Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

hvad i alverden sker der her ( kat )
Forfatter: 
Dato:  05-08-2008 00:43

Jeg har 2 meget dejlige katte, mor og datter. Mormis hedder Shiva og har den sidste måneds tid opført sig en smule underligt. Det startede med at hun var meget kontaktsøgende og fokuseret på hvor jeg var, så begyndte hun at ville have jeg skulle gå med hende op på loftet hvilket jeg gjore et par gange, eftersom hun bare lagde sig ned deroppe gad jeg ikke rende med hende hver gang hun kom og hev i mig.Hun blev ekstrem legesyg og fjollede rundt med sin datter.Sådan gik en uge 14 dage så kom hun i løbetid så hut jeg visker. Hun har hele tiden været meget obs på mig og når hun f.eks vil ind kalder hun, ikke miav som hun plejer men virkelige de der høje gennemtrængende kaldelyde hvor man mest har lyst til at stoppe noget i ørene. Det gør hun også herinde hvis hun pluselig ikke kan se mig, så starter sirenen og så kommer hun spurtene når jeg jeg kalder.

I sidste uge så jeg ikke meget til hende da det jo var godt vejr og hun har, bortset fra sin kalden på mig opført sig rimeligt som hun plejer det sidste stykke tid.

De sidste par dage har hun så haft prøvet at lokke mig med ind i soveværelset. Hun har kommet og sagt miav og gået ud i gangen, når jeg så har rejst mig for at lukke hende ud er hun gået ind i soveværelset sådan lidt ala kom mor nu skal vi i seng.

Her til aften sidder mig og min mand så inde i soveværelset og ser film. Hun kommer og hiver i mig og jeg går med hende ud i køkkenet og hælder lidt mad op. Hun trækker lidt ud mod baggangen, hvor trappen også er op til loftet og jeg lugter hurtigt lunten.

Jeg sætter mig ind igen og hun kommer rendende. Jeg prøver at lukke hende ud. Det vil hun ikke så jeg lader hende bare blive inde, jeg går ud med hende nogle gange i køkkenet men kan godt se hvor det bærer hen.

Sætter mig ind igen og i ca en halv time står hun og vræler og fetter for mig.

Jeg sidder på gulvet på en madras og min mand i sengen. På et tidspunkt går min hund hen til hende og sætter sig ( hun sidder i døråbningen ) hun går hen og gnider sig op af ham og han bliver naturligvis glad og giver hende en forsigtig vasker hvor efter hun giver ham et par på hovedet. Jeg stopper hende så da jeg synes hun er lige lovlig voldsom og hunden går hen til min mand, men sørme om hun ikke render efter ham med halen lige i vejret og så fortsætter hun ellers med at slå ud efter ham.

Det endte med jeg smed hende ud da hunden ikke synes det var sjovt, hun fik ramt ham så han pev på et tidspunkt og jeg ville ikke have det skulle udvikle sig til en farlig situation hvor de måske kom op og slås eller lign.

Jeg har ALDRIG oplevet hende sådan før. Hun har før givet ham øretæver hvilket også er ok men hun har aldrig løbet efter ham og fortsat. Hun virkede så ikke sur eller noget da hun gjorde det hun hverken hvæssede eller andet, så det kan også have været leg. Hun havde næsten lige pisket rundt og leget med sin datter.

Er der nogen som kan fortælle mig eller komme med nogle bud på hvad der lige sker for min kat??

Hun virker sund og rask, spiser og er glad og virker ikke øm nogle steder da jeg går hende igennem dagligt

Miniatureheste
når man vil andet end kun at ride

0
0
Svar på denne tråd

Din kat er
Forfatter: 
Dato:  05-08-2008 04:21

liderlig!

Længere er den ikk....

Hun gør alt hva hun ka for at du ska "være far til hendes børn", og når ikke du vil, spiller hun op til hunden.....

Du skal huske at dyr, især katte, er vilde i deres parings leg.....

Jeg vil mene du er heldig, hvis ikke hun fik sit første put i sidste uge, og nu er kommet hjem for at få et til....

Der er ofte killinger i et kuld med hver sin far, katten vil jo ha de stærkeste gener i de overlevende killinger......

0
0
Svar på denne tråd

overskrift
Forfatter: 
Dato:  05-08-2008 07:24

Griner....Jeg kan ikke helt finde ud af om jeg skal føle mig smigret eller hvad?? Hun er jo en dejlig lille gudindemis, meen der er grænser

Jeg kan godt følge dig men jeg har altid kunne se på hende når hun var i løbetid. Og hvis hun render rundt og er så forelsket og desperat hvor er han kattene så henne??? De burde vel kunne lugte det og når hun er rigtig i løbetid plejer der altid at være en hankat herude, ellers ser jeg ikke skyggen af dem.

Det startede efter d.10 maj hvor vi var til konfirmation, der var vi væk en weekend og hun var ellevild da hun så mig da vi kom hjem, hang på mig, nappede mig sådan noget kærlighedsnoget, hvilket hun aldrig har gjort før og så begyndte hun i løbet af de næste dage at opfører sig mere og mere besynderligt som beskrevet ovenover.

Jeg plejer at skrive hendes løbetider ned og den sidste hun havde hvor jeg er 100% sikker er d.1 juli, den sidste fik jeg ikke skrevet ned men der var jeg også noget i tvivl.

Kom gerne med flere bud

Miniatureheste
når man vil andet end kun at ride

0
0
Svar på denne tråd

bummelum
Forfatter: 
Dato:  05-08-2008 11:33

katte opfører sig sådan når de er liderlige el venter sig killinger. eftersom den kom i løbetid er det jo ikke killinger så konklusionen må være hornyness

og jo de kan være ret ekstreme. min mosters kan tblev fejl steriliseret så det ikke var gjort ordenligt, og hold da op nogle fester ind i mellem. det ene øjeblik kan de være SÅ søde og gnider sig op af en og gør ved og miaver og hva har vi. det næste så tænder de af og kradser og bider og alting.

Henra Cayenne totalvægt 1500 kg udlejes

Fremstilling af hjemmelavede sæber til hele kroppen- kig præs.

Paints er bedst i Quarter forklædning

Breeding stocks for life

Elsket eller hadet intet midt imellem

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider