|
|
| Hvor skal vi bo? |
|
|
Ja så kom dagen hvor vores verden væltede. Vi har boet her i mange år og en dumhed betyder at vi skal flytte. Hvor flytter man lige hen med heste hunde og katte. Ingen har noget til udlejning( Øhh jo en to-værelses på 4sal hvor man ikke må have husdyr og være ryger). @!#$ land. Skulle lige have luft.
Et liv uden dyr er som en sko uden såler:)
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Du kan.... |
| Forfatter:  |
Vibs 1 |
| Dato:  |
12-08-2008 15:39 |
|
Du kan komme til Nordjylland, her er jævntligt noget at leje, til ikke mange penge, og her er hverken hunde, katte, heste eller lopper et problem 
Hilsen Vibeke, højt fra Nord Freykur din elskede hyp, håber du har det godt i din himmel... Super perfekt wrap sælges i Nordjylland, send en PB ... www.mellemhaven.dk
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Bare det var |
|
|
så nemt. Beliggenhed har ikke den store betydning så hvis du ser eller høre om noget må du meget gerne skrive 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Joras... |
|
|
På Joras.dk under Markedspladsen-> Opslagstavlen ligger en annonce med postnummer 4660 der hedder Husleje 0 Kr ved havet nær KBH med plads til heste. Der er mulighed for at låne et mindre hus mod hjælp i stalden. Om ikke andet så er det da en start indtil noget mere permanent dukker op 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Mange tak |
|
|
jeg tjekker omgående 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hvis.... |
Vibs 1 |
12-08-2008 15:58 |
|
Er du seriøst interesseret i Nordjylland? Eller er det bare pjok? Vi får lokal aviser i dag, og der er jævntligt noget deri, kan let sende dig en pb hvis du har lyst..... Blot sig, om du er interesseret og evt i hvad, så skal du høre, hvis der er noget....
Hilsen Vibeke, højt fra Nord Freykur din elskede hyp, håber du har det godt i din himmel... Super perfekt wrap sælges i Nordjylland, send en PB ... www.mellemhaven.dk
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hvordan kan det være landets |
Illum |
12-08-2008 16:02 |
|
Skyld at en "dumhed" er skyld i at I skal flytte.....
Illum . Livet er FANTASTISK.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| overskrift |
|
|
Hvis man ikke kan finde på andet, kan man altid give samfundet skylden. Hilsen Annie
Husmandssted sælges Se min hjemmeside på præsentation
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Jeg ser da ikke... |
|
|
... at Pia giver samfundet skylden. Hun skriver at en dumhed er skyld i at hun må flytte. Det kan jo være så meget, men jeg ser det ikke som et forsøg på at skyde skylden på "samfundet".
£isbeth & Baloo People are just about as happy as they make up their minds to be
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Skylden |
|
|
Hun skriver da @!#$ land. Er det ikke lidt at give samfundet skylden?? Pia: Jeg kan da godt lige tjekke ugeavisen, når den kommer i morgen, hvis du vil bo i Esbjerg/Bramming området.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| bummelum |
|
|
ja så har jeg hørt det med. Så giver jeg skam osse samfundet skylden når jeg i arrigskab bander og svovler og siger lo*rteland fordi jeg er hys over alle de mennesker der mishandler dyrene o.lig. Ja ok det er måske til dels samfundets skyld, men bortset fra det. Jeg ser hende nu bare skrive at en lille dumhed nu er skyld i de må flytte- og tager så lo*rteland som værende ligesom når jeg selv bander og svovler ind i mellem. Er du ligeglad med hvor du kan komme til at bo? Så kan jeg godt holde øje jeg får aviser for både kolding, vejen, egtved og vejle/omegnen hvis det har interesse?? 
Henra Cayenne totalvægt 1500 kg udlejes Fremstilling af hjemmelavede sæber til hele kroppen- kig præs. Paints er bedst i Quarter forklædning Breeding stocks for life Elsket eller hadet intet midt imellem
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Dette er |
|
|
absolut seriøst og alt har interesse. Ja det er nemt a give samfundet skylden men det der menes er at de love vi har i danmark skal man have en anden hudfarve for at få noget ud af. Og inden det kommenteres JEG ER IKKE imod anden hudfarve.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| bummelum |
|
|
Henra Cayenne totalvægt 1500 kg udlejes Fremstilling af hjemmelavede sæber til hele kroppen- kig præs. Paints er bedst i Quarter forklædning Breeding stocks for life Elsket eller hadet intet midt imellem
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Mange tak |
|
|
Jeg tjekker lige det hele .
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| xxxxxxxxxx |
|
|
Stute, Hvor er det sødt og hjælpsomt af dig at lægge alle de links på ledige boliger ind på tråden. Dejligt at der findes mennesker som dig --- ... i dette lorteland... Tihi... driller lidt. 
Vrinsk fra Esma Kun den der bestiger bjerget får udsigt over dalen.. Supersmart sæt tøj i str. 40 sælges. Figursyet jakke + lækre bukser i 100 % hør samt tilhørende lille top. Gevinst!! Se min præsentati ...
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| bummelum |
|
|
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| klokkeblomst8 ♥Pusling♥ |
|
|
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Flere steder på nettet |
|
|
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| Her Lisbeth |
Illum |
12-08-2008 17:32 |
|
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 123456 |
|
|
Ja er man hvid og lyshåret, er der god mulighed for at at leje noget privat. Er man mørk og sorthåret vil folk ikke leje ud privat. Sådan er det ofte i vores lille vidunderlige land. Heldig hvis du er hvid og lyshåret.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Jamen jamen |
|
|
Mange tak Stute jeg er i fuld gang men at lede og har da også fundet nogle spændende emner men må lige holde en lille pause for nu er der mad . Tak for alle råd og kommentare både de gode og de latterlige .
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Latterlig det står du |
Illum |
12-08-2008 18:48 |
|
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Ja det er |
|
|
din mening. Men jeg syntes du skulle være venlig og blande dig uden om med mindre du har noget positivt at sige.Det er ærgeligt at du har en mani til at vende og dreje alle ting til noget negativt(kedeligt liv).At jeg har dummet mig behøver man ikke vade i det er ikke det denne tråd drejer sig om men om noget at bo i. .
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| overskrift |
|
|
Dette er en debatside, hvor alle kan udtrykke sin mening. Venlig hilsen Annie
Husmandssted sælges Se min hjemmeside på præsentation
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Jeg tror |
pernille 7 |
12-08-2008 21:07 |
|
ikke det er nemmere at få noget at bo i fordi man er fra de varme lande.... Håber det lykkes for dig....
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| bummelum |
|
|
ej pia er det osse nødvendigt med mad ligefrem  Jeg kender det vi stod i samme situation da min mand fik nyt arbejde. Vores bolig hørte nemlig med i arbejdet og vi havde kun en mdr til at finde bolig med to hune. Hestene var heldigvis ikke hjemme. Vi flyttede i noget midlertidigt som var til salg da vi ikke kunne finde noget inden vi skulle være ude. Men da vi IGEN ikke havde kunnet finde noget hvor vi måtte ha hundene el havde råd, ja så måtte vi tag den eneste ledige lejlighed vi kunne få hvor vi måtte ha hundene som lige akkuret økonomimæssigt kan gå...
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Love der forfordeler udlændinge??? |
|
|
Der er vist ikke mange love i dette land der forfordeler folk fra andre lande. Så det er da en fjollet kommentar at komme med?? Håber I finder noget at bo i....
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Du havde jo slet ikke |
Illum |
13-08-2008 11:00 |
|
Behøvet at lade andre vide at du har dummet dig, tænk før du skriver. Vi svare på lige det er falder os for i det du oplyser. Så nej jeg vender ikke alt til noget negativt, du kommer med en oplysning der er negativ....et udbrud.
Illum . When the "snakes" stops hissing I must be slipping.. They are still hissing..
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hmmm.... |
MaFilaNoir |
13-08-2008 12:47 |
|
nu ved jeg ikke hvor det skal være men... der er massere ledigt på fyn og ved hvor du evt kan få opstaldet heste i ørbæk og evt avnslev.. Du kan søge på nettet med lokal avisen nyborg og lokal avisen kerteminde.. der er altid masser også som kan overtages med det samme.
Snart uden Fila, nu solgt...
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| tja jeg har også |
|
|
prøvet akut bolig mangel da jeg gik fra min eks sidste år der blev jeg smidt ud af ham med 1 dags varsel heldigvis trådte min søster til hvor jeg kunne bo meget midlertidig med hund og heste jeg satte en annonce i lokalaviser og fik et sted mange henvendelser var godt nok over hvad jeg havde råd til men det lykkes at finde et sted efter at have boet en måned ved min søster lige nu går jeg og venter på om min kæreste får solgt sit hus og går ud og køber et nedlagt landbrug ellers skal jeg finde et nyt sted jeg kan leje da jeg ikke gider min husvært mere har siden januar levet med hul i taget men alle de undskyldninger han kommer med for at få det lavet et træls at hører på med hensyn til at hun skriver lorteland så forstår jeg jeg det på den måde at det er fordi at der ikke er til at finde et nyt sted at bo vi kan jo alle komme til at dumme os derfor er der ingen grund til at vi sviner hinanden til hilsen helen
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| INGEN SVINER |
Illum |
13-08-2008 14:01 |
|
Nogen til...Kan du ikke læse.... Der er masser af boliger.......
Illum . When the "snakes" stops hissing I must be slipping.. They are still hissing..
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| helen hjortholmandersen |
Annette Kray |
13-08-2008 14:10 |
|
Er du løbet tør for kommaer og punktummer???? Eller er det bare ikke noget du bruger? Man får da næsten åndenød af at læse det du skriver..... Og jo jeg forstår godt meningen med det du skriver...... Annette
Ja, sådan er vi heldigvis så forskellige..... Uanset hvad der sker, står solen altid op igen i morgen. (Citat: cykelrytter Frank Høj)
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| bummelum |
|
|
Det kunne jo være det var en ordblind der har stavet sig mere el mindre korrekt igennem et helt indlæg, som måske gerne ville høre sin mangel på ... og ,,, på en lidt mindre sarkastisk el ironisk måde. 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Annette |
kasper1968 |
13-08-2008 20:23 |
|
Har du ikke kapacitet til,selv at sætte kommaer og punktum,mens du læser?? Det er så nemt at angribe andre på deres stavemåder og tegnsætninger... 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Nu tvivler jeg på ... |
|
|
... at der er NOGEN der bare kan få en bolig med plads til hunde, katte og heste - andet end ved privat leje. For så vidt jeg ved er der da ikke nogen måde at kommunen kan anvise den for for bolig - uanset hårfarve. Men jeg skal vel næsten skamme mig over at jeg sidder her i en dejlig lejebolig, med en super husvært, med plads til kat (og hund hvis jeg ville have det), ingen krav om at jeg ikke må ryge (hvis jeg skulle få den ide) - og i det hele taget en super god situation. (og endda til en særdeles rimelig pris) Jeg har nok kun fået huset fordi jeg har en anden hårfarve og et underligt efternavn.... (eller var der nogen der kan sige PÅ TRODS af det???)
£isbeth & Baloo People are just about as happy as they make up their minds to be
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Jeg syntes |
|
|
at denne tråd skal stoppes. At den har taget denne drejning fordi nogen ikke kan læse eller forstå er kun sørgeligt.Denne tråd skulle handle om bolignød og intet andet.Tak til dem som forstod tråden og gav råd osv. Evt råd osv kan skrives på PB. Mange steder må man ikke have husdyr eller skal have en speciel race heste eller ponyer. Eller man skal være træner/beridder .
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| bummelum |
|
|
husk nu at gemme linksene- der kommer jo nye boliger på. Og de er gode at ha en anden gang. I know
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Du kan tro |
|
|
de er gemt og endnu en gang mange tak .
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Du kan også... |
|
|
... kigge på den blå avis. Det var der jeg fandt mit lille hus - dog kombineret med at udlejer havde set min annonce herinde og synes at jeg lød som om jeg var den der skulle bo her.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Ja du Lisbeth lyder jo som |
Illum |
14-08-2008 08:08 |
|
En man ville leje ud til. Kan kun sige til forfatteren af denne her tråd, at måske du skal tænke over dit ordvalg næste gang, holde dig til faktum og ikke smide , fiske efter medynk, kommenterer ind her og der. Så får du svar på det du ønsker.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Overskrift |
|
|
ja og Illum fik igen det sidste ord  Held og lykke med din boligjagt 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| bummelum |
|
|
Holda op ?! Jeg trode ikke du var en voksen kvinde Illum 
Bella 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Nej vel |
|
|
man bliver dog forbavset en gang imellem .
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|