Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

 Hundetræning med voksen hund...
Forfatter: 
Dato:  30-07-2008 11:03

Nu har jeg besluttet mig for at jeg vil gå til hundetræning med min 6 års westi..


Jeg har aldrig gået til det før, men blev enig med mig selv om at det ville være dejlig for hende at komme ud og møde de andre hunde og få nogle gode oplevelser. Jeg er helt sikker på hun vil nyde det...


Jeg har så valgt at det skal være aktivering/stimuleringstræning, for hun er jo som sagt voksen og det er ikke den basale træning vi vil, men bare ren og skær hunde-velvære, vi andre forkæler jo også os selv hele tiden


Andre der har prøvet at starte til hundetræning med en gammel hund??


-jeg kan slet ikke vente nu hvor beslutningen er taget...


De venligste hilsner Marie...


OBS!!!! Søger en der kan lave en fin blyantstegning for mig.. Se mere i mit indlæg på leverandører og...


www.sandersvig.dk


0
0
Svar på denne tråd
 
 overskrift
Forfatter: 
Dato:  30-07-2008 22:00

Jeg ( arvede ) to gamle hunde på 9 og 12 år fra dødsbo. Hundene skulle aflives.


Det kunne jeg ikke have så jeg overtog dem.


Med masser af kærlighed, tålmodighed, aktivering fik jeg lært hundene en masse.

Hundene livede helt op, med nye oplevelser hver dag, med min lille hund og jeg, selvfølgelig med hensyntagen til deres alder.


Hunde kan saktens lærer nye ting, og de elsker det.


Hilsen Annie


Husmandssted sælges


Se min hjemmeside på præsentation


0
0
Svar på denne tråd
 
 Hvor det glæder mig at du
Forfatter: 
Dato:  30-07-2008 22:08

synes i skal opleve noget træning sammen.


Hvis hun kan de basale ting som at gå i snor og følge dig + lidt kontakt, vil jeg klart anbefale jer at prøve RALLY.


Det er ikke op og ned af bakker i sjovt tempo - men små A4 skilte der står på jorden og ved hjælp af let læselige tegn fortæller jer hvilken øvelse i skal udføre.


Feks "Sit og gå rundt om hunden" og så videre til næste skilt.


Rally er en fantastisk sjov og anderledes hundesportsgren som virkelig har vundet mit "ikke konkurrence-præget" hjerte (y)


Mvh

Gitte-Mor

Tera/feb-05 og Lian/dec-07


Hingste føl fra i år

tilbydes lækker privat opstaldnig med andet hingsteføl, Viby Sj.



0
0
Svar på denne tråd
 
 DcH....
Forfatter: 
Dato:  30-07-2008 22:44

DcH nogle steder har alternative hold, hvor man også kan lave kunster. Klikkertræning kunne også være godt for dig.

DcH er jo landsdækkende, så se om der er en i nærheden af dig. Prøv gerne at søge på nettet. http://www.dch-danmark.dk

0
0
Svar på denne tråd
 
 Hun er vant til
Forfatter: 
Dato:  31-07-2008 15:13

alt mulig forskellig træning, som klikker træning, tricks osv osv. Hun kan alle mulige sjove ting og har nemt ved at lære og nyder når hun kan.


Jeg synes bare det ville være dejlig at komme ud og møde andre hunde, det gør hun ikke så meget om vinteren..


Samtidig ville det da også være rart for mig at møde nogle hundemennesker...


Så er jeg også ret vild med at de har legestue, hvor man kan komme med hundene alene for at de kan lege frit i et indhegnet område...


Rally har de ikke der hvor vi kommer fra, så det blir aktivering/stimulering, som er en slags agility, spor og andet, altså simpelthen bare aktivering...


men det blir sjovt at se om hun ikke blir helt vild med det, det tror jeg bestemt...




De venligste hilsner Marie...


OBS!!!! Søger en der kan lave en fin blyantstegning for mig.. Se mere i mit indlæg på leverandører og...


www.sandersvig.dk


0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider