Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

Yes jeg er blevet husejer!
Forfatter: 
Dato:  06-08-2008 13:38

I dag har sælger sagt ja til handelen så mig og hr. vuf Yoda skal nu flytte til en hyggelig lille by på landet. Med STOR have og fantastiske omgivelser. Og bedst af alt, det er helt vores eget.

Jeg glæder mig helt vildt, for det liggeer bare perfekt, og med pauselån, ja så ender det med en fin fin husleje + penge til at sætte det i stand for. Og det blir kun mens jeg læser, at det blir nødvendigt med pauselån, jeg kan altid vælge at doble min husleje op når jeg engang har fået job. Jo jo, jeg er en glad husejer i dag, selvom mine forældre ejer det på papiret, indtil min låneværdighed grundet en skidt ex kæreste bliver bedre.

Og her er det! Mit lille hyggelige hus i Thorshøj www.realmaeglerne.dk/ idsag.asp?sag=486-1850&p=51 Der skal laves badeværelse, så sælger gik med til at give os et yderligere nedslag i prisen, fordi han skulle rejse til Sverige og gerne ville ha det solgt hurtigt den er også sat efter at det ligger i et område hvor folk hellere vil bo i de større byer, men det betyder intet for mig, da bussen går direkte til mit seminarium. Og bussen stopper lige udenfor MIT hus.

Ellers er det i god stand, for et hus bygget i 1949. Godt og solidt.

Jo jo, jeg kan i hvert fald sagtens se mig selv gå og restaurere på mit lille hus de næste mange mange år. Det kommer til at koste meget tid og penge, men vil være helt igennem MIT. Nu glæder jeg mig bare til at det bliver den 1. september og jeg kan flytte ind

Hvil i fred Steve Irwin
Daisy
04/06-1997-05/01-2005
Min blog!
Med egne digte og andet pladder
Tro på det bedste i andre mennesker og lås din bil
0
0
Svar på denne tråd

So bliver
Forfatter: 
Dato:  06-08-2008 13:40

jeg den første herinde til at ønske dig

tillykke

0
0
Svar på denne tråd

Tusind tak!
Forfatter: 
Dato:  06-08-2008 13:43

Tusind tusind tak. Uh jeg føler mig så voksen i dag . Tænk at være lærerstuderende med eget hus, det lyder sgu fint synes jeg.

Hvil i fred Steve Irwin
Daisy
04/06-1997-05/01-2005
Min blog!
0
0
Svar på denne tråd

skønt..
Forfatter: 
Dato:  06-08-2008 13:43

HVor skønt, jeg kan selv huske følelsen da mig og min ekskæresten dengang købte det første hus jeg ejede ( og eneste indtil videre :) ) jeg havde bare lyst til at tage ud og spørger sælger med det samme jeg havde skrevet under om han ikke kunne flytte nu, så jeg kunne flå gulvtæpper af og begynde at lave huset lige som vi gerne ville have det :D :D

Mig og min nuværende kæreste skal ud og se på et par landsteder imorgen, ikke fordi vi skal købe, men for at få et indtryk af hvad man får for prisen ude på landet, det glæder jeg mig også til :O)

Rikke - nu uden sparky (med Nynne)

0
0
Svar på denne tråd

Lige præcis!
Forfatter: 
Dato:  06-08-2008 13:47

Fis ud af mit hus må man godt tænke det bare lidt?

Hvil i fred Steve Irwin
Daisy
04/06-1997-05/01-2005
Min blog!
0
0
Svar på denne tråd

jeg...
Forfatter: 
Dato:  06-08-2008 13:49

Hej smukke.

Fedt det gik i orden!

Jeg er bare SÅ glad på dine vegne, og jeg glæder mig SÅ meget til at komme og besøge dig og Yoda igen.

Kæmpe kram

Xoco82 & Davina

Stud.theol

>>>For possibly when all have told their tale, the account will hardly be in proportion to his merits<<<

(Athanasius, Life of Antony)

Velholdte springstøvler str.38 m bred læg sælges!

0
0
Svar på denne tråd

Tillykke
Forfatter: 
Dato:  06-08-2008 13:59

Tillykke, det ser rigtig hyggeligt ud.Held og lykke med flytningen.

Mvh

Michelle.

Lille sort ponyhoppe sælges.

6år. 125-128 høj.Vant til børn.

http://michellesbix.webbyen.dk/

0
0
Svar på denne tråd

Ja da..
Forfatter: 
Dato:  06-08-2008 14:02

Ja det må man gerne tænke :D :D

0
0
Svar på denne tråd

Hold da op....
Forfatter: 
Dato:  06-08-2008 14:19

Det er godt nok billigt ... tænk, her på Djævleøen kan man slet ikke få et helårshus, eller sommerhus, til den pris... UHHH, det er billigt ... tror nu ikke engang men kan få en grund....

Stort tillykke, kender godt følelsen.... Den er SKØN Og ja, "tænk du bare" at nu kan hun godt sk... ud af dit hus... tror bare ikke det hjælper så meget.

De bedste hilsner

Tina ;)

Sommerhus sælges med ny SUPER god pris.

--> I tilstandsrapport står at "Husets tilstand er over middel"

0
0
Svar på denne tråd

forresten...
Forfatter: 
Dato:  06-08-2008 14:20

Mit sommerhus, som jeg har til salg, ligger endda i den billige ende... vildt og tænke på...

De bedste hilsner

Tina ;)

Sommerhus sælges med ny SUPER god pris.

--> I tilstandsrapport står at "Husets tilstand er over middel"

0
0
Svar på denne tråd

Gud ja..
Forfatter: 
Dato:  06-08-2008 14:24

Gud ja, jeg havde slet ikke kigget på prisen, det må man sige der er billigt, hold da op..

( og jeg bor altså i jylland selv )

0
0
Svar på denne tråd

Tillykke...
Forfatter: 
Dato:  06-08-2008 14:40

... Det ser fint ud - og det var da en fantastisk pris!

Håber at du og Yoda bliver glade for at bo der :-)

Det kunne være at man skulle søge nordpå (hvis det bare var til at få et kontorjob, ville jeg jo have råd til et lille hus MED lidt jord til, når priserne er sådan)

£isbeth & Baloo

People are just about as happy as they make up their minds to be

(Abraham Lincoln)

Hjælp til transport til og fra dyrlæge søges fredag d 8/8 i Næstved

0
0
Svar på denne tråd

sygt....
Forfatter: 
Dato:  06-08-2008 14:44

Først og fremmest tillykke med det dejlige hus! Det skal du da nok blive glad for. Det er så skønt at købe sit eget.

Sygt når man tænker på at min 1-værelses ejerlejliged koster 3 gange så meget som dit hus. Puha, sidder her og overvejer kraftigt om nordsjælland er det værd.

Venlig hilsen
-miki-
www.prettyfancy.ridesiden.dk
-om krybbebidning og vævning

HUSK:

De mennesker du træder på på vej op af stigen
er de samme mennesker som du møder på din vej ned.
0
0
Svar på denne tråd

tillykke
Forfatter: 
Dato:  06-08-2008 14:57

Stort tillykke med huskøbet!!!

Må simpelthen være skønt med sit eget... Super fint lille hus, til en helt helt fantastisk lille pris... VILDT BILLIGT!!!

Jeg gi'r det dobbelte i husleje for min lejebolig i halvdårlig stand... Og det er også i Jylland, dog i den sydlige del...

Er grøøøn af misundelse, haha (endelig kunne jeg finde noget at brude den grønne smiley til)

Men igen, STORT tillykke, kan godt forstå at du ikke kan vente med at flytte ind og gøre det helt til dit eget hjem

Med venlig hilsen Heidi

"Ingen kan give dig mindreværdsfølelse uden din tilladelse"

0
0
Svar på denne tråd

Te løkke te løkke
Forfatter: 
Dato:  06-08-2008 15:09

Med dit nye hus! (Y) (Y) (Y)

Det ser fint ud- også med prisen, og jeg er ikke spor misundelig over kælderen. Slet ikke!

Velkommen i Klubben af Husejere, hvis hus koster mindre end en bil! ;-)

Hvordan er det med indkøb?

Mvh
xtiny

*** The computer is not your friend- the computer is a Skinner box***

0
0
Svar på denne tråd

Mindre end en bil:-D
Forfatter: 
Dato:  06-08-2008 15:44

Den var super god! Skal jeg sige vi fik det til 340 tusind? Men så er der også bad i kælderen indtil vi får lavet badeværelse ovenpå, men så er det også fint! Og bad i kælderen er til at leve med, det lækker bare en del fugt.

Ja man kan få noget fint i Nordjylland, hvis man gide lave lidt selv. Det er derfor jeg aldrig vil bo på Sjælland, hvis jeg kan blive fri det er alt alt for dyrt-ja jeg er en rigtigt nordjyde, jeg spiser også mindst 3 portioner når jeg er får buffet på restaurant .

Hvor er det dejligt at i også kan lide mit hus! For selvom det er billigt er det ikke noget gammelt skrammel. Vi har set 3 andre huse, 2 var lidt dyrere, men ikke nær så meget mig, og det andet var lige til at rage ned.

Xtiny købmanden ligger 4-5 km væk, men der går også bus derind en gang i timen, og så regner jeg med for det meste at købe ind når jeg alligevel er i Hjørring. Ellers har jeg min trofaste puch maxi som nu frit kan vælge om den vil bo i carport eller i et nydeligt, velholdt skur med dejlig fin hængelås

Hvil i fred Steve Irwin
Daisy
04/06-1997-05/01-2005
Min blog!
0
0
Svar på denne tråd

Eller købmand
Forfatter: 
Dato:  06-08-2008 15:56

Det er faktisk en brugs og der ligger også en bager, der er berømt i hele Sæby hvor jeg kommer fra

Åh ja den Hørby bager skal nok få sig nogen besøg.

Kælderen er forresten rigtig lækker, virker meget tør så jeg kan ha spisekammer og opbevaring i kælderen, uden at bekymre mig om fugtskader, som i et andet hus vi så. Der skulle hele kælderen laves om, tilstandsrapporten anslog 50 tusind. Og da det kostede 500.000 bestemte vi os for at det var sjovere at bruge de penge på at lave et nyt lækkert badeværelse

Hvil i fred Steve Irwin
Daisy
04/06-1997-05/01-2005
Min blog!
0
0
Svar på denne tråd

Det lyder fint
Forfatter: 
Dato:  06-08-2008 16:29

Vi har 4 km til Brugsen, og jeg er da kørt derned på min knallert- også i snevejr, men ellers lærer man jo, hvilke ting man skal have på lager. Vi har nemlig prøvet, at bussen ikke kunne køre pga sne, mens man godt med forsigtighed kunne køre i Brugsen.

Ja, jeg savner netop en kælder til opbevaring af hjemmeyrkede grøntsager. Jeg har prøvet med en kule i haven, men der går for mange dyr i, til at jeg vil rode i det. Ikke at grøntsagerne blev ædt, det krablede bare lidt for rigeligt. :-P

Mvh
xtiny

*** The computer is not your friend- the computer is a Skinner box***

0
0
Svar på denne tråd

Tillykke med huset
Forfatter: 
Dato:  07-08-2008 00:58

Det er godt nok et fint hus og billigt.

Jeg har selv været husejer i Nordjylland og mener mit blev solgt for 275000,helt vildt i forhold til priserne her ved Roskilde.

kh.Tine

Nej mor-det er en hoppe,vi vil kun have vallakker

0
0
Svar på denne tråd

super fint
Forfatter: 
Dato:  07-08-2008 08:49

ihh hvor er det et dejligt lille hus, det ser også ud til at det lige er til at flytte ind i - mange gange tillykke..

se dette link

www.heste-nettet.dk/forum/6/107712/ 107712/

Mvh Marianne

Stolt pony mor.

0
0
Svar på denne tråd

overskrift
Forfatter: 
Dato:  07-08-2008 09:04

Et STORT tillykke med huset, du har da skudt papegøjen kan man da godt sige.

Nu ved vi alle hvad du skal lave i resten af året. Det bliver så spændende for dig at sætte dit eget præg på huset.

Hilsen Annie

Husmandssted sælges

Se min hjemmeside på præsentation

0
0
Svar på denne tråd

Tusind tak!
Forfatter: 
Dato:  08-08-2008 00:25

Endnu en gang. Jeg er stadig så super glad for det.

Hvil i fred Steve Irwin
Daisy
04/06-1997-05/01-2005
Min blog!
0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider