Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

Skønne ferier DK - hvord. holder I ferie
Forfatter: 
Dato:  18-08-2008 13:22

Hvor ynder I at holde ferie i DK?

Har I nogle steder hvor I fast tager hen fordi det bare lige er det rigtige for jer?

Og hvilken slags ferie foretrækker I?

Skal det være ren afslapning eller skal der opleves en masse?

Skal det være så billigt og primitivt som muligt, eller skal det være lidt mere luksuriøst?

Min kæreste og jeg snakker om, at finde nogle lækre steder i DK hvor vi med jævne mellemrum kan tage en forlænget weekend.

Vi elsker skøn natur og luksus! Vi elsker wellness, forkælelse og romantik. Prisen er ganske underordnet, og det kan være ferieboliger, sommerhuse, kroer eller hoteller... IKKE telt!

Hvor er DK's perler?

Baronessen og den fabelagtige ganger

...This is perfection

0
0
Svar på denne tråd

Vesterhavet
Forfatter: 
Dato:  18-08-2008 13:49

Helt klart Vesterhavet..

Der er plantager, havet (naturligvis) og ved Henne Strand den mest fantastiske Italienske restaurant med rigtig god mad og en rigtig italiensk kok...

Vi "plejer" at være ved og omkring Ringkøbing Fjord, nærmere Nymindegab/Bork Havn det er ren "frisk luft" og total afslapning. Vi kommer der gerne når de alm. turister er taget hjem...

Alternativt Bornholm, det nærmeste man kommer "rigtig natur" der ikke er fladt som en pandekage ;)

Vi er dog udemennesker og ynder at have hunden med. Det foregår normalt i sommerhus hvis vi bliver i Danmark. For det meste forlængede weekender og ren afslapning med lange gåture så man kan få blæst bøtten igennem...

Nu med stand på HN kræmmermarked v/ Kongelunden, Amager

Andis Klipper / 1½ hestes trailer udlejes i kortere perioder (Vestegnsområdet)

www.nallino.dk/Udlejning.htm

0
0
Svar på denne tråd

bum bum
Forfatter: 
Dato:  18-08-2008 19:26

jeg er så heldig at mine forældre (vi) har 2 sommerhuse, 1 ved Ebeltoft og et ved Vesterhavet (Vrist)

her ELSKER jeg at være. det er afslapning for alle pengene :)

-Stephanie

Med Bassebabyen Bandit og en ½ Mussepige Caliopi

0
0
Svar på denne tråd

Mors...
Forfatter: 
Dato:  18-08-2008 19:37

Siden jeg var 9 år gammel har jeg tilbragt samtlige sommerferier på en rideskole på Mors, jeg elsker at være der, der er fred og ro, natur og dejlige mennesker

Ellers har mine forældre et sommerhus lige overfor Mors lige ud til Limfjorden hvor jeg er mange weekender i sommerhalvåret og andre ferier! Det er også bare skønt!

Nath, Sisse og Fønix

Der findes lige så mange holdninger som mennesker ;-D

Mangler du en at ride tur med og bor du i nærheden af postnummer 8541 - så skriv:D

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider