

Ja, jeg er mega nyserrig da jeg jo arbjder i butik og der har vi MAANGE forskellige kunder hver dag :)

Du kan ikke tvinge en hest til at elske dig. Kærlighed kommer med tillid og tillid kommer med tålmodighed. Gør dig selv den tjenste at have denne tåmodighed - og du får dig en ven for livet ..

Cashew o ...

0
0
Svar på denne tråd

tja når jeg handler
Forfatter: 
Dato:  22-08-2008 19:48

når jeg handler ind til hjemme , plejer jeg da købe pålæg og så aftenmad og hvis der mangle andet , og hvis jeg har masser af tid ligger jeg stregkoden opad men els rydder det op .

men siger altså har en god dag eller god weekend når jeg er i godt humør ( :

0
0
Svar på denne tråd

jeg handler stort ind..
Forfatter: 
Dato:  22-08-2008 19:50

som regel onsdag aften og lørdag formiddag i liddel i ringsted.

super betjening og flotte friske varer. nu spiser vi en del frugt og grønt, så jeg har et ekstra køleskab i vaskehuset, til alt det grønne.

Har ikke tid til at handle hverdag og det er også for dyrt, for så får man som regel købt en masse man ikke har brug for.

Jeg fylder som regel en hel vognfuld med varer og sørger for at det er nemt at komme til for den der sidder ved kassen.

Nu er personalet i liddel i ringsted, altid i godt humør og man får altid en venlig hilsen som "dav" eller god formiddag. farvel og ha en super dag er også som regel den salut man får med på vejen.

en hyggesludder er der også tid til, smatidigt med at man får sine varer ned i vognen igen.

Jeg har endnu ikke mødt nogen sure ekspedienter, og det smitter jo også af på kunderne som føler sig velkommen.

MOBBEN IMC.
Vi tilbyder.
slåning af græs m/skiveslår.
presning af halm-hø i små baller.
20285450 (4370 st.merløse)

0
0
Svar på denne tråd

Mine handlevaner
Forfatter: 
Dato:  22-08-2008 19:52

er nok mere i retning af at købe mad 2-3 gange om ugen - og så det løse dagligt.

Handler primært i Netto og Føtex - de ligger tæt på og supplerer hinanden.

Jeg har stor respekt for kasse-"folket" og sørger altid for at lægge varerne enkeltvis og gerne med stregkoden op på båndet, så vidt det er muligt. Jeg tager også øjenkontakt med vedkommende - med mindre han/hun bevidst vender hovedet væk og signalerer, at de ikke ønsker kontakt, men det er nu sjældent.

Ja, jeg sender et smil, en lille kommentar og gerne "fortsat god dag".

Det koster jo ikke noget

Sys

Living is - knowing which bridges to cross - and which to burn !!

0
0
Svar på denne tråd

handling...
Forfatter: 
Dato:  22-08-2008 19:53

det hedder ikke handlings-vaner... en handling er f.eks en reaktion, en måde at agere på¨i en given situation.

men jeg handler stort ind én gang om ugen og resten af ugen bruger jeg på at handle de ting jeg glemte

ja jeg lægger stregkoden opad eller udad alt efter hvor scanneren sidder ved kassen

nej jeg siger ikke "ha en god dag" og hader når kassedamerne siger det, det er så falsk. men "hej" "tak" og "værsågod" er alm pli.

Maiken

held afhænger af tilfældigheder

succes af vilje

0
0
Svar på denne tråd

Maikenm - du har ret
Forfatter: 
Dato:  22-08-2008 20:00

Jeg var tæt på at skrive det samme - altså om ordet handling - som er noget helt andet end at handle ind. Faktisk troede jeg indlægget handlede om handlinger, der var en vane .........

Meeen - ku' så godt forstå meningen alligevel, da jeg fik indlægget åbnet - at det handlede om indkøbsvaner/rutiner

Og indlægget er fint !!!

Sys

Living is - knowing which bridges to cross - and which to burn !!

0
0
Svar på denne tråd

Mine indkøbsvaner...
Forfatter: 
Dato:  22-08-2008 20:32

... skifter lidt.

Jeg går ofte efter tilbud, så når jeg finder gode tilbud, køber jeg stort ind. Men det sker da også at jeg kun skal have et par ting.

Jeg planlægger som regel i forvejen hvad jeg vil have hvis der er slagtilbud, og går efter en indkøbsliste. Men der er da også plads til impulskøb - hvis det er noget jeg ved jeg mangler eller kommer til at skulle bruge og prisen er i orden.

Når jeg kommer til kassen, lægger jeg oftest tingene med stregkoden opad - specielt hvis jeg køber mange ting, og i et lag. Det er ikke altid jeg snakker specielt med kassemedarbejderen, det kommer lidt an på om vedkommende selv virker som om de gerne VIL snakkes med - og på mit humør. Nogen gange vil jeg bare hjem, og er ikke i humør til hyggepludder.

Dog svarer jeg selvfølgelig altid hvis de ønsker mig en god dag og gør mit bedste for at være høflig og en "god kunde". Jeg har selv arbejdet i kassen - og arbejder stadig med kundeservice - så jeg ved hvor træls det er at blive udsat for de der sure løg der ikke kan udvise almindelig høflighed.

£isbeth & Baloo

People are just about as happy as they make up their minds to be

(Abraham Lincoln)

0
0
Svar på denne tråd

Indkøbsvaner
Forfatter: 
Dato:  22-08-2008 21:29

Jeg småhandler det fleste dage, er ikke god til at planlægge aftensmad flere dage frem, ved jo ikke lige hvad jeg har lyst til på tirsdag...

Derudover er jeg mega impulskøber!

Går ikke efter tilbud, gider ikke tage i flere forretninger eller lavpris hvor man ikke kan få det hele, handler altid i Superbrugsen!

Min søn på 4 år er for det meste med, han elsker at handle og vi har pligterne delt mellem os - jeg læser op fra indkøbsseddel, han putter i kurven og kører den (må lige tilføje den har hjul, inden jeg bliver anklaget for børnearbejde) - han lægger varer på båndet, jeg betaler. Og nej stregkoderne er ikke altid op af...

Er altid høflig over for ekspedienterne, og da det er samme sted vi altid handler, er Oliver (min søn) gode venner med ekspedienterne, de spørger om han har haft en god dag - hvortil han med voksenmine svarer: Fint, tak!

Hilsen Mikala

0
0
Svar på denne tråd

Hmmmm....
Forfatter: 
Dato:  22-08-2008 21:49

Generelt handler jeg stort ind en gang om ugen. Men så er der jo alle de ting, som jeg har glemt..... Så jeg handler nok ca. 3 gange om ugen! Der kan jo også være nogle specielle tilbud, som jeg skal have fat i.

Jeg er selvfølgelig høflig overfor kassedamerne; "hej", "værsgo" og "tak"...

Snepony

nu uden Mulle :ó(

*

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider