Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

Stalker på internettet- hvad gør man?
Forfatter: 
Dato:  25-07-2008 13:55

Jeg står i den situation at jeg engang da jeg var med i moderationen på en hjemmeside slettede en bruger grundet dårlig opførelse.

Efterfølgende er samme person blevet slettet tre gange på hestegalleri og en gang herinde grunde vedvarende chikane.

Nu er hun så begyndt igen inde på hestegalleri, og administrationen vil ikke hjælpe, da de ikke mener der er sket tilstrækkeligt.

Synes bare det er pisseirriterende, for vedkommende har spredt rygter, ikke kun om mig, men også om andre, som kan være ret skadende. Bl.a. noget omkring pædofili(den var dog ikke myntet på mig, men på en anden som sad i samme moderation på det tidspunkt hvor brugeren blev slettet). Altså er det ting som kan komme til at skade en på længere sigt.

Jeg synes det er bund ubehageligt, og rigtigt beklageligt at jeg skal finde mig i at vedkommende stadig kan chikanerer.

SUK...

Havde det så holdt sig til almindelig grimt teenagesprig, men det gjorde det jo ikke forrige gang for personen jeg kender :(

Camilse

De rigtige beslutninger er altid de svære beslutninger at tage.

De svære beslutninger er altid de vigtige at tage.

De vigtige beslutninger er altid de rigtige at tage.

Lukas, jeg savner dig

Camilse.dk ...

0
0
Svar på denne tråd

Kan sådan
Forfatter: 
Dato:  25-07-2008 14:22

noget ikke politianmeldes?

Med streng disciplin kan man få sit barn til at gøre praktisk talt alt, undtagen at kaste sig i ens arme, når man kommer hjem.

0
0
Svar på denne tråd

Hvis der...
Forfatter: 
Dato:  25-07-2008 14:29

... spredes rygter om pædofili, ville jeg ikke tøve med at anmelde vedkommende for injurier, og jeg ville ikke helme før jeg fik ført en retssag og fik en erstatning og rettens ord for at det var ulovligt.

Den slags er ulovligt og kan skade meget - og skal straffes hårdt.

Den slags er en af de få ting der virkelig kan få varmet mit vand så meget at jeg vil gå så langt - men så ville jeg også gøre det.

£isbeth & Baloo

People are just about as happy as they make up their minds to be

(Abraham Lincoln)

0
0
Svar på denne tråd

Desværre er
Forfatter: 
Dato:  25-07-2008 14:58

Desværre er det sådan at §§267 og 268 er underlagt privat påtale. Det er derfor ikke en politisag, men et civilt søgsmål.

Men man kunne da gøre et forsøg med at lave anmeldelsen gående på chikane i stedet, og i det mindste blot få politiet til at kontakte vedkommende. Det stopper i mange tilfælde chikanerierne.

0
0
Svar på denne tråd

Men en anmeldelse...
Forfatter: 
Dato:  25-07-2008 15:09

... for chikane ville jo også fint bane vejen for et civilt søgsmål.

Og det ville da være på sin plads hvis man skal lægge ryg til rygter om pædofili.

£isbeth & Baloo

People are just about as happy as they make up their minds to be

(Abraham Lincoln)

0
0
Svar på denne tråd

?????????
Forfatter: 
Dato:  25-07-2008 23:18

hVAD ER STALKER?????

Husk at se ting fra alles synspunkt...og husk at kommunikere ordentligt!
0
0
Svar på denne tråd

Vedikkemeget:
Forfatter: 
Dato:  25-07-2008 23:26

Stalker=forfølger...

Øv, Camilse, det er vel nok en træls situation. Desværre er det også min erfaring, at hjemmesider ( dem, der administrerer dem) sjældent gør noget ved problemer, de ellers forbyder i deres betingelser.

Jeg har bl.a. oplevet, at en pige brugte mine billeder på flere forskellige internetsider, og jeg brokkede mig og brokkede mig, men intet skete.

Jeg håber, du slipper for din stalker!

/Line

Distancenovicerne Askari & Line, og Pompadeur - højtelsket ædemaskine

"Everybody's gotta end up somewhere, I'm just taking my time to get there"
- Tina Dickow

0
0
Svar på denne tråd

?????????
Forfatter: 
Dato:  25-07-2008 23:26

ligesom Ved ikke meget - hvad er en stalker?

Har aldrig hørt udtrykket før

/Karin

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider