Ja så er det min aller sidste ferie dag.
Utroligt at 3 uger er gået så hurtigt, men hvor har jeg dog nydt dem alle.
Jeg har ikke nået alt det jeg havde planlagt, men dog en del af det og især det aller vigtigste, nemlig at få redet en hel del.
Desværre kun på shila, for hermans hoster helt vildt. I morgen eftermiddag skal vi en tur til hetsedoktoren og få set hans luftveje igennem, for der må være et eller andte galt.
Vejret har dog været med mig og har sørget for godt vejr de fleste af dagene.
Idag, tjaa der skal hygges. Har lige været i brugsen og købe frisk morgen brød, så nu sidder jeg her med en kop god morgen kaffe og en tallerken der for få minutter siden, indeholdt en lun thebirkes.
Resten af famillien, ja de er slet ikke hjemme. Dattern er til fest, knægten og gemalen er kørt til crosstævne, hvor knægten skal køre sj.mesterskabet. Men det er hans første løb siden hans alvorlige ulykke med maskinen, så den sidste melding jeg har fået fra dem, er at de nok kommer hjem igen, da knægten ikke vil tage nogen shancer og få skaden til at gå op igen. Banene er næsten oversvømmet og sådan en gang mudder, kan nemt betyde en del styrt.
Så jeg sidder her helt alene og hygger mig. Nyder stilheden og det´ bare at være sig selv.
Ja hvad skal jeg så bruge den sidste feriedag til.
Tjaa, håber jo gemalen kommer tidligt hjem, så han kan få spredt det sidset flis i ridehuset, for med det regnvejr vi har, ville det da være dejligt, hvis vi kunne komme ind i tørvejr og ride.
En del vasketøj skal klares, så jeg ikke skal starte mandag, med et vaskehus fyldt med tøj. jeg har lidt på fornemmelsen, at det bliver hårt at komme igang igen efter tre lange uger, med dejlig ferie.
Men jeg har nydt min ferie, for det er tre år siden, jeg sidst har holdt tre uger sammenlagt.
Kan i nu alle sammen ha en helig lang søndag.. Nu vil jeg gå igang med at nyde min fuldt ud..