Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

underlig email på engelsk
Forfatter: 
Dato:  24-07-2008 13:39

jeg har fået en underlig email på engelsk. jeg forstår stort set alt men vil egrne have hvis der er en der kan oversætte den ?

DEAR,

I AM MR BELLO HAMID, THE DIRECTOR OF ADUIT AND ACCOUNTS WITH THE ECOWAS REGIONAL OFFICE IN BURKINA FASO. IN WEST AFRICA . I GOT YOUR-EMAIL CONTACT FROM COMPUTERISED DATAS AFTER MY EXTENSIVE SEARCH VIA THE WEBSITE FOR A GOD-FEARING AND TRUST-WORTHY PERSON TO BESTOW THIS TRANSACTION WHICH IS MY ONLY HOPE OF SURVIVAL AFTER MY RETAIREMENT INTO HIS OR HER HANDS.I DESCOVERD THE SUM OF $28.9 MILLION UNITED STATES DOLLARS DURING THE ADUITING OF THE CONTRACT PAYMENT ACCOUNT OF THE COMMISSION.THIS FUND IN QUESTION COMES FROM OVERINVOICED CONTRACTS SUM FROM GOVERNMENT AND ECOWAS PROJECTS WHICH THE PRINCIPAL CONTRACT SUM HAS BEEN PAID TO THE CONTRACTOR LEAVING THE OVERINOICED SUM OF $28.9M USD.
I THEREFORE SEEK FOR YOUR ASSISTANCE TO HAVE THE FUND RE-TRANSFERED INTO YOUR BANK ACCOUNT FOR A JOINT BUSINESS INVESTMENT IN YOUR COUNTRY NOTE THAT THIS FUND IS VERY FREE FROM DRUG,TERRORIST FUND AND MONEY LAUNDERING OR ANY OTHER,CRIME RELATED ACTS.THIS WILL BE EXECUTED UNDER A LEGITIMATE ARRANGEMENT THAT WILL PROTECT YOU FROM MANY BREACH OF THE LAW.IF THIS BUSINESS PROPOSITION OFFENDS YOUR MORAL VALUES, DO ACCEPT MY APOLOGY.(NOTE)I NEED YOUR ABSOLUTE CONFIDENTIALITY AND FOR YOU TO FOLLOW MY INSTRUCTIONS TO ENSURE SUCCESS,FOR MORE DETAILS AND HOW TO TRANSFER THE FUND INTO YOUR BANK ACCOUNT.

PLEASE DO REPLY OR CALL ME:+226 78 08 26 16.

REGARDS,
BELLO HAMID.
ECOWAS REGIONAL OFFICE.
BURKINA FASO.

Mvh Pernille - mor til Sille og ejer af Oliver.

Det giver for mig ingen menning at ride hesten med hovedet i sandet, så kan man vel købe sig en struds..

westernsadler sælges.. Skriv for info

0
0
Svar på denne tråd

ej for pokker
Forfatter: 
Dato:  24-07-2008 13:42

der står jo du skal holde det fortroligt, også ligger du det på HN.... tsk tsk..

Det er vist bare en ny udgave af nigeria brevene.

Mvh. Tine

Equi-work.com

Jobportalen for hestefolket

0
0
Svar på denne tråd

har....
Forfatter: 
Dato:  24-07-2008 13:43

jeg også fået.. jeg slettede den bare.. jeg fatter så også brik af alt andet end dansk..

Ma Fila Noir tilsalg se hende på dette link.

www.heste-nettet.dk/markedspladsen/ hest/vis/177977/1/

0
0
Svar på denne tråd

Kort og godt...
Forfatter: 
Dato:  24-07-2008 13:48

... det er en der gerne vil lænse din konto for en masse penge.

Desværre er der nogen der er naive nok til at gå med på diverse mærkelige påfund om at "hjælpe med at få penge ud af landet" af den ene eller anden grund - mod at de selv skal have et stort beløb. Det er jo en nem måde at få nemme og hurtige penge.

Eller reelt er det en nem måde at MISTE penge - for det er resultatet.

Igen - hvis det er for godt til at lyde sandt - så er det nok ikke sandt.

£isbeth & Baloo

People are just about as happy as they make up their minds to be

(Abraham Lincoln)

0
0
Svar på denne tråd

fusker,sjusker
Forfatter: 
Dato:  24-07-2008 13:54

jeg sletter det også bare der var bare lige noget i den her mail jeg ikk lige fattede...

tusind tak for hjælpen

Mvh Pernille - mor til Sille og ejer af Oliver.

Det giver for mig ingen menning at ride hesten med hovedet i sandet, så kan man vel købe sig en struds..

westernsadler sælges.. Skriv for info

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider