Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

Købte vare
Forfatter: 
Dato:  21-08-2008 12:14

er ikke kommet efter aftale. Hvad gør man? Hvad har andre gjordt? Har adresse og tlf nr men vedkommende svarer ikke.

Et liv uden dyr er som en sko uden såler:)

0
0
Svar på denne tråd

surt.....
Forfatter: 
Dato:  21-08-2008 12:25

læst nogle skriver til hn moderation hvis varen er købt fra markedspladsen..

Jeg har heldigvis ikke oplevet det, nu skriver du ikke hvor længe du har ventet på dine ting, men måske dukker det op. Ellers kan du melde det til politiet så det jo bedrageri hvis man bevist ikke sender en vare...

håber det løser sig og du modtager dine vare:-)

0
0
Svar på denne tråd

Hmm jeg
Forfatter: 
Dato:  21-08-2008 12:52

har ventet i 3 uger og haft kontakt med vedkommende og hun bliver ved med at sige hun sender det i morgen, nu tager hun ikke sin telefon og svarer ikke på beskeder. Men vi er nogle stykker som har hendes adresse så det kunne være vi skulle aflægge hende og familien et besøg.

Et liv uden dyr er som en sko uden såler:)

0
0
Svar på denne tråd

123456
Forfatter: 
Dato:  22-08-2008 09:26

Hej, ja jeg har desværre oplevet det samme.. Jeg solgte en vare, som køber ik synes var i den stand, som jeg havde beskrevet, så vi aftalte at hun kunne sende varen retur, men har endnu ik set den, det er endda et måned siden imorgen, at der blevet lovet første gang, at den blev sendt retur..

Så jeg følger lige med her, og ser om der kommer nogle gode råd...

Charlotte den lykkelige ejer af Gucci

0
0
Svar på denne tråd

Jeg er...
Forfatter: 
Dato:  22-08-2008 09:31

i gang med at købe et bid til prinsessen her på MP, MEN... jeg vil ikke overføre penge før sælger sender biddet - og sælger vil ikke sende biddet, før hun har set pengene på sin konto

Så det ender nok med at blive en svær handel.

Mvh

Line

4 års DV-hoppe sælges

Feriehus ved Malaga udlejes, skriv for yderligere info

Den som aldrig laver fejl, laver som regel slet ingenting

0
0
Svar på denne tråd

LineG....
Forfatter: 
Dato:  22-08-2008 10:51

Hvorfor sender hun den så ikke pr. efterkrav.. så sender hun pakken på posthuset, og ligger portoen oven i beløbet i har aftalt, og så modtager du pakken og betaler beløbet i har aftalt, et par dage efter modtager hun et stykke papir hun selv har udfyldt ved posthuset, og det tager hun med ned på posthuset så får hun sine penge for varen der..

så er der ingen der kan snyde hinanden... kun hvis du selvfølgelig ikke henter pakken på posthuset, så får hun paken retur, og har så mistet portoen.. så det skal i da bare gøre..

Hvad er bedre end en fjordhest? {>
0
0
Svar på denne tråd

Canulsen..
Forfatter: 
Dato:  22-08-2008 10:55

det er vist noget med, at det at sende pr. efterkrav vist er en saga blot, desværre...

Mvh

Line

4 års DV-hoppe sælges

Feriehus ved Malaga udlejes, skriv for yderligere info

Den som aldrig laver fejl, laver som regel slet ingenting

0
0
Svar på denne tråd

efterkrav..
Forfatter: 
Dato:  22-08-2008 10:56

det ikke muligt at benytte efterkrav mere, P&T sender ikke pr efterkrav mere..

mvh Karin

Tilridning tilbyde vestsjælland.. se præsentation.

0
0
Svar på denne tråd

værdipakke tror jeg det hedder
Forfatter: 
Dato:  22-08-2008 17:58

og korrekt, den bringes ikke ud, men skal hentes på posthuset. Det er for at ungå postbudene skal køre med kontanker.

Så det kan altså stadigvæk lade sig gøre, nu hedder produktet bare noget andet end efterkrav fordi det udbringes ikke længere.

Spørg på posthuset.

Medlem af klubben for manipulerende, hjernevaskende, talentløse ponymødre og
Jeg er SUPER stolt over mine 2 piger.

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider