Med mulighed for at der ligger en tråd med samme emne, har jeg alligevel valgt at starte en tråd da jeg ikke kunne finde en.
Sikke nogle gode ridt der var i nat! hestene havde ørene frem, var koncentrerede, gjorde deres bedste og galoperede i over 8 minutter!!!!
imponerende synes jeg 
De gjorde virkelig deres arbejde godt de kære heste, og specielt de rutinerede heste kunne selv hjælpe til med de svære kombinationer. Og man kunne se på hestene hvordan de elskede det - hvordan de var i deres rette element!! Og imponerende at de for 1-2 dage siden red dressur, og nu var de på banen i fuld galop og en helt anden stil. Fantastisk!
Der var et par heste der styrtede, men de kunne da alle gå derfra, og det så ikke ud som om der var sket det store.
Var ret vild med kineseren og var så ærgelig over at han styrtede. Hans hest var så kraftfuld og hurtig, tror godt han kunne have blandet sig med nogle af de gode tider. Synd hesten ikke lige fik forbenene med op over forhindringen.
Jeg sad foran tv HELE natten og fuldte spændt med - det er jo unægtelig mere spændende end dressur

Andre der har kommentar til nattens begivenheder, så er denne tråd åben