Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

Jeg er bare stemplet
Forfatter: 
Dato:  06-08-2008 08:49

Min kæreste og jeg har været sammen i over to år. og igennem den tid er der nogle veninder han ikke har fået set siden vi begyndte at komme kærester.

Nå men han snakker så med en gammel veninde og de aftaler at de skal da mødes en dag. jeg siger fedt så kan jeg få fred et par timer. og veninden siger "må du godt det for din kæreste?"

Ja det må han gerne jeg skal også kunne se mine gamle kammerater uden at have ham med i snor.

da min kæreste er inde og aftjene værnepligt er der en enkelt pige han snakker meget med (de har gået i skole sammen)

Da jeg så siger at jeg gerne vil møde hende (altid rart og kunne sætte ansigt på folk)

Bliver hun først stille og så siger hun. "jamen jeg er lesbisk!"

min kæreste fortæller hende så at jeg godt ved hun har kæreste på og bare ønsker at møde hende og sætte et ansigt på hvem hun er.

Er jeg den eneste der er stemplet på den måde??? Som den onde kæreste hvis fyr/pige ikke må se venner af det andet køn?

jeg stoler 100% på min kæreste og omvendt. men alle hans pigevenner synes åbentbart det er mærkeligt at jeg lader ham mødes med dem.

Nu kan jeg snart starte en zoologisk have med fisk, kanin og heste. :P

0
0
Svar på denne tråd

nej...
Forfatter: 
Dato:  06-08-2008 09:04

...jeg tror bare at det er generelt at man ser lidt skævt på at ens kæreste har venner af modsatte køn, og ja det er vel med den tanke om at der Måske kunne være "noget" imellem dem :) Men personligt så har jeg ikke noget imod at min kæreste har pige venner, bare jeg får lov at hilse på dem :)

Men omvendt så er jeg også pigevennen i andres forhold da jeg har mange drenge venner men opfatter ikke noget negativt fra deres dames side omkring det at mødes :) ikk hvad jeg ved af ihvertfald :)

M.V.H

Tine
&
Chianti

***Vær dit eget ikon***

(") (")
('.' )
(")-(")
0
0
Svar på denne tråd

min kærestes
Forfatter: 
Dato:  06-08-2008 09:06

venner havde det også mærkeligt med mig.

Jeg opfordrede nærmest min kæreste til at gå i byen uden mig!

Og han har en del pigevenner, han både ser og nogle gange sover hos.

Jeg syntes kun det er fedt, han også har lidt "sit eget".

Mvh. Tine

Equi-work.com

Jobportalen for hestefolket

Vil du gerne klappe en hest en gang i ugen i Tåstrup området? Kontakt mig for mere info

0
0
Svar på denne tråd

12345667
Forfatter: 
Dato:  06-08-2008 09:16

det er da rart jeg ikke er den eneste der er sådan.

0
0
Svar på denne tråd

Det er det..
Forfatter: 
Dato:  06-08-2008 11:28

jeg frygter mest.. Når jeg en gang får en kæreste.. For jeg har rigtig rigtig mange drengevenner og meget meget få pigevenner..

Mister jeg alle mine venner eller vil kæresten acceptere det.?

Jeg tror dog ikke manden ville være den rette for mig, hvis han forbød mig at se mine venner..

Krone og Bølge - En selvfølge

R.I.P Luna - Sov godt smukke hest.!

0
0
Svar på denne tråd

bummelum
Forfatter: 
Dato:  06-08-2008 11:55

jeg kender det godt... jeg har altid haft flest drengevenner, og det er nu engang der jeg passer ind. Manden min må da gerne ha "pige" venner. han har så ikk rigtig nogle (vi har i det hele taget ikk så mange da vi er ret... Hva skal jeg kalde det... pernitne med ongangskreds)- men han måtte/må da gerne Jeg er af natur ikke den jaloux type og jeg har ellers oplevet størstedelen af mine x ha andre ved siden af mig hvor jeg har fundet ud af det. Men jo jeg er osse "underlig" af natur

Henra Cayenne totalvægt 1500 kg udlejes

Fremstilling af hjemmelavede sæber til hele kroppen- kig præs.

Paints er bedst i Quarter forklædning

Breeding stocks for life

Elsket eller hadet intet midt imellem

0
0
Svar på denne tråd

boy night out..
Forfatter: 
Dato:  06-08-2008 12:02

Min kæreste har også pigevenner, og han har fået nye mens vi har kommet sammen også. Jeg har til gode at møde en af dem, men har sagt jeg med glæde vil med næste gang for at se hvem hun er, og lære hende at kende, så jeg kan snakke med når han fortæller om dem han evt har været i byen med når jeg ikke har været med.

Jeg opfodre indimellem min kæreste til at smutte i byen med gutterne og have det sjovt, jegvil også kunne tage afsted og skabe mig fjollet osv med mine venner og veninder uden at skulle tænke på ham derhjemme som sådan.

Jeg ved ikke om venner og veninder syntes jeg er unormal, det er faktisk meget normalt i den kreds at der er venskaber på kryds og tværs af selskabet, både singler og ikke singler :)

Rikke - nu uden sparky (med Nynne)

0
0
Svar på denne tråd

Sparky..
Forfatter: 
Dato:  06-08-2008 12:06

jeg syntes det lyder helt normalt.. Jeg forstår simpelthen ikke dem der kan leve i forhold hvor de ikke kan være fra hinanden i bare 5 minutter og dermed ikke kan gå i byen uden hinanden..

Så kunne de jo ligeså godt være blevet hjemme, for som regl sidder de så også sammen hele aftenen og fletter fingre

Krone og Bølge - En selvfølge

R.I.P Luna - Sov godt smukke hest.!

0
0
Svar på denne tråd

1111111111
Forfatter: 
Dato:  06-08-2008 12:32

det er sjovt mange af jer har det sådan ligesom mig herinde. når mange af kærestens kammerater og veninder ser underligt på ham og spørger "må du godt det for kæresten?"

jeg har da også lige fået en besked fra kæresten om at han skal have en øl når han er færdig med at røgdykke i dag. måske skulle jeg sige nej og se hvd han siger

0
0
Svar på denne tråd

Det er da normalt
Forfatter: 
Dato:  06-08-2008 13:34

I min verden er det normalt, både hvad angår mig selv, men også vores venner.

Tror kun det er folk som lider af seriøse jalousiproblemer, som ikke vil tillade det.

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider