Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

Er der andre end mig..
Forfatter: 
Dato:  10-08-2008 15:26

Som synes det er mærkeligt hvorfor man SKAL have enten pisk eller sporer på/med når man rider f.eks. LC1 til stævne? Jeg mener hesten skal vel gå for så fine hjælpere som muligt, så jeg synes det er mærkeligt hvorfor det er en "regl" at man skal have sporer på eller pisk med..

Hvad synes I?

Hilsen Mette!

Splinette, du vil altid være i mit hjerte <3

Søger én at træne McLean med i Nordjyllandsområdet..Skriv

hvis du er interesseret ;)

www.Vror.dk

0
0
Svar på denne tråd

Jeg .........
Forfatter: 
Dato:  10-08-2008 15:31

finder det også modstridende -

Jeg bruger hverken sporer eller pisk på min i den daglige ridning - for det er ikke nødvendigt.

Så - det kunne være fint med en forklaring om "hvorfor".

Sys

Living is - knowing which bridges to cross - and which to burn !!

0
0
Svar på denne tråd

123456
Forfatter: 
Dato:  10-08-2008 16:39

er SÅ enig med Jer til det ... håber reglerne ændre sig.. men det gør de nok ikke

Nu med den dejlige Pyrus <3

Soya og Wolle altid i mit hjerte og savnet hver dag!

0
0
Svar på denne tråd

overskrift
Forfatter: 
Dato:  10-08-2008 16:48

Kan slet ikke forstå at det er noget man SKAL, syntes bare at det skulle hedde sig at man godt måtte have pisk eller spore med. Det er ret irriterende med en sådan regel hvis man ikke bruger nogen af delene normalt..

Jeg ville da også gerne have en forklaring.. Der burde da findes en logisk en i hvert fald??

Knus...

Team Black Devils!

*Brogaards Elvis*

*Ege's Tilda*

Første stævne + Vel overstået!

*Basse*

*Bjango*

*Rozie*

0
0
Svar på denne tråd

Forkert...
Forfatter: 
Dato:  10-08-2008 18:41

Du skal ikke have spore eller pisk... du skal have spore, pisk er streng forbudt (diskvalifikation hvis den kommer i nærheden af banen).. 4 års må man selv vælge, og der må man også gerne undvære..

Hilsen Signe :-)

Spændende hestebog for hesteinteressedere i alle aldre

www.saxo.com/dk/item/signe-larsen- hannah-og-magic-1-paperback.aspx

0
0
Svar på denne tråd

123456
Forfatter: 
Dato:  10-08-2008 20:36

Ja jeg håber bestemt også at reglerne ændre sig.. Men tvivler :S

gizmomis (Signe Larsen): Jeg ved at man skal have spore (ingen pisk), men jeg spurgte én for noget tid siden om man måtte have pisk med (altså uden sporer) og det sagde hun man måtte. Men det var også til en rideprøve. Men må man ride med pisk til stævner? (Håber jeg ikke hehe)

Hilsen Mette!

Splinette, du vil altid være i mit hjerte <3

Søger én at træne McLean med i Nordjyllandsområdet..Skriv

hvis du er interesseret ;)

www.Vror.dk

0
0
Svar på denne tråd

Sporer
Forfatter: 
Dato:  10-08-2008 21:15

Nu drejer en konkurrence sig jo ikke bare om at have den bedste hest, men også om at være en god rytter.

Og en af tingene blandt flere hvorpå man kan se om en rytter er god, er jo om de f.eks. kan beherske sporerne og sidde stille med benene. Egentlig driver man jo hesten frem med læggen og ikke hælene, hvorfor det egentlig ikke bør betyde noget om man rider med sporer eller ej.....

Mine heste rides til dagligt heller ikke med sporer, men de kan alle rides med sporer uden, at man overhovedet kan mærke forskel.

BR Vivaldi 17½ dressursadel sælges

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider