Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

Rotte- vs. Pindsvineekskrementer?
Forfatter: 
Dato:  10-08-2008 08:49

Ja, nu har jeg et par gange findet nogle ekskrementer ved min havedør. Først troede jeg at det var fra rotter, men efte nærmere eftertanke, syntes jeg ikke helt det lignede. (Da jeg har hørt, at de ligner museeksrementer, bare større!) Så var jeg inde og google lidt og har fundet frem til at det måske kunne være et pindsvin?

Men jeg er ikke helt sikker, for de har ikke været så lange som pindsvins normalt er, og jeg har ikke kunne finde et billede der har kunne give 100% sikkerhed.... Også fordi jeg er usikker på hvordan rottens ekskrementer ser ud? :-(

Hvis jeg bare kunne få afkræftet at det var fra rotter, ville jeg blive glad, for ethvert andet dyr er velkommen i min have! :-)

Kan du hjælpe? Evt. med billede af rotte- eller pindsvineekskrementer? :-D

Mvh

Mona Carlsson

Ønskes til låns: En rolig pony til hyggeridning. Skal kunne bære en voksen men også gå trækture med et lille pige.

Et SMIL giver som oftest et SMIL tilbage. :-)

0
0
Svar på denne tråd

Det lyder
Forfatter: 
Dato:  10-08-2008 08:51

helt sikkert som fra pinderne. Også der hvor du beskriver de er. Rotternes ligner, som du selv siger, forstørrede musehømmer.

Ingen grund til bekymring

Mvh. Bente.

Søde kælne kattekillinger bortgives til kærlige hjem. 12 uger gamle til september. De kan allerede bruge bakken. Vant til hund

0
0
Svar på denne tråd

Det kunne
Forfatter: 
Dato:  10-08-2008 12:01

også sagtens være fra en tudse, det minder også lidt om rottens, så ingen panik , uanset om det er et pindsvin eller en tudse, så er det et nyttedyr

Mvh. Karina

www.d-image.dk

Yderst velholdt hus i hvid pudset med sort bindingsværk, sælges på Stevns kun 45 min til Kbh.

Nær skov, omgivet af marker, kun 2.290.000

Robinhus og EDC, Info 20283704 / 40876914

0
0
Svar på denne tråd

Nu har jeg...
Forfatter: 
Dato:  10-08-2008 12:46

Fået kigget lidt rundt omkring og jeg er HELT sikker på at det er fra et pindsvin. :-) (Jeg har også været ude og gennemsøge en af klumperne! AD!) :-D

Jeg ved at vi havde pindsvin sidste år, så mon det er den samme der er vendt tilbage? :-)

Mentak for jeres svar! Priser mig lykkelig for at det ikke er rotter! :-)

Mvh

Mona Carlsson

Ønskes til låns: En rolig pony til hyggeridning. Skal kunne bære en voksen men også gå trækture med et lille pige.

Et SMIL giver som oftest et SMIL tilbage. :-)

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider