Min kæreste og jeg har været sammen i over to år. og igennem den tid er der nogle veninder han ikke har fået set siden vi begyndte at komme kærester.
Nå men han snakker så med en gammel veninde og de aftaler at de skal da mødes en dag. jeg siger fedt så kan jeg få fred et par timer. og veninden siger "må du godt det for din kæreste?" 
Ja det må han gerne jeg skal også kunne se mine gamle kammerater uden at have ham med i snor.
da min kæreste er inde og aftjene værnepligt er der en enkelt pige han snakker meget med (de har gået i skole sammen)
Da jeg så siger at jeg gerne vil møde hende (altid rart og kunne sætte ansigt på folk)
Bliver hun først stille og så siger hun. "jamen jeg er lesbisk!"
min kæreste fortæller hende så at jeg godt ved hun har kæreste på og bare ønsker at møde hende og sætte et ansigt på hvem hun er.
Er jeg den eneste der er stemplet på den måde??? Som den onde kæreste hvis fyr/pige ikke må se venner af det andet køn? 
jeg stoler 100% på min kæreste og omvendt. men alle hans pigevenner synes åbentbart det er mærkeligt at jeg lader ham mødes med dem.