|
|
| Solrød Hestival |
|
|
Er der andre der skal derned, at starte, hvilke dage og klasser??? 
Mange venlige hilsner
Maria ღ OBS: HJEMMESIDE: www.123hjemmeside.dk/LauraVanB ღ ღ Billeder af Van Basten, Laura & Papaya på min præsentation. Husk GB ღ OBS: Salg af 2 DV'er - se hjemmeside for mere info
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| dømme:o) |
|
|
ons+tors i springning Håber de får godt verj alle dage under stævnet, alting er bare sjovere i tørvejr. Karina
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Skal ikke |
|
|
Men min datter skal. Hun skal starte PRI, PRT og PRM ponydressur, fredag, lørdag og søndag. Vi mangler bare stadig at finde et sted at overnatte. Skal du starte, Maria?
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| ikke mig |
|
|
min part skal starte LB1, som går mandag og tirsdag..;-)
Mange venlige hilsner
Maria ღ OBS: HJEMMESIDE: www.123hjemmeside.dk/LauraVanB ღ ღ Billeder af Van Basten, Laura & Papaya på min præsentation. Husk GB ღ OBS: Salg af 2 DV'er - se hjemmeside for mere info
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| overskrift |
|
|
Hejsa Jeg skal ned og starte mandag og tirsdag også 
Gina & Douce
En krone for kongeriet, en bølge for vandet omkring det lille land .
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Douce94 |
|
|
Hvad skal du starte?? 
Mange venlige hilsner
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Solrød |
|
|
Jeg skal til Solrød og hoppe mandag og tirsdag. Vi har ikke redet på græs siden Hestivalen sidste år og der gik det ikke så godt, så vi rider 90 og 100  Mvh Alette
Kursus med Nikolaj Hein Ruus afholdes på Vestegnens Rideklub. Skriv hvis du er interesseret eller vil vide mere!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| overskrift |
|
|
Skal starte Højelses Cup finale begge dage, ligesom Tine skal.
Gina & Douce
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Desværre |
|
|
ikke alligevel. Planen var at jeg skulle have været afsted, men hesten er ikke helt ening. Så hvis alt går vel, så kommer jeg forbi med kameraet istedet. Mvh Bibi
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| BibiK... |
|
|
Øv altså - håber alt er vel med din hest 
Mange venlige hilsner
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| overskrift |
|
|
bibi hvad skulle du have redet?
Gina & Douce
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Program? |
|
|
Kan man se et program nogle steder på nettet? Det kunne da være man skulle kigge ned nu man har bilen 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hestival |
|
|
Jeg kommer ikke, selv om det er dejligt tæt på. Havde ellers overvejet at ride et par dressurklasser, som jeg gjorde sidste år, men 100 kroner for måske at få en sløjfe med hjem, det nægter jeg altså at betale. Det var da ellers et ok arrangement sidste år, men det retfærdiggør altså ikke de høje indskud...
Wildly & Hannibal Besøg os på vores hjemmeside! medlem af AWR Candyfloss forever! ~~~~~~~~ Fighting for peace is like fucking for virginity
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| jeg har valgt det fra |
|
|
jeg synes simpelthen springklasserne for heste er for få og ligger for tosset i løbet af ugen.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| øvøvøv |
|
|
Ja min dejlige dreng skulle ha startet mandag lc og lb i dressur men ak der var fyldt op i klasserne. Så no go for os  Men regner nu med at kigge forbi for at se om vi evt kunne ha slået de ekvipager som er så heldige og kunne starte  Arj !! Pøj pøj til jer alle  Der er heldigvis andre stævner. Bare ikke så tæt på.
Just do it ! DV/Oldenborger/Hannoveraner
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| TinaU... |
|
|
Program kan ses her : http://www.solr.webbyen.dk/ (håber jeg )
"Great spirits have always encountered violent opposition from mediocre minds" *Albert Einstein* Qidar har nerver af stål - alt andet jern er overflødigt! Formand For Foreningen Til Den Frie Mans Bevarelse
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| springklasserne |
|
|
ligger da glimrende som aftensstævner som mange andre klubber også holder, dvs 2 sværhedsgrader pr dag  Sidste år var det en stor succes, så mon ikke det også bliver det i år? Mht indskud er 100 dkk da efterhånden et billigt indskud, mere normalt er da 120-150 dkk. Og uanset prisen på indskud er der jo aldrig garanti for at få sløjfer med hjem , men de klubber der tager højke indskud giver det som regel tilbage til rytterne enten i form af doteringer eller tiltag der gør stævnerne bedre (nye spring, bedre bund osv) Og det må man sige SOLR havde ofret meget på sidste år, specielt med nye dommertårne, stensætninger etc Karina
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hesten har |
|
|
det udemærket, men var ikke helt rengående dagen efter distancestævnet for en måned siden, så den har stået i lidt over en uge derefter, og så har vi ikke kunnet nå at komme ordenligt i træning, desværre. Så vi venter til oktober, så starter vi på hjemmebane istedet. Med mindre jeg får et flip inden. Jeg ville have startet lc dressur. I andre må have held og lykke til stævnet. Mvh Bibi
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| jeg har også valgt det fra |
|
|
fandt ikke bunden alt for spændende på opvarmningen sidste år og der er samme uge både aftenstævne på holte og stævne i weekenden på slangerup hvor klasserne passer mig noget bedre. Afstanden må også siges at være lidt kortere når vi holder os i nordsjælland.
Med venstre hånd Line og Calano GRÅ POWER- For mere magt til skimlede heste Hvad ligger jeg her for? Vi ligger hér som om vi havde en mulighed for at nyde en rolig stund Venter jeg på at blive lidt ældre? ...
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| jamen jamen |
|
|
så kan i da lige vinke til mine heste på vejen - de fleste kører ligeforbi dem, da de står 1 km fra Solrød rideklub. Det kunne være, at man skulle tage barnevognen og trille derop 
Med præmietøserne lille limer og lille Lichi - hvor heldig kan man være Bitches have more fun En af tosserne Gelenegle laves.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| rigtigt Line |
|
|
de nye dressurbaner var for tunge de første dage sidste år, derfor brugte klubben en hel nat på at fjerne det meste af toplagene så de blev "normale" at ride på, så da jeg dømte der tors+fre var der ingen sure miner hos rytterne der red La/MB  Karina
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| indskud |
|
|
Nu mener jeg så stadig, at 100 kroner er meget i indskud til klubklasser, hvor der ingen dotering er. Så kan det godt være, at standarden er højere end til et almindeligt klubstævne, men ikke så det retfærdiggør så høje indskud. jeg har i hvert fald endnu ikke været ude for et klubstævne, hvor de forlangte så høje indskud... Desuden synes jeg nu også, at propositionerne generelt ikke er super gode. Fint, at de gerne vil have alle slags klasser, men det er der jo bare ikke timer nok i døgnet til, når der ikke kan afvikles spring og dressur samtidig. Hvilket ellers ville gøre det til et lidt mere specielt stævne.
Wildly & Hannibal Besøg os på vores hjemmeside! medlem af AWR Candyfloss forever! ~~~~~~~~ Fighting for peace is like fucking for virginity
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Jeg skal jo køre i rutefart |
|
|
Jeg bryder mig ikke om klasserne fordi jeg er nødt til at farte frem og tilbage Skævinge-Solrød og Solrød-Skævinge. I hvert fald forudsat at vi skal ride flere af vores heste. Jeg kan ikke fylde to heste i traileren og ride begge heste to klasser hver på samme dag. -som til et alm. stævne Så har jeg istedet valgt at tage aftensstævne på Holte og en tur til Slangerup
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| jo jeg |
|
|
kommer. mandag som tilskuer, tirsdag og onsdag som deltager i LA1 begge dage, og tirsdag er min fødselsdag så håber sørme det går godt, og at Peter Fisher også synes det 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hestival |
|
|
Min datter skal starte for første gang. Men kun klubdelen. Vi har stået 1 uge på Solrød rideklub nu, og min datter skal ride på begge vores ponyer. Ang. prisen, syntes jeg ikke den er for høj. Min 11 årige datter betaler selv for de tre klasser, hun stiller op i.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|