Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

Puha - overarbejde....
Forfatter: 
Dato:  23-07-2008 15:21

Ja, nu sidder jeg så her - på arbejdet, igen igen.

Her i sommerferien har jeg fuldtidsarbejde der hvor jeg normalt har studiejob. Et rigtig godt arbejde med skønne kollegaer, afvekslende arbejde osv osv.

Men pyha, hvor er jeg ved at være træt: Først 1 års intense studier på uni, for derefter at arbejde fuldtid mandag til tors/fred kl 7-15 + overtid i 7 uger. Så en enkelt uges FRI, og så begynder man så småt igen med arbejde og uni.

Nu skal jeg heller ikke pive for meget - jeg kommer på ferie i år, dog først i efterårsferien og så igen til jul på sølvbryllupsrejse med forældre og søskende.

Men når man sidder her ene og alene på kontoret/processen, og skal være her indtil kl 18 (11 timers arbejdsdag!) ja, så undre man sig over hvorfor man før i tiden så så meget frem til sommerferien

Om 2 timer og 40 minutter tager jeg scooteren hjem til kollegiet, smider mig på sengen med en rugbrødsmad i hånden, og stener til en dårlig film

Hvad går jeres somemrferie med i år?

*Anne*

~ Hestens fejl er rytterens fejl ~

Verden ændres af kendsgerninger - VÆR en kendsgerning

Man har ikke omvendt en mand, blot fordi man har bragt ham til tavshed.

0
0
Svar på denne tråd

kender det
Forfatter: 
Dato:  23-07-2008 16:06

godt.. Har heller ikke haft noget ferie her i sommer og får det heller ikke. Kan godt mærke, at jeg trænger til bare en uge.. Det ville være super. Hårdt at læse til eksamen + arbejde omkring 45 timer om ugen + en flytning oven i hatten.. (købt hus).

Nu arbejder jeg så kun 30 timer, da vi har købt hvalp.. Men synes nu jeg er ligeså træt, der er gang i sådan en lille lab hvalp :-P

Ved ikke helt hvornår jeg får ferie.. Håber vi kan tage en uge eller to i december, men nu må vi se..

God arb.lyst derude ;-)

-HeidiZ :-)

The trust between horse and rider creates a unique partnership

0
0
Svar på denne tråd

Sommerferie?
Forfatter: 
Dato:  23-07-2008 16:11

Ja det er vidst en skrøne at vi studerende har meget ferie

Jeg bruger min ferie i år på, at læse til eksamen. Har udskudt to eksamener her til starten af august. Samt arbejder 70-100 timer om måneden.

Dog skal jeg til Thailand i 14 dage i midten af august til starten af september. Så det bliver bare super lækkert.

Så lidt ferie bliver det til i år.

Jeg er allerede gået i gang med at planlægge opsparingen til næste års ferie. Jeg er blevet lidt bidt af at skulle ud og rejse.

Mvh.

Kiki

Med misserne Oscar og Maddox

0
0
Svar på denne tråd

Jeg arbejder..
Forfatter: 
Dato:  23-07-2008 16:13

på en kvæggård, faktisk der hvor jeg blev oplært igennem 4 år.. Så det er bare herligt.. Jeg har ikke overarbejde, men syntes stadig det tager lidt på mig..

Hestene går heldigvis på sommergræs og nyder livet..

Krone og Bølge - En selvfølge

R.I.P Luna - Sov godt smukke hest.!

0
0
Svar på denne tråd

bummelum
Forfatter: 
Dato:  23-07-2008 16:19

Dejligt at høre at jeg ikke er ene om at afholde sommerferie på arbejdspladsen

Det er nu ikke så slemt normalt, men det er bare intet at lave, og så bliver dagen altså rigtig lang! Jeg arbejder som kvalitetssikring m.m. og er i øjeblikket tilknyttet processsen, så jeg kan jo ikke bare gå når der ikke er noget at lave...

Jeg har egentlig også en del jeg gerne skal have læst op på her i ferien, da der venter en meget svær eksamen forude til januar; og da jeg har lidt over 20 timer "undervisning" om ugen næste semester, så er det ikke fordi der er så forfærdentligt meget tid at læse ekstra i. Men hverken enegien eller lysten er til at åbne grammatikbøger når man kommer hjem. Så pt. udsætter jeg det bare

*Anne*

~ Hestens fejl er rytterens fejl ~

Verden ændres af kendsgerninger - VÆR en kendsgerning

Man har ikke omvendt en mand, blot fordi man har bragt ham til tavshed.

0
0
Svar på denne tråd

ondt ondt ondt
Forfatter: 
Dato:  23-07-2008 16:33

Ja jeg har også lidt ondt af min selv lige nu.. skal have 2 nattevagter i træk.. UDEN pause...

DE SORTE PERLER

0
0
Svar på denne tråd

Bummelum
Forfatter: 
Dato:  23-07-2008 16:44

jeg ahr ikke sommerferie i år for jeg ahr lige funet ud af til møde i dag at jeg endnu igen i år har mistet retten til denne, fordi jeg gik i nogle dage tidligere på året, hvor kommunen pga helbred ikke kunne placere mig så jeg avr sygemeldt imens og flyttet i en anden gruppe således at jeg jo IGEN ikke har haft 11 mdrs aktivering i streg. Så min ferie er igen røget en tur i min, 2 år mere.

Henra Cayenne totalvægt 1500 kg udlejes

Fremstilling af hjemmelavede sæber til hele kroppen- kig præs.

Paints er bedst i Quarter forklædning

Breeding stocks for life

Elsket eller hadet intet midt imellem

0
0
Svar på denne tråd

min sommerferie
Forfatter: 
Dato:  24-07-2008 04:26

Min sommerferie består af 6dages arbejdsuger. Gab ;)

Mvh. Natasha

Nu med Bonnie som parthest <3

0
0
Svar på denne tråd

puha....
Forfatter: 
Dato:  24-07-2008 09:13

kender det.. arbejder på plejehjem, med demente (er afløser).. Og de mangler så meget personale (plus der er meget sygdom), så jeg har i denne uge kun én fridag (i morgen, så den nyder jeg med min kæreste og søn).. Og de sidste 4 dage har vi været én mindre end vi skal være, det kan altså mærkes.. Men de har vist ansat 2 nye, der starter fra næste uge, dejligt..

Mvh Moni

Nu med sønnen Jesper, født den 31. august 2006.

Besøg vores hjemmeside, klik her

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider