Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

ol dressur
Forfatter: 
Dato:  19-08-2008 16:30

oki nu skal jeg lige høre er jeg den eneste der syntes det er mega unfair den placering vi lige har fået i kür programmet frestyle syntes da det er for latterligt. Andreas red meget bedre end de andre og lavede næsten igen fejl..

også bare fordi vi red først og sådan skulle vi have så lav karakter fordi dommerne ikke viste hvordan de andre red...

Andreas red med meget højre sværhedsgrad end mange af de andre...

jah undskyld mig men syntes det er latterligt... andre der er enige

0
0
Svar på denne tråd

Vrøvl -
Forfatter: 
Dato:  19-08-2008 16:34

Han red bestemt ikke bedre end de andre.

Jeg synes hans placering er særdeles flot.

mvh PiaR
quantum in me fuit

Svar venligst i tråden og ikke via besked

www.piar.dk

0
0
Svar på denne tråd

placering
Forfatter: 
Dato:  19-08-2008 16:35

jaah det fint nok men meeeget skuffende ville gerne have ham højre op for han fortjener mere...

0
0
Svar på denne tråd

lige for en
Forfatter: 
Dato:  19-08-2008 16:56

"uvidende"

hvilket nummer blev andreas i küren ? og sammenlagt ?

Jeanet

0
0
Svar på denne tråd

kjhkjlæ
Forfatter: 
Dato:  19-08-2008 17:01

jeg synes nu også de fortjente mere.. synes han formåede at ride et flot program med høj sværhedsgrad og shuf fint fremme i "strikkerne". sammenlignet m Solos Carex der leverede et tamt program og til tider så den ligefrem halt ud!

men sådan er spillets regler jo og det er jo dommerne der har det sidste ord!

Carina og hestedyrene!

Sille ( med Tailormade Temptation baby i maven ), Ametyst, Credit, A´conto og lille Contrast

Gammelgårds Credit og mig - nu videre til mellemrund ...

0
0
Svar på denne tråd

bummelum
Forfatter: 
Dato:  19-08-2008 17:34

Arj, jeg syntes nu heller ikke at det var Andreas' bedste kûr-program. Der var lidt kiks hist og her, men slemt var det absolut ikke. Jeg vil da holde med jer i, at han gerne måtte have fået et par (2-3) procenter mere, men ridtet var ikke godt nok til en medalje.

Generelt syntes jeg der blev leveret nogle fine programmer, dog fik jeg ikke "wow" fornemmelsen af nogen af dem.

Men som der blev sagt, er det jo altid svært at få gode point når man i de to forgående programmer ikke har leveret sit bedste, og når man er så uheldig at måtte starte som 2'er.

*Anne*

~ Hestens fejl er rytterens fejl ~

Verden ændres af kendsgerninger - VÆR en kendsgerning

Man har ikke omvendt en mand, blot fordi man har bragt ham til tavshed.

0
0
Svar på denne tråd

Werth..
Forfatter: 
Dato:  19-08-2008 17:57

Hvordan gik det med de sidste .. jeg nåede kun at se til og med Kyra.

Jeg synes ikke Andreas' ridt var wow flot .. Det kunne godt være han skulle have haft noget mere.. men jeg vil også højest sige 2-3 % mere ...

/mette.

/mette.

...---***Cappucino & Quinar's Lovespot ***---...

0
0
Svar på denne tråd

fair nok
Forfatter: 
Dato:  19-08-2008 17:59

Jeg synes bestemt, at dommerne har været helt fair i deres bedømmelser.

http://www.ynox.dk

Bestilling af blyantstegninger - send en pm. :)

Boks udlejes til hoppe i udkanten af Ringsted.

0
0
Svar på denne tråd

Jeg så de sidste 5.
Forfatter: 
Dato:  19-08-2008 18:35

Man kan sige en hel masse om Anky, men for satan et flot program hun red i dag.

Mvh
Alice

Nu med to smækre RDH-hopper i stalden.

0
0
Svar på denne tråd

bla bla bla
Forfatter: 
Dato:  19-08-2008 23:08

Jeg tror dommerne - heldigvis - er blevet klogere. En del tyder på det (med undtagelser) til dette mesterskab. Så jeg tror bestemt AH fik som fortjent.

Tanten her mener også:

'Riding must be pleasing to the eye and to the feelings.'
Egon von Neindorff

0
0
Svar på denne tråd

Det kan da
Forfatter: 
Dato:  19-08-2008 23:17

ikke passe at dommeren dømmer ud fra hvordan de har redet de andre dage. Det kan da heller ikke passe at bare fordi man er blandt de første 1-5 at man "straffes" for det. Dommeren skal sku da dømme ud fra hvad han ser og ikke hvad han så for 3 dage siden.

Er programmet svært og uden fejl i udførelse og opstilling og rytter påvirkning kan det da ikke passe at karakteren bliver eks 6-7 hvis den var til 8-9, udelukkende fordi man er en af de første.

Jeg så ikke de sidste men har dem på dvd så får dem nok set på et tidspunkt men jeg synes bestemt at AH var bedre end de foregående dage og så meget bedre var de andre ikke. Klart bedre end en 11. plads.

Synes forresten lige jeg ville nævne at nok red Nathalie ikke op til sit bedste idag men hun har skrevet historie alligevel: forsiden fortæller at hun sluttede som nr 17. Det er da egentlig meget godt ud af 15 startende

For øjeblikket uden smart bemærkning!!

0
0
Svar på denne tråd

Ikek kun at ride et program uden fejl
Forfatter: 
Dato:  19-08-2008 23:44

Udover korrekte øvelser, og fejlfrie programmer er der jo også ting som løsgjorthed, samling, bæring m.m der spiller ind på alle karakterne hele vejen igennem og ikke bare de sidste karaktere. Og jeg tror, at det er her AH mister point og må 'nøjes' med 6 og 7 taller. Schoufu (staves?) er meget kadancerede at se på i trav, passage og piaff, synes jeg, men galoppen er ok.

Tanten her mener også:

Egon von Neindorff

0
0
Svar på denne tråd

Søs....
Forfatter: 
Dato:  20-08-2008 00:03

Jeg er helt enig i dine betragtninger.

Jeg ved ikke om jeg vil kalde det kadanceret, for det er alle hestene jo mere eller mindre på det her niveau.

Men schufro mangler i særdeleshed smidighed over ryggen , ligesom Briar, som efter min mening blev dømt for højt. De to heste er på flere punkter ret ens.

De sparker med forbenene, men ikke pga ennergien bagfra. De er født gangartheste med høje knæ, og ofte synes jeg lidt rytteren "glemmer" bagbenene som følge deraf. "for forbenene laver jo hele synsindtrykket".

Alle hestene på dette niveau kommer jo godt op med knæ og ud i skulderen men dem som er korrekt over ryggen er også dem placerer bagbenene godt inde under tyndgepunktet.

Til gengæld er Schufro en ud af få med een så afbalanceret galop med meget flotte chér iøvrigt.

SMUK SELSKABS/GALLAKJOLE, BRUGT 1 GANG, SÆLGES I STR 36, (NY 3500) KR 2000

lÆDERJAKKE (ÆGTE) FELKØB I STR, DERFOR ALDRIG BRUGT - M.BRUN, STR 40 - (NY 1200) KR. 500

MVH JEANETT

0
0
Svar på denne tråd

han fik hvad han skulle ha'
Forfatter: 
Dato:  20-08-2008 00:21

jeg syntes personligt at OL dresuren blev dømt fair, hele vejen igennem fik ryttere som fortjent hverken mere eller mindre..

Don schufro er slet ikke nok fremme, man skal passe på med ikke at bleve betaget af dens spjætten med forbenene når resten af kroppen ikke er med...syntes han kan være godt tilfreds med hans endelige placering efter de ridt han har vist, han fik hvad han har fortjent så det jo helt fair..

mvh Karin

Tilridning tilbyde vestsjælland.. se præsentation.

0
0
Svar på denne tråd

Rimeligt...
Forfatter: 
Dato:  20-08-2008 08:46

Jeg tror egentlig også de fik hvad de skulle have, omend jeg måske nok synes de godt kunne have fået lidt mere. Jeg så ikke alle ridt i går.

Men det var klart Schufros bedste klasse i går - i de 2 obligatoriske programmer har den godt nok været ret kedelig at se på - og hvis jeg tager dansker-brillerne af, så var hans ridt jo nok bestemt ikke til mere.

Jeg kan ikke lade være med at tænke på, at han ligeså godt kunne have taget Cashmir med. Den ville have kunnet gøre det mindst lige så godt. Men det er jo ikke nemt at vide på forhånd, at Schufro ikke trivedes så godt dernede. Det samme kunne jo også ske for Cashmir.

Håber da godt nok snart at Matiné bliver klar igen (hvis den nogensinde gør det Hvis det er seneskader kan det jo være meget svært)

Hilsen
Tina

0
0
Svar på denne tråd

Enig enig
Forfatter: 
Dato:  20-08-2008 10:23

Jeanett - jeg er enig med det du skriver om briar ;-)

Tanten her mener også:

Egon von Neindorff

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider