Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

Military
Forfatter: 
Dato:  11-08-2008 13:03

Med mulighed for at der ligger en tråd med samme emne, har jeg alligevel valgt at starte en tråd da jeg ikke kunne finde en.

Sikke nogle gode ridt der var i nat! hestene havde ørene frem, var koncentrerede, gjorde deres bedste og galoperede i over 8 minutter!!!! imponerende synes jeg

De gjorde virkelig deres arbejde godt de kære heste, og specielt de rutinerede heste kunne selv hjælpe til med de svære kombinationer. Og man kunne se på hestene hvordan de elskede det - hvordan de var i deres rette element!! Og imponerende at de for 1-2 dage siden red dressur, og nu var de på banen i fuld galop og en helt anden stil. Fantastisk!

Der var et par heste der styrtede, men de kunne da alle gå derfra, og det så ikke ud som om der var sket det store.

Var ret vild med kineseren og var så ærgelig over at han styrtede. Hans hest var så kraftfuld og hurtig, tror godt han kunne have blandet sig med nogle af de gode tider. Synd hesten ikke lige fik forbenene med op over forhindringen.

Jeg sad foran tv HELE natten og fuldte spændt med - det er jo unægtelig mere spændende end dressur

Andre der har kommentar til nattens begivenheder, så er denne tråd åben :)

0
0
Svar på denne tråd

Dejligt ridt
Forfatter: 
Dato:  11-08-2008 13:08

Sad også og så det hele natten. Var bare fantastisk...har set frem til dette i flere dage..uger! Ville ønske det var mig der red der i nat.

Syntes det var en meget opsitiv oplevelse at se de forskellige ryttere ride. Ingen vilde styrt, som terrænspringning ellers har fået ry for at have.

Er skønt at se hvor meget hestene nyder det...Endnu en grund til jeg også rider military...for det er virkelig noget nogen heste syntes er mere end bare fedt:)

Nu må vi bare se hvordan det går i ridebanespringningen..håber Silver Ray er klar igen...krydser hvad krydses kan.

Heste er det bedste:P

0
0
Svar på denne tråd

Også her
Forfatter: 
Dato:  11-08-2008 16:09

Mig og manden sad også klistet hele natten og fulgte alle 75 ryttere. Ja, det var rigtig ærgeligt for kineseren, man kunne virkelig se at han ærgrede sig.

Ellers synes jeg også at det var dejligt at se hestene, alle med ørene fremme, man kunne se at de fleste nød ridtet.

Hilsen Christina

med

Madelaine af Nord-Als (Shet.)

& Kanoa. (FRB)

Giv din støtte til:

http://www.orangutang.dk

0
0
Svar på denne tråd

Nemlig!
Forfatter: 
Dato:  11-08-2008 16:38

Sidder og ser det nu, havde optaget det...

Og sidder og glædes over hestene og deres gåpåmod! Det er da fantastisk. Og langt de fleste ryttere rider rigtig pænt

0
0
Svar på denne tråd

gensendelse?
Forfatter: 
Dato:  11-08-2008 18:13

Er der nogle ved om Peter´s ridt bliver genudsendt?

Jeg fik desværre ikke set det i nat

0
0
Svar på denne tråd

laila k
Forfatter: 
Dato:  11-08-2008 20:38

det var UTROLIGT lidt man så af peters ridt i forhold til de andre.

hvornår er det at ridebane springningen bliver sendt??

Karina82

STUD BASK

Jeg kan modstå ALT - Bortset fra fristelser

Mangler nu alligevel hestelivet....

0
0
Svar på denne tråd

Ridebanespringning
Forfatter: 
Dato:  11-08-2008 21:17

...er imorgen tirsdag på DR2 kl 13.15.

Hilsen Christina

med

Madelaine af Nord-Als (Shet.)

& Kanoa. (FRB)

Giv din støtte til:

http://www.orangutang.dk

0
0
Svar på denne tråd

123456
Forfatter: 
Dato:  11-08-2008 22:08

Hvilke racer bliver der som regel brugt til military (På det plan)??

Kender I Shannons fortid? Hun kommer fra Nordjylland (Nykøbing Mors)! Se præs. for billede og mere info!

Thorowgood-sadel sælges. Se præs. for mere info og billeder.

0
0
Svar på denne tråd

mange...
Forfatter: 
Dato:  11-08-2008 22:26

af hestene har meget fuldblod i sig, men det begynder at ændre sig, da der ikke er steeplechase mere.

Nu er dressuren mere afgørende, så rytterene vælger heste der bevæger sig bedre.

Ham der bla. fører på nuværende tidspunkt rider på en holstener.

M.V.H Natasja

Military Ridningens Formel 1

GINSBORG

0
0
Svar på denne tråd

steeplechase
Forfatter: 
Dato:  12-08-2008 11:10

"da der ikke er steeplechase mere" Er de holdt op med det? hvad? Er ikke lige med?

Hvis alle tænker ens tænker ingen.

0
0
Svar på denne tråd

dejlig sport..
Forfatter: 
Dato:  12-08-2008 17:32

følger stadig med selvom jeg ikke rider det længere. Kun hygge efter jeg har født. Savner det helt vildt.

Startede selv military med min gamle hest. Racen var dansk varmblod dog med lidt fuldblod i sig. Ofte vælger mange en fuldblod da den er meget udholdende og har et godt temperament til terrænet.

Military kræver dog at hesten kan gå både en god dressur, springe og klare en terrænbane.

Tilsidst fik jeg min til at gå MB dressur, La spring (havde gået en MB spring) og Let i military.

Han blev også bedre i dressuren pga. turen i terrænet. Han er en lidt tungere type, så det kvikkerede ham op.

Sidder og ser springningen ligenu OL

Hilsen Ulla

Isabell født d.29.12.07

www.123hjemmeside.dk/kellulla

0
0
Svar på denne tråd

steeplechase
Forfatter: 
Dato:  12-08-2008 19:20

har ikke været med i military i mange år, såvidt jeg husker blev det droppet da det adstedkom for mange skader

mvh

Vipse

Miniaturehingst færdigkåret i DMHF og endvidere Årets oversize i Vest, tilbyder bedækning.

Kieffer Actionsadel 17" dressur alt fyld udskiftet sælges.

0
0
Svar på denne tråd

Arh...
Forfatter: 
Dato:  13-08-2008 09:28

Jeg troede det var steeplechase i al almindeligehed, sorry my bad

Men tak for info:)

Githa

Hvis alle tænker ens tænker ingen.

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider