Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

første travetur i tre år
Forfatter: 
Dato:  17-08-2008 18:16

jeg er bare glad. jeg har lige haft min første rigtige travetur i 3 år på cindy.. den har været on and off halt ( i trav) fra den var 7 år men så kun halt siden hun var 8 år. dyrlægerne har ikke finde ud af, hvad der var galt. hun har så i juni fået kontateret hovsenebensbetændelse (bl.a pga den ikke producere ordentlig ledvæske).. hun er under hele forløbet blevet behandlet, men intet har virket og så ville jeg egentlig have hende af-forsikret nu her i august.

men da hun så kom hjem her for 2 uger siden (fra engen) og jeg så hende trave var hun lige pludselig haltfri..hun har ikke været i behandling, men har fået noget naturmedicin.. jeg ved godt at chancen for at hun forbliver haltfri er lille, men der er da tændt et lille håb i mig igen er der andre som har prøvet noget ligne ???

lige et billede af hende

Mvh Tina

0
0
Svar på denne tråd

Har jeg
Forfatter: 
Dato:  17-08-2008 21:53

Har jeg ikke. Men tilykke med det. Det kanon at kunne ride sin hest igen, efter den har været halt eller syg. Så kender føgelsen du må have lige nu. Men har hørt fra andre at natur medicin i nogle tilfælde kan hjælpe

Nu med en af de gule

0
0
Svar på denne tråd

Man kan jo altid
Forfatter: 
Dato:  17-08-2008 21:54

håbe !!

Måske med en fornuftig genoptræningsplan kan det holde !

Kan godt forstå du er glad - og forstår dig også, at du tager dine forbehold.

Sys

Living is - knowing which bridges to cross - and which to burn !!

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider