Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

Av av av
Forfatter: 
Dato:  21-07-2008 01:05

har bare så meget tandpine

ringede til lægevagten kl 20:30 og hun kunne give mig nogle stærkere piller men tror i de hjælper NEJ kan bare ikke være nogle steder for bare smerter kan ikke sove selvom jeg er meget træt.. der er længe til kl 08:00 så man kan få ringet til en tandlæge.har bare så meget tandlægeskræk. men kan ikke holde smerten ud...

EN GANG TINKER ALTID TINKER
0
0
Svar på denne tråd

Prøv med koldt omslag (frosne ærter)
Forfatter: 
Dato:  21-07-2008 01:18

Skiftevis med varme/varmepude.

Brug mundskyl, hvis du har- klorhexidin er det bedste. Har du el-tandbørste kan den bruges til at massere tandkødet forsigtigt, det gør temmelig ondt, men det hjælper faktisk lidt, og kan få en tandbyld til at briste, hvis den er ved at være klar.

Det, der virker bedst mod smerter på mig, er: 2 Pinex/panodil og 2 Ipren/ibumetin. De første virker hurtigt, og de sidste virker betændelseshæmmende og tager det meste af den sidste smerte.

Pyh, tandpine er noget af det værste...

God bedring!

Mvh
xtiny

Heck is where people go who don't believe in gosh.

0
0
Svar på denne tråd

ring da til tandlægevagten
Forfatter: 
Dato:  21-07-2008 01:28

hvorfor gør du ikke bare det... ???

I stedet for at have sååå ondt... ???

Med TOSSEhilsner fra

Else.

Man lugter ikke af hest, man dufter.. :) :) :)

HUSK: Altid kontrakt, ALTID, andet er for dumt.. !!

SE HER:

www.internationalhestetransport.dk/

Rytter til Rino søges: Forhør på 27848079

0
0
Svar på denne tråd

uha uha..
Forfatter: 
Dato:  21-07-2008 01:29

tandpine er forfærdeligt, havde visdomstand så pludseligt gav de ledest smerter, det eneste der hjalp var også et par ipren sammen med en kodimagnyl..ja det hjalp så max 1 time så startede det igen, det var den længste nat i mit liv, jeg hader også tandlægebeøg men jeg havde så ondt så tårene stod i øjenkrogen så jeg så frem til at få det ordnet.. stakkels dig føler virkelig med dig

tror min mor sagde man skulle gurgle i en snaps, nu kan jeg ikke fordrage det så prøvede det ikke.-)

mvh Karin

Ældre Spring pony udlånes (måske) til den rigtige rytter, kun sjælland...

0
0
Svar på denne tråd

Kodimagnyl
Forfatter: 
Dato:  21-07-2008 10:11

Du skal ikke tage kodimagnyl! Det virker blodfortyndende, så hvis din tandlæge vil fjerne tanden, kan det blive et problem Men panodil/pinex/pamol i kombination med ibuprofen virker som regel...

Håber tandlægen er overstået og du har fået det bedre,

venlig hilsen Pernille

0
0
Svar på denne tråd

lalalalalla
Forfatter: 
Dato:  21-07-2008 16:41

Stakkel! Der er ikke noget værre end tandpine.. det gør så ondt

Jeg var igennem hurdlen i sidste uge.. havde tabt en STOR plompe, og efter et par dage dunkede det i tandkødet.

Min gamle farfar mente at han havde det bedste middel: Snaps! Man skal tage et lille sip og lade det ligge og gurgle rundt om tanden i et par minutter. Det svier lige først, men hjælper! man får sådan en snurrende fornemmelse i tandkødet

Jeg kom først til tandlæge efter flere dage, da stort set ingen tandlæger var på deres klinikker.. eller også havde de ikke tid. Industriferien er jo begyndt. Så jeg kom hen til en tandplejer, som lagde en midlertidigt plompe. AAAH det hjalp!

Jeg skal godt nok snart til tandlæge og have en rigtig plompe i, men med denne lille gummiplompe skal jeg da ikke gå og have ondt..

Ring til tandlægen og få en tid.. selvom du ikke bryder dig om det.

Om ikke andet kan du jo få noget beroligende-en-eller-anden pille inden behandlingen går igang. Det skulle vist være gratis så vidt jeg ved..

God bedring!

0
0
Svar på denne tråd

123456
Forfatter: 
Dato:  21-07-2008 18:10

Jeg var det hele igennem for 1 uge siden..

En tand der var knækket for flere år siden... Er MEGET tandlægeskræk. Har dog været til tandlæge for 1 år siden, men vi valgte at vente med at trække den ud da det var mindre behageligt..

Nå men fik ondt i den og intet hjalp.. Min mand måtte ringe og få en tid hos en tandlæge.. Som jeg ikke kendte

Men ud kom tanden, uden smerter og med en ny tandlæge tid til mig

bare gør tandlægen opmærksom på at du er meget bange.. Så er de fleste meget søde.

Håber på snarlig bedring.

Hilsen Tegan, Neisti, Farid, Dalicio og Sannie

Nu med 2 smukke araber drenge

En gang ox-altid ox

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider