Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

Store hesteflyttedag
Forfatter: 
Dato:  12-08-2008 11:09

I går kveld fikk jeg en telefon fra min venninde hvor min ene hest står på sommergræs. Hun hadde tænkt og vurderet og kommet frem til at det nu er for kaldt om natten til hennes store norsk varmblod at gå ude. Han er lidt tynd, og fryser let.

Så hun hadde bestemt seg for å ta ind hestene fra sommergræs i dag. Om jeg kunde hente Bettina?

Hmmm. aldri godt å få så kort varsel, men det skal nok gå. Jeg savner hende jo fantastisk mye!

Nå er det jo det at hun ikke skal stå alene. Det byder jeg ikke noen hest. Hendes mor "jobber" også denne uge, så da var gode råd dyre. Selvfølgelig kunde jeg ha kørt og hentet Flæbe uansett, men synes det ville være unfair. Har trods alt lovet at de kan ha hende til fredag.

Så da ringede jeg min gode nabo og fikk lov til å låne lille, søde Bea (min tidligere selskabsponny) i nogen dage. Problemet løst: Bettina får en venninde hun kænder fra før og er glad for, og jeg får nyde lille Bea i nogle dage. Og så slipper jeg å køre to gange 8 mil etfter arbeidstid i dag.....

Så er alt godt. Kan ikke vente med å få hende hjem. Det er så tomt der hjemme!!

Rart med naboer som hjælper hverandre, ikke?

0
0
Svar på denne tråd

Dejligt....
Forfatter: 
Dato:  12-08-2008 11:15

Det er bare så dejligt, når tingene flasker sig... heldigt at der lige stod en lille legekammerat klar til jer...

Håber i får en hyggelig hesteflyttedag

Hilsen Vibeke, højt fra Nord

Freykur din elskede hyp, håber du har det godt i din himmel...

Super perfekt wrap sælges i Nordjylland, send en PB ...

www.mellemhaven.dk

0
0
Svar på denne tråd

Det skal vi nog
Forfatter: 
Dato:  12-08-2008 12:12

Kører hestetransport til jobbet i dag Kollegerne lurer på om det er nogen der inde, men det er først efter jobb...

0
0
Svar på denne tråd

xxxxxxxx
Forfatter: 
Dato:  12-08-2008 17:23

Dejligt at det hele ordner sig.

Ja dine kolleger har nok lyttet efter om der var en hest, der vrinskede i din hestetransporter, tihi...

Vrinsk fra Esma

Kun den der bestiger bjerget

får udsigt over dalen..

Supersmart sæt tøj i str. 40 sælges. Figursyet jakke + lækre bukser i 100 % hør samt tilhørende lille top. Gevinst!!

Se min præsentati ...

0
0
Svar på denne tråd

Så er hun
Forfatter: 
Dato:  13-08-2008 12:01

hjemme. Og jeg har hentet verdens dejligste lille børnevagt: Bea i all sin pragt med alle 79 cm til tjeneste

hun er bare så sød!!

Bettina behøver å få noget sul på benene. Hun har gått ned i vekt her på slutten av sommeren (tænder, dyrlæge bestillet) og jeg har forsigtigt begynt en oppforning med mer proteinrigt fôr. Bea på sin side skal ikke bruge noget av det, men for hyggens skyld så skulle hun få en håndfulll byggpelletts. Siden hun er så lille, og krybben sitter så højt, så tænkte jeg hun ville ha det serveret på gulvet. Men der tog jeg fejl! Damen verdiget ikke maden på gulvet et blikk, men gikk rett i krybben. Som hun på mystisk vis kunne nå....

Så nå går de og hygger der hjemme med rene spåner, tag over hodet, hø ad libtum og godt grønt græs. Dejlig!

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider