|
|
| Kom så med min pakke!! |
|
|
ja her sidder jeg godt utålmodigt og venter på min nye mobil som jeg bestilte i mandags. Kæresten bestilte sin sammen med mig og sørme om han ikke fik sin onsdag.  Jeg skulle bare ha sagt modtagelse nægtet men som han selv siger det er jeg for flink til. nå men utålmodig som jeg nu engang er ringede jeg igår til telia og spurgte efter min telefon. og sørme om den ikke var sendt afsted TIRSDAG! nu arbejder jeg selv i post danmark og ved at der kan ske fejl men men men. jeg ved også at hvis der skulle være sket en fejl ville min telefon være kommet igår. så nu sidder jeg her på pinde og venter på at pakkebudet kommer. andre der venter med længsel på deres pakke
Nu kan jeg snart starte en zoologisk have med fisk, kanin og heste. 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| tja...... |
| Forfatter:  |
Xoco82 ♣Davina♣ |
| Dato:  |
08-08-2008 11:43 |
|
en fra min stald venter på at postDK finder den pakke med 9 kg sadel de har smidt væk som hun har købt til sin nye hest.  HVORDAN er det lige en så stor pakke bliver væk 
Xoco82 & Davina Stud.theol >>>For possibly when all have told their tale, the account will hardly be in proportion to his merits<<< (Athanasius, Life of Antony) Velholdte springstøvler str.38 m bred læg sælges!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| 123456 |
|
|
Xoco82 ♣Davina♣ den ryger under pakker til særlig håndtering. jeg ved de tager også tager ca et døgn og sende. men desværre ryger den gennem mange hænder men, så vidt jeg ved skal postDK betale magnus ♥magnus♥: nej desværre ikke
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| louise... |
Xoco82 ♣Davina♣ |
08-08-2008 12:02 |
|
ja hun får dækket det meste heldigvis, men super ærgeligt at sadlen ikke kommer. Det jeg undres over er bare at en sadel jo fylder en del, jeg har nemmere ved at forstå hvis en pakke med fx mobiltelefon eller andre små effekter forsvinder. Men håber da din telefon snart kommer - har du ikke et nr så du kan følge den? det har jeg haft de gange jeg har købt tlf over nettet 
Xoco82 & Davina Stud.theol >>>For possibly when all have told their tale, the account will hardly be in proportion to his merits<<< (Athanasius, Life of Antony) Velholdte springstøvler str.38 m bred læg sælges!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Xoco82 ♣Davina♣ |
|
|
nej det har jeg desvæære ikke. hihi og nu har jeg også købt loidt udstyr over hooks. så nu kan jeg også vente utålmodigt på det! 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| bummelum |
|
|
Henra Cayenne totalvægt 1500 kg udlejes Fremstilling af hjemmelavede sæber til hele kroppen- kig præs. Paints er bedst i Quarter forklædning Breeding stocks for life Elsket eller hadet intet midt imellem
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 123456 |
Fru Dolmer |
08-08-2008 12:58 |
|
Jeg fik halvdelen af sæden til min hoppe leveret med post danmark. Jeg modtog kun den ene pakke men ikke nr. 2 levering - skod @!#$ post dk!!! De vidste ikke hvem de afleverede ekspress pakken til, men jeg kunne jo følge den på track/trace, og der stod den som værende afleveret. Vupti så fandt de den pludselig efter 2 dage og kom glad og afleverede den - fister, alle de små celler der skulle blive til et føl, var jo døde - skod PD medarbejder!!!
Hilsen Maria Fantastisk pintohoppe søger nyt hjem... The greatest thing you will ever learn is just to love and be loved in return...
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| kjlhdjhsdkj |
Anna-S |
08-08-2008 14:38 |
|
Min tillid til post Dk er så lav som den nærmest kan være.. Min sadel var væk 1½ måned - men sørme om de ikke pludselig kunne finde den da de skulle til at erstatte den! Da den ankom var der et kæmpe hul i kassen som var tapet over - der har lige været mindst en person der har skullet se om indholdet var noget ved.. (Jeg prøvede at sparke så hårdt til kassen som muligt med sko på, smide den ned i kantstenen osv - men der kom ikke huller af sådan en behandling - sadlen havde jeg self. taget ud ) Jeg har lige bestilt noget tøj over nettet - som er kommet Men posten kan sørme ikke datoen! Jeg bestilte det tirsdag kl. 14 (altså d.5/8-08) - næste dag har posten så haft pakken med - men de har ikke været henne for at ringe på - og har kun lige hurtigt kylet en seddel i postkassen hvor der står pakken er forsøgt afleveret d. 5/8-08 - tja det var nu d. 6/8-08!! (Jeg ved de ikke har ringet på eller været ved postkassen ret længe - for jeg var hjemme og hørte godt hunden gøede en enkelt gang - havde de stået der længere havde hun gøet en del mere..) Jeg regnede bare med at pakken ikke var med når de ikke ringede på.. Men jo det var den :S Da jeg så indfandt mig på posthuset sent samme eftermiddag var den ikke indleveret - den kom sørme først i går kl. 12 - så skal de jo IKKE skrive jeg kan hente den fra d.6/8-08!!! Jeg hader efterhånden vores postvæsen temmelig meget 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Aflevering af pakker |
|
|
Ja jeg kan også brokke mig over PostDK til tider. - En dag fik jeg to pakker! Var mens jeg boede hjemme hos min mor, og vi har en flad bedroller stående vi bruger til postkasse fordi lillesøster har smidt nøglerne til den alm. postkasse væk  - Det VED posten godt, der hænger også en seddel og vores post ved godt han bare skal smide pakkerne deri. Fik to mindre pakker samme dag, - den ene havde han sat i bedrolleren, den anden havde han skrevet en pakkeseddel på!? - Det var ganske alm. pakker, intet jeg skulle skriver under på eller noget! Måtte vente i 4 (!) dage på at jeg kunne hente den ovre ved postcenteret, som er den nærmeste Daglig' Brugs, og som de sagde derovre, så sker det tit posten lige glemmer diskret at aflevere pakkerne derovre som de skal. Har også prøvet flere gange at jeg er hjemme, eller en af os i huset var, - hunden kan ha' været ude, men bilen har ikke lige været der. - Så det jo meget nemmere at smide en pakkeseddel i end gå ind med pakken Simpelthen skideirriterende! Håber du snart får din mobil, er bare for surt at vente utålmodigt på pakker 
Mvh. Julie Rollo SÆLGES Sadler, grimer og andet hestegrej Marsvin, foder og bure Se min præsentation! | Krogens.com - Opdræt af marsvin | RolloPigen.dk - min hjemmeside |
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Kun to ting |
|
|
er lige så svære at styre som postgangen hos Post Danmark... det er togdriften hos DSB og seksualdriften
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| tjaeh... |
|
|
Nu er det sådan at post DK IKKE må stille pakker, de SKAL afleveres personligt - at nogle så har en flink postmand er så heldigt. Det er nu ikke lettere at smide en anmeldelse i postkassen, end at aflevere pakken. Først skal anmeldelsen skrives, så skal den skannes, og så skal den afleveres på posthuset! Hvis vi nu ikke har nogle pakker der skal på posthuset, så er vi jo tidligere hjemme! Ja, i har nok gættet at jeg arbejder hos post DK..
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| post dak |
|
|
Post danmark Suk. Jeg glæder mig enormt til at prøve at bruge GLS pakkeservice, og se om kundeservicen er bedre end postdks 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| overskrift |
|
|
Line: "Det er nu ikke lettere at smide en anmeldelse i postkassen, end at aflevere pakken. Først skal anmeldelsen skrives, så skal den skannes, og så skal den afleveres på posthuset! Hvis vi nu ikke har nogle pakker der skal på posthuset, så er vi jo tidligere hjemme!" Sandt, det er nemmere at få afleveret pakkerne til kunden end at skrive en seddel. Hos os, tager vi pakken med tilbage til postkontoret, hvis mindre posthuset ligger på vores rute. Hvis ikke, kommer pakkerne først ud til posthuset dagen efter.... /Hilsen en der bander pakker, reklamer og aviser langt væk...
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hejhej |
|
|
en hund der render rundt ude - Ingen pakker leveret ved døren, hvis posten skal i kontakt med denne.
Selv er jeg hos post danmark, og vil sige at nogle steder man komme frem er det ret så træls at gætte sig til husnummer, hvem der bor der, og hvad der er postkasse.
Jeg har også prøvet at komme med et maxibrev, der ikke kunne gå i postkassen, og ligget en seddel på den ku afhentes. Konen havde stået og skabt sig, for jeg ku da bare have lagt den.
Nej - forsendelsen skal afleveres fra post til modtager, og hvis dette ikke er muligt, eller den kan gå i kassen - afhentes det i nærmeste post butik/ kontor.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 123456 |
|
|
ja kunderne er nogle gange lige så besværlige som selvebudene. jeg henter dog pakker hjem og tømmer postkasser. og folk brokker sig tit til mig over at jeg ikke har deres post med for de har ikke fået noget. og gang på gang må jeg give dem nummeret til min leder og sige at jeg ikke ka n gøre noget. jeg håber også min pakke snart kommer
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Ikke længere |
|
|
Nej jeg venter ikke længere, jeg fik nemlig min pakke fra Hööks i forgårs Så nu kan vinteren bare komme an, jeg er nemlig klar med ny vinterridejakke og thermoridehandsker 
Hilsen fra Tine og hafferne Flicka & Frigg
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| post dk |
|
|
dem er jeg sgu også trætte af. Jeg har købt en trense som skulle sendes til mig, men sørme om postdk ikke har smidt den væk og nu kan jeg ikke nå at få den og jeg skal til kåring imorgen. UDEN flot trense. 
Med venlig hilsen Anne
Lykken findes på den anden side af fortvivlelsen. Jean-Paul Satre
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|