Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

Farvel tonser :'(
Forfatter: 
Dato:  06-08-2008 20:42

så få man lov at få sin hund , og alle vidste at det var det jeg ville . og jeg elskede hunden .det starte med en ringede og spørg om vi ku tag ham , fordi de ikke havde plads til ham i en lejelighed , og så siger min mor vi kan tag ham på prøve i en uge , og da ugen var gået , sagde hun at vi skulle beholde ham eller ej , og Var bare syndt for min søster at hun ikk ku lide ham for han skulle har lov at blive ( hun bor iik hjemme ), og igår sagde mor så , Linda hvor jeg blevet glad for tonser ham skal vi beholde , det lover jeg dig .

og så nu få jeg fa**me afvide at jeg ikke kan beholde ham.

og alting så bare så dejligt ud , nu havde jeg ham og knyt mig til , ham og tænke på . men nej sån skulle det iik være, for nu skal han væk :'( .

hold k*ft hvor kommer jeg til og savne min dejlige buller :'(

glæder mig til og blir 18 og få mit eget sted , hvor folk ikke kan fjerne den hund jeg endelig finde og falder for :'(

sry ii skal hører , men skulle bare lige ud med det .

0
0
Svar på denne tråd

Og hvad var så
Forfatter: 
Dato:  06-08-2008 20:46

årsagen til at du ikke måtte beholde ham?

Er ked af det på dine vegne

Christel

Tjek www.dudiogfrister.dk

Webshop med børnetøj og andet godt

Brugt ventetøj til salg - samlet pris 400 kr.! Søskendesæde til barnevogn sælges - se præsentation

0
0
Svar på denne tråd

1233455
Forfatter: 
Dato:  06-08-2008 20:55

ja det ved jeg så faktisk ikke hélt , min søster siger at han var ved at bide hende . men han bider altså ikk . kun når han blir lidt vild , men så siger man jo bare av så stopper han :/

0
0
Svar på denne tråd

???????????
Forfatter: 
Dato:  07-08-2008 11:06

øv hvor træls, man kan da ikke bare sige at du må få ham for så at sige at det må du ikke alligevel.

føler med dig

mvh Diana

Venter føl efter Kærgaardens Marguax og Kærgaardens Amarone i 2009.

Vær mod andre, som du ønsker andre skal være mod dig!

www.stald-palsgaard.dk

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider