Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

Reglementeret påklædning...
Forfatter: 
Dato:  18-08-2008 12:54

Hej alle :-)

Her i weekenden har jeg, som så mange andre af jer, siddet og nydt både dressur og spring i fjernsynet.

Igår så min kæreste med, da de mange ryttere kæmpede for deres hold og deres individuelle konkurrence i spring.

På et tidspunkt sagde han: Jeg synes det skulle laves om med de der "uniformer". Det ser så overklasse snobbet ud, og det er med til at jeg ikke gider sidde og se det. Jeg kan ikke identificere mig på nogen måde med rytterne.

Jeg har meget svært ved at sætte mig i hans sted. Dels fordi jeg selv ejer sådan en uniform, og dels fordi jeg mener at det simpelthen hører med til ridningen at man klæder sig jvf. reglementet.

Men hvad hvis han har ret? Hvad nu hvis mange danskere og generelt set - folk der ikke rider, alle har et skidt forhold til ridesportens upperclas - attitude... Var det så måske ikke en idé at ændre lidt på påklædningen? Jeg ved jo godt at det aldrig vil ske, men hvad synes I?

Hvis det nu kunne få flere mennesker til at se en sport vi så gerne vil have at flere ser - var det så ikke det værd?

Eller hvad?

Vickie

The line between wrong and right is the length of a thread from a spider's web

The piano keys are black and white

but they sound like a million colours in your mind

0
0
Svar på denne tråd

Overskrift
Forfatter: 
Dato:  18-08-2008 13:02

Jeg tror jeg nu ikke at det har noget med påklædningen at gøre. Jeg bryder mig ikke om fodboldstøj og cykeltøj, men det er nu ikke grunden til at jeg ikke ser det, det er bare ikke lige mig og det intresserer mig ikke, så mon ikke det er derfor den øvrige befolkning der ikke er hesteintresseret ikke ser ridning

MAGIC KHIDARA OX

WWW.METTELINDE.DK

0
0
Svar på denne tråd

Mette---
Forfatter: 
Dato:  18-08-2008 13:05

Der tror jeg du misforstår - det er ikke fordi at tøjet ikke behager hans øje. Han snakker om at det virker så upperclass at han ikke synes han almindeligt dødelig kan være med ;-)

Og han er ikke den første jeg har hørt det fra.

Det er mere derfor jeg spørger. Han synes at selve springningen var ret interessant - selvom han ikke gad når der nu ikke var nogen danskere med - men det med tøjet alene, er med til at han ikke gider sidde og se det.

Vickie

0
0
Svar på denne tråd

Jeg forstår ikke....
Forfatter: 
Dato:  18-08-2008 13:10

.. hvad det er, der gør det til "upper class"? Er det de hvide bukser, eller er det fordi, man har jakke på?

Jeg synes da ikke at grønne ridebukser er mere "low class" end hvide - men synes bestemt at kortærmede t-shirts med navn på ryggen ville være bundskrab ;)

I øvrigt tror jeg at interessen må kunne ligge på et meget lille sted, hvis påklædningen kan frastøde så voldsomt.

Omvendt, så tror jeg faktisk også at jeg ville kunne holde ud at se fodbold, hvis spillerne var iført samme slags shorts som volleyball-kvinderne

Hilsen Sif

Det er sjovt at tage fjordheste alvorligt

Husk DM for fjordheste den første weekend i september.

0
0
Svar på denne tråd

Ridningen
Forfatter: 
Dato:  18-08-2008 13:13

Var i gamle dage en overklasse sport, eller kun for millitær folk.

Det var kun godsejere eller store herregårde og så de kongelige, som holdte heste til ridebrug. Så "upperclass" det er ridesporten faktisk, om man kan lide det eller ej.

Så din kæreste har faktisk ret.

Ridesporten, og i sær dressuren, er præget af gamle traditioner, om der skal andre uniformer til kan jeg ikke svare på, for jeg syntes det er flot med kjole og høj hat.

Karoline

HJÆLP SØGES/ØNSKES Se denne tråd:

www.heste-nettet.dk/forum/9/208701/ 208701/

0
0
Svar på denne tråd

At besidde opfattelsen
Forfatter: 
Dato:  18-08-2008 13:14

Af at tøj gør snobbet, er jo endnu en gang tegn på at nogle IKKE ved hvad snobbet betyder...

Måske manden skulle finde ud af hvad ordet han bruger betyder ???

Stilren påklædning er ikke andet end, stilren.

Illum

.

When the "snakes" stops hissing I must be slipping..

They are still hissing..

0
0
Svar på denne tråd

Og PS..
Forfatter: 
Dato:  18-08-2008 13:15

Måske hsn skulle interessere sig mere for ridningen og det fantastiske i at man kan få et dyr til at hoppe på komando med en person på nakken, istedet for påklædningen

Illum

.

They are still hissing..

0
0
Svar på denne tråd

Upperclass??
Forfatter: 
Dato:  18-08-2008 13:24

Jeg vil kalde det stil og ja, i de klasser kan "alm. dødelige" nok have svært ved at følge med.

Jeg ville blive noget skuffet hvis jeg skulle se feks. Andreas i en t-shirt, lurvede ridebukser og leggins i en OL- disiplin

Tror du ikke bare det er en dårlig undskyldning fra din kæreste, fordi han hellere vil se noget andet end ridning?

Mette

Flyttesalg - tjek min præsentation!

0
0
Svar på denne tråd

Betydning eller ej
Forfatter: 
Dato:  18-08-2008 13:39

Jeg kan godt følge dig i hvad din kæreste forsøger at udtrykke - dansk ordforråd eller ej...

Det kan se meget "herskabs-agtigt" ud og temmelig stift. Om en anden påklædning kunne gøre det mere "indbydende" ved jeg egentlig ikke.

I øvrigt har jeg aldrig forstået de kæmpe sløjfer man skal ride med under hagen (ja ja plastroner...) - de er varme ad h. til og for mig er de super hæmmende (nok mere mentalt end fysisk men alligevel)

Nu er nogle af "designer-husene" begyndt at se mere på komforten end udseendet - eller som min. et forsøg at kombinere det. Jakker i "spandex" og ridestøvler med affjedring etc (Trenton tror jeg nok?) måske det er vejen frem at beklædningen mere ligner "sportstøj" end uniformen til en herskabsfest fra 1700 tallet?

Nu med stand på HN kræmmermarked v/ Kongelunden, Amager

Andis Klipper / 1½ hestes trailer udlejes i kortere perioder (Vestegnsområdet)

www.nallino.dk/Udlejning.htm

0
0
Svar på denne tråd

Sif...
Forfatter: 
Dato:  18-08-2008 13:50

Det er vist begge dele - jeg kan jo også godt selv lide uniformen og synes det er flot, og kan lide at de gamle traditioner håndhæves.

Stald K - Lige præcis det du skriver der, var også min tanke. Og jeg brugte lang tid på at forklare ham hvordan det hang sammen. Han forstod det godt, han fortalte bare at han ikke brød sig om det og ikke synes han kunne identificere sig med rytterne.

Hele seancen virkede enormt højrøvet // Og det har vi jo alle sammen hørt før :-) Man skal sikkert elske sporten for at forstå alle disse ting.

Jeg synes bare at det var et interessant synspunkt.

Illum - Hvis vi nu fjerner ordet snobbet - har du det så bedre, og tror du så, at du evt. vil kunne komme med et brugbart svar for en gangs skyld ;-)

Og så ville jeg sætte pris på om du kunne "snakke" ordentligt om min kæreste som er utrolig klog, og som er et menneske jeg holder meget af. Af samme årsag, skal du ikke rakke ned på ham :-)

Ligesom jeg ikke rakker ned på din mand :-)

Vickie

0
0
Svar på denne tråd

Roksi....
Forfatter: 
Dato:  18-08-2008 13:53

Han var på vej over for at spille computer hvilket han efterfølgende gjorde - Så nej, det var ikke en dårlig undskyldning. Hvis han ikke gad se det, havde han bedt mig skifte kanal ;-)

Ingen af os er tvangsindlagt til at se det den anden ønsker at se.

Angelika - Jeg ved heller ikke om det gør det mere indbydende at lave om i uniformen, men det er da et interessant aspekt.

Forresten tror jeg ikke engang han brugte ordet snobbet - Det gjorde jeg, fordi alle dermed ved hvad der menes - nå ja, næsten alle. 8-)

Vickie

0
0
Svar på denne tråd

overklasse-sport
Forfatter: 
Dato:  18-08-2008 14:04

Jeg tror ikke at det ville samle flere seere hvis vi ændrede "uniformen". Man kan vel lidt sammenligne det med golf, der er også dresscode osv. Og jeg synes det er fint, og kan godt lide de traditioner. Har aldrig før hørt at folk har ment det så snobbet (eller upper-class) ud pga påklædningen, det er mere sådan sporten over-all at jeg har hørt fordomme om.

Personligt ville jeg blive ked af om man ændrede påklædnings reglementet, jeg synes det er et imponerende syn med hest og rytter klædt fint på. -Både i spring og dressur. Min nye kæreste interesserer sig absolut heller ikke for heste og ridning, han er dog blevet "tvunget" til at se noget ridning i tv, og han sy's dæleme ikke det er sjovt at se dressur, det er for kedeligt og langsomt synes han, og det er vist en meget standard opfattelse af ikke-heste interesserede. Han blev dog lidt interesseret i springningen, det går lidt hurtigere og der er det nemmere at følge med i pointgivningen.

Mvh

Naja

0
0
Svar på denne tråd

Herskabs agtig
Forfatter: 
Dato:  18-08-2008 14:04

Fordi man er stilren i sin påklædning...herre du milde, og fedt jeg er herskab....anede mig nu nok

Illum

.

They are still hissing..

0
0
Svar på denne tråd

Trøste trøste
Forfatter: 
Dato:  18-08-2008 14:07

Mener dog at han skulle ser mere på hvad der sker på banen med dyrene end på hvad folk er iklædt.

Svare ordenlig, gisp jeg har da ikke skrevet at din kæreste er dum ??? så er det gået min smukke snude forbi.

Jeg har da heller ikke skrevet at du ikke kan li´ham ??? vel okay så holder du måske op med at smide beskyldninger omkring på HN.

Illum

.

They are still hissing..

0
0
Svar på denne tråd

overklasse
Forfatter: 
Dato:  18-08-2008 14:22

Jamen, ridning er s*u da en "overklasse" sport......

Det er en hamrende dyr sportsgren! Hvis man ikke kun gider at tosse rundt i en LA på distriksplan, så skal der penge op af lommen - til kvalitetsponyer/heste, stævner, udstyr osv...

Det kræver også talent, ingen tvivl om det, men du kan godt nok også købe dig til succes inden for ridesporten.

Tøjet, enig med Illum, det er klædeligt, stilrent og er med til at skabe helheden af en flot ekvipage.

Kh Emilie

0
0
Svar på denne tråd

En idé?
Forfatter: 
Dato:  18-08-2008 14:30

Altså det er jo kendt at mange en sportsgren kan få rigelig tilskuere hvis påklædningen er rigtig...

Fremover bør al springning foregå i hotpants og meget lille top (gerne med store store indlæg) - kameraerne skal naturligvis filme forfra og bagfra, ikke fra siden...

Vedr. mænd - så bør alle ryttere, tv værdige naturligvis, sendes i træningslejr hos den amerikanske hær og kun tillades på en bane iført - ingenting og ridebukser - naturligvis skal det nylavede vaskebræt fedtes godt ind i olie og hvis de ikke er nougatbrune for forhånd er 10x solarium et must før hesten bestiges.

Voila - garanteret tv storm

0
0
Svar på denne tråd

Tjaeh...
Forfatter: 
Dato:  18-08-2008 14:36

det eneste jeg vil tilføje, er at det da ser vældig fint ud, med hvide ridebukser, men det er godt nok upraktisk... Heste og hvidt tøj passer bare ikke sammen, da det hvide tøj ikke bliver ved med at være hvidt...

Men ellers har jeg ikke noget forhold til det tøj de rider rundt med... Det er ikke lige det jeg kigger på, når jeg ser dressur eller spring, så ser jeg på hvordan hesten går, og om de nu klarer sig godt eller dårligt...

Perle

Min kære mor, jeg elsker dig, sov godt

Født: 5/6 1958 Død: 19/7 2008

Farvel Felix

Hvil i fred

Charmetrold og Hjerteknuser

D. 21/8 2007
En gang utro, altid utro

Livet er hvad du gør det til... Tænk positivt...

0
0
Svar på denne tråd

overskrift
Forfatter: 
Dato:  18-08-2008 14:36

Min kæreste er også af den mening at ridesporten er en "snobbet" sport. Ikke pga påklædningen, men meget andet. Og jeg kan såmænd godt se hans pointe, dog ikke så generaliserende som han.

Hilsen

Suzi

"Tvivl er begyndelsen til visdom"

0
0
Svar på denne tråd

Illum...
Forfatter: 
Dato:  18-08-2008 14:47

Noget siger mig at du ikke forstår hvad det drejer sig om... Ikke at det kommer bag på mig, men det ville måske være rarere for dig hvis du kunne læse hvad jeg skriver.

Som udgangspunkt er vi jo enige. Jeg synes stilen er flot og jeg kan lide at man holder fast i de gamle traditioner - alt taget i betragtning.

Spørgsmålet peger jo på om det er noget af det der kan gøre at folk ikke gider se det. Min kæreste synes at springningen var interessant på rigtig mange måder og han stillede mange og intelligente spørgsmål til det - men derfor var hans holdning stadig den samme, og jeg synes det er et spændende aspekt, og det kunne være sjovt at høre hvad andre synes.

Men selvfølgelig... Rytter er rytter værst.

Herinde VIL man gerne misforstå og fordi man ikke selv kan sætte sig ind i tingene vender det den helt anden vej og så er det enten dårlige undskyldninger eller andet der ligger til grund for et menneskes tankegang.

Jaja... Så lærte jeg da det.

Vickie

0
0
Svar på denne tråd

Så lærte du også
Forfatter: 
Dato:  18-08-2008 14:48

Noget idag..... Ergo har du ikke en spildt dagen...

Illum

.

They are still hissing..

0
0
Svar på denne tråd

tjah min
Forfatter: 
Dato:  18-08-2008 14:58

... kæreste mener bare at man skulle slagte alle de kødscootere

Jeg syntes ikke at der skal ændres på kravet til jakke, bukser og lange støvler. Men man kunne måske lempe på kravene til farvevalg også i dressuren.
Syntes for eksempel at det er festligt, at hollænderne rider i orange jakker i springningen...

I military-dressuren var der et par heste, der var ekstra pyntet på bagparten. Det kunne også være klædeligt at den slags var tilladt i de "rigtige" dressurklasser.

0
0
Svar på denne tråd

Illum...
Forfatter: 
Dato:  18-08-2008 14:58

Jeg spilder aldrig dagen. Det er livet for kort til :-D

Du kan evt. smide mig en PB hvis du ønsker gode råd til hvordan man får en indholdsrig hverdag :-)

Vickie

0
0
Svar på denne tråd

Jo den påklædning
Forfatter: 
Dato:  18-08-2008 17:50

ligner noget english upper clas. Men derfor er man vel ikke snoppet. Der er sikkert nogle der føler sig hævet over andre fordi de kan være på det niveau og have råd til denne sport, der iøvrigt ikke er noget særligt fint over hverken på den ene eller anden måde.

Blazer og høj hat mm. passer sgu ikke rigtigt sammen med heste.

Hestesporten på det niveau man ser i tv, ser snoppet ud. Særligt dressur, hvilket også ser dumt ud. Springning er dog fedt nok.

~ G & L ~

Man skal aldrig sige nej til en fristelse. Man ved jo aldrig hvornår den kommer igen. - Garfield.

Ren altruisme er utopi.

0
0
Svar på denne tråd

Ikke tøjet
Forfatter: 
Dato:  18-08-2008 18:21

Nu er det jo ikke tøjet der gør snobber, man kan være lige så snobbet i hullede cowboybukser og t-shirt.

Jeg synes at kjolejakken og den høje hat giver det noget særligt. Jeg ved godt at der har været snak om at kjolen skulle være i nationalitetsfarver, men jeg tror det ville tage lidt af det.

Mvh.
Charlotte
Züchten heißt: Denken in Generationen!

Lovende DV- og Welsh Mountain-føl/ungheste sælges
* * * * *
Jord bortgives
* * * * *
0
0
Svar på denne tråd

Fint tøj...
Forfatter: 
Dato:  18-08-2008 18:57

Min mandlige kollega så forleden dag en video af mig og min hest i vores stiveste puds til stævne...hans kommentar var: "Ej, jeg synes bare det ser så pænt ud med det tøj, det er så stilfuldt" Og han har ikke den fjerneste interesse i ridesporten, men synes at det er pænt at kigge på. Så nogle kan godt lide vores påklædning.

0
0
Svar på denne tråd

Nydeligt
Forfatter: 
Dato:  18-08-2008 19:36

Jeg har redet jagt - også i det gode danske våde efterår med hvad dertil hører af mudder... - og nej - hvide ridebukser er ikke praktiske - men det ser da godt ud!!!

Synes det ser pænt og stilrent ud med lang jakke og høj hat!

Tosset som de andre...

"The kid is having nightmares. Only happen at night - it's right there in the name..."

Gregory House

0
0
Svar på denne tråd

Tjaeh...
Forfatter: 
Dato:  18-08-2008 20:06

Den jeg kender synes at det gør ridningen flottere og mere interessant at se på!

Mvh. Line - stolt fuldblods rytter!

Fotografering tilbydes:LineFoto.dk
Flere ting købes og sælges - SADEL, BIL OG KAMERA TILBEHØR!

0
0
Svar på denne tråd

sikke noget rod
Forfatter: 
Dato:  18-08-2008 22:18

hold da fest..Nu bliver denne tråd da snart slettet når visse personer begynder at blive personlige..

Lær' dog at vi ikke alle udtrykker os på samme måde og vi er vidt forskellige.. og endda, hold godt fast, har forskellige meninger..

Mvh Pernille - mor til Sille og ejer af Oliver.

Det giver for mig ingen menning at ride hesten med hovedet i sandet, så kan man vel købe sig en struds..

westernsadler sælges.. Skriv for info

0
0
Svar på denne tråd

snopperi...
Forfatter: 
Dato:  18-08-2008 22:33

¨Nu har ridning aldrig været en fattigmandssport, men jeg syntes tværdigmod at "uniform" gør folk mere neutrale at se på, men jeg er da åben for dressur iført rulamsfrakke/cowboysbukser 0g gummistøvler det ville sikkert se rimeligt landligt ud, men bliver nok knap så elegant..

mvh Karin

Tilridning tilbyde vestsjælland.. se præsentation.

0
0
Svar på denne tråd

uniform
Forfatter: 
Dato:  19-08-2008 11:16

Jeg vil til en vis grad give din kæreste, og et par andre i denne tråd, ret.

Det ser sku da lidt f.... fornemt ud med kjole og høj hat, og jeg kan på trods af min interesse for sporten godt få for meget af at se på det. Så jeg forstår udemærket godt hvis andre zapper væk af den grund.

Men men på den anden side så ville noget af det magiske også forsvinde, hvis ikke rytterne var klædt som det var..

Sagde Charlotte med springer spaniel hvalpen jack.

- Jeg tror altid det bedste om folk-

0
0
Svar på denne tråd

hmmm.....
Forfatter: 
Dato:  19-08-2008 11:20

kan godt følge din mand..

Jeg GIDER ikke seriøst dressur for gider ikke være en snob. synds tøjet er grimt, hestene ligner noget fra barbie.. alt i alt en gang snobberi..

Så er jeg lidt mere til spring og mili (kan ikke stave det) da det ser knap så snobbet ud og mere frit??

Jeg rider selv i ride tøj ind imellem men har det ærligt bedere i mit alm tøj når jeg rider.

Snart uden Fila, nu solgt...

0
0
Svar på denne tråd

Tøj er faktisk
Forfatter: 
Dato:  19-08-2008 12:00

viktigere enn man tror. Jeg har, som mange ved, en fortid inden judosporten. Der er det meget strikte regler for antræk, ikke mindst for dommerne. Det skal være grå bukser, dressjakke, hvid skjorte og et specielt slips. For kvinnelige dommere er det valgfritt om de i stedet vil bære grått jørt til knelængde samt halstørklede med judologo.

For rundt 15 år siden syntes svenskerne at dette var et alt for formelt antræk, og de konstruerede nogen form for træningsdrakt i de rigtige farger. Resultatet? At udøverne og trænerne totalt mistede respekten for dommerne....

Så, nei, jeg synes ikke man skal ændre klædeskoden for ryttere. Det ser smukt ud, og viser at udøvere tar sin sport alvorlig og har respekt for konkurransen. Jeg synes man skal holde stenhårdt på traditionen.

0
0
Svar på denne tråd

Den ensartede påklædning...
Forfatter: 
Dato:  19-08-2008 12:24

... er jo delvist tradition og delvist for at ikke skabe "flimmer i billedet". Dommerne skal KUN se på hvordan hesten går og hvordan rytteren indvirker - og det må da være nemmere når alle er stort set ens klædt.

Egentlig spøjst at man fravælger at se en sport på grund af udøvernes påklædning. Det virker mig noget overfladisk - men hver sin lyst.

På den anden side synes jeg at det er ganske festligt at springrytterne har LIDT frihed til at vælge f.eks. andre farver jakker eller pynt i hjelmen. Men springning er jo på mange måder også "nemmere" at dømme, på den måde at enten er et spring revet ned eller ikke og enten er tiden overskredet eller ej - det er ikke en vurderingssag.

£isbeth & Baloo

People are just about as happy as they make up their minds to be

(Abraham Lincoln)

0
0
Svar på denne tråd

£isbeth (Baloo)
Forfatter: 
Dato:  19-08-2008 14:12

"Dommerne skal KUN se på hvordan hesten går og hvordan rytteren indvirker - og det må da være nemmere når alle er stort set ens klædt."

Og dermed blev min ellers udemærkede idé om større seerskare vist skudt i sænk

0
0
Svar på denne tråd

Flere seere?
Forfatter: 
Dato:  26-08-2008 14:51

Selvfølgelig skal ridesporten ikke lefle for folk, der dybest set ikke interesserer sig for den.

/minski

Hestemassage tilbydes

(Greve/Vestegnen, Ballerup samt Havdrup på Equine Wellness Center www.aquahorse.dk)

Er der virkelig INGEN der overhovedet, nogensinde har set min gamle musegrå/dunfarvede hoppe?

0
0
Svar på denne tråd

Husk nu...
Forfatter: 
Dato:  26-08-2008 14:54

Flere seere, flere sponsorer, flere penge... :) det er værd at tænke over

0
0
Svar på denne tråd

Nej tak
Forfatter: 
Dato:  26-08-2008 15:05

Jeg synes stadig at det er en tarvelig måde at få opmærksomhed på.

Tina Lund er jo i fuld gang, det må være rigeligt

/minski

Hestemassage tilbydes

(Greve/Vestegnen, Ballerup samt Havdrup på Equine Wellness Center www.aquahorse.dk)

Er der virkelig INGEN der overhovedet, nogensinde har set min gamle musegrå/dunfarvede hoppe?

0
0
Svar på denne tråd

Påklædning...
Forfatter: 
Dato:  26-08-2008 15:10

Ridesporten er jo i høj grad en traditionssport, som mange siger. Spørgsmålet er vel så, hvor meget man kan forny og forbedre, uden at "forbryde sig" mod traditionerne.

Jeg synes personligt, at det ser godt ud, når dressurrytterne "danser" rundt med deres heste på banen, iklædt stiveste puds.

Kjolejakkerne kan godt irritere mig lidt, mest fordi jeg tænker, at man uden dem ville have lettere ved at lure, hvad de egentlig laver med deres sæde.

For nylig blev det offentliggjort herinde, at man indenfor distancesporten vil overveje en "dresscode". Det irriterer mig til gengæld grænseløst. Distanceryttere rider i det, de rider i, fordi der er mening i det. Det er behageligt og praktisk, noget man har brug for, når man skal ride langt.

Derudover har distancesporten et ry som en sport, der er åben for alle. Og det ville sgu da være synd at begrænse tilgængeligheden ved at stille krav til påklædning, der vil gøre stævnestart unødigt dyr. Det er i forvejen dyrere, at starte en distanceklasse, fordi dyrlægen skal betales osv., så: så længe det, rytterne ifører sig, lever op til sikkerhedsstandarderne og ellers fungerer, hvad er så problemet?

Man overvejer jo lidt, om det skyldes pres på FEI fra diverse fabrikanter af udstyr... men hvem ved.

Jeg synes, traiditionel påklædning i spring og dressur hører sig til, men i distance, hvor man skal præstere over længere tid, må det smukke altså vige for det praktiske - og lad os nu ikke marginalisere sporten yderligere, ved at udelukke dele af "målgruppen", fordi det bliver for dyrt at anskaffe rigtigt udstyr!

/Line

Distancenovicerne Askari & Line, og Pompadeur - højtelsket ædemaskine

"Everybody's gotta end up somewhere, I'm just taking my time to get there"
- Tina Dickow

0
0
Svar på denne tråd

6 tegn
Forfatter: 
Dato:  26-08-2008 15:12

Jeg tror nu også der går rigtig lang tid før vi ser nogle springe i hotpants og top men man skal aldrig sige aldrig...

Se f.eks. beach volley? Hvad filen er den lige af - kan de få mindre tøj på? Personligt synes jeg ikke det ser behageligt ud med sand de steder der nu kan komme sand... Men det er vist blevet mere "tilskuer-venligt"

Måske synkronsvømning ville blive et hit hvis man iklædte dem en Pam Anderson dragt og filmede under vandet uden forstyrrelser? Tjaeh...

0
0
Svar på denne tråd

Angelika:
Forfatter: 
Dato:  26-08-2008 15:24

Jeg var i Santa Cruz og besøge kæresten hen over sommeren, og der er rigtigt mange, der spiller beach på stranden.

Og selvom det ikke var turneringer, spillede pigerne stadigvæk i ingenting - altså bikini.

Jeg tror, til dels det skyldes varmen, til dels at det er en hård sport, der kræver, at man får så meget luft som muligt, til dels at de er vant til det. Jeg kunne ikke selv gøre det - jeg ville være for bange for, at "noget" skulle blive luftet.

Drengene spillede også i badeshorts og bar overkrop. De er nok vant til sand "mærkelige" steder :-P

Av av av - ridning i hotpants m. sadel må være enormt smertefuldt! Men jeg kan sagtens se din pointe - Lund-søstrene i hotpants og små toppe ville nok give højere seertal, end hvad der på nuværende tidspunkt er tilfældet.

Måske skulle DR begynde at transmittere kostumespringingen fra hingstekåringen. Det kunne sikkert trække publikum :-)

/Line

Distancenovicerne Askari & Line, og Pompadeur - højtelsket ædemaskine

"Everybody's gotta end up somewhere, I'm just taking my time to get there"
- Tina Dickow

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider