|
|
| hvad er der med de mænd ang Q i ridetøj? |
|
|
ja hvad er det de finder så frækt??  har været til træning med banditten idag og jeg kørte hjem med ham som altid, ordnede ham færdig og på fold med ham.. opdager jeg er ved at løbe tør for smøger (ja ja dårlig vane *gs*), spænder hurtigt traileren af bilen og kører mod tanken (så var jeg jo fri for at køre igen når jeg havde været i bad og tog mig en slapper ). nå men op på tanken kom jeg og da jeg stiger ud af bilen står en fyr og er ved at "forvaske" fælge på sin bil inden den skal i vaskehallen, han går helt i stå og siger: uha pænt goddag frøken mens han smiler skævt... jeg svarer bare høfligt hej og går mod butikken mens jeg kan se i vinduerne at han stadig kun står og kikker efter mig med et skummelt blik... nå vel inde på tanken går en fyr rundt og leder efter en bildufter og han stopper også hvad han har gang i siger kælent hej og blinker til mig.. mig lidt forvirret nu over hvad der lige foregår.. går lige til kassen og beder om 20 smøger, finder pengene og kikker på ekspedienten, det er så soleklart også en mand og da jeg rækker ham pengene tager han min hånd et øjeblik, kikker mig dybt i øjnene og siger tak mens han smiler lummert  jeg får vristet min hånd fri og skynder mig ud af butikken, ind i min bil og så bare hjem mens jeg tænker alvorligt over HVORFOR de lige synes det er så frækt?? at se os i ridetøj?? jeg mener bare, halløj man kommer anstigende efter endt træning i sit støvede hestelugtende tilsavlede ridetøj der er lange grøn-brune hestemule aftryk på, øjenbrynene skulle være plukket for 14 dage siden, håret ligner en filtertrut og bedst af det hele man dufter IKKE af violer!! jeg ville i hvert fald ikke kunne gemme mig selvom det var mørkt idag...  så hvad siger i ænder?? hvad er det lige det gør ved de stakkels mænd??
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 123456 |
|
|
Haaahhaaahaa ahhaaaahhhhaaa !!!!  Det lyder som en rigtig god tur på tanken, hvorfor sker det aldrig for mig???? Det har jeg godt nok aldrig selv oplevet, og jeg er ellers ikke bleg for at bevæge mig rundt i mit hestetøj 
Gennemført dressurbetonet oldenborgavl - www.lundehoj.dk Til salg nu - 7 års all round-vallak, 5 års dressurvallak (begge efter Jacques) og 1 års hingst efter Nando.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Tjah..... |
|
|
Ja, jeg undrer mig også tit over hvorfor min kæreste får julelys i øjnene når jeg trækker i ridetøjet . Ville nok nærmere mene at en modsat reaktion havde været naturlig... Men er det ikke bare et eller andet med at mænd er og bliver en smule mærkelige??? 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Tralala... |
|
|
Aner det ikke - det har jeg også tit tænkt over  Det må være noget med de stramme bukser, lange støvler og måske får de "lak og læder"-associationer 
Mvh. Cat - Stud.med.vet Jo mere man ved, jo mere ved man også man ikke ved - eller noget 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Tror at mange |
| Forfatter:  |
Stine S |
| Dato:  |
17-07-2008 13:41 |
|
mænd kan lide kvinder som er helt naturlige og uden alt det dikkedar piger efterhånden propper i hovedet  Der er også lavet undersøgelser som viser at mange mænd finder deres kone, mest tiltrækkende når hun vågner om morgenen.. HVABEHAR?? Her føler man sig da mest grim med ildelugtende svovlgasser ud af munden, måske lidt savl ned af kinden og et stort hønet af et hår. Grunden til din episode kan vel også skyldes at nogen mænd tror at kvinder er gode til at "ride" fordi at vi rider, eller noget i den retning? Ret mig hvis jeg tager fejl  Men jo man får hurtigt benene på nakken og flygter 
En god træner kan få sin hest til at yde sit bedste, mens en suveræn træner kan få sin hest til at yde det bedste, fordi den selv vil !
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| nej nej nej |
|
|
tøser altså, det er udtrykket RIDE ,PISK, mænd får nogle meget sjove billeder i hovede når de ser en pige i ridetøjet, de ser en meget dominerende dame svinger pisken og hingsten tager bare i mod, det er noget dominans noget...
Husk at leve livet mens du kan, om lidt kan det være for sent.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Instinkter? |
|
|
Måske har du lugtet af gammel jordhule, og så er mændenes urgamle instinkter vågnet inderst inde? Nej da, du er da bare for lækker i ridetøj. Og må vi så få et billede, så vi kan se hvorfor 3 fyre på stribe stiller sig op og savler over dig 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Paint horse |
|
|
Paint horses til daglig glæde
Stahr Paint hoppe ifolet ved quarter sælges
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| griner... |
|
|
lyder som om der var gang i hormoner. Tja spørger man en mand kommer følgende svar nok. ADVARSEL IKKE FOR SARTE SJÆLE..  1. i kender vejen til høloftet  2. sving pisken frøken (lidt lige som betjente og håndjern)  3. heste q er vant til at ride på "dyret"  kan ikke lige komme på flere af de "sjove" jeg har hørt fra mænd...
Mvh Mona Stald Dyrhøj Ny Rapid hestetrailer udlejes efter aftale.Post nr 8410 Kontakt profil eller på 29899156. 5 killinger søger nyt hjem fra sidst i aug. født d 8/6-08 2 helt hvide,3 hvide med lidt sort.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Mænner |
|
|
Jeg har også forhørt mig hos et par mænner i tidens løb, diverse kærester bla. som har set mig i ridetøj, og der var svarene især: Fordi ridebukser er stramme, og så er det lettere at forestille sig os nøgne. Nogle har også synes det var lidt frækt at man var beskidt = knap så pæn og muligvis også en gris i sengen eller noget. Og så er der også det gentagne tema om dominans, at alt det læder, kæder, piske, bid, "betvingning" af store muskuløse handyr de finder hot. Hvis nogle mænd begynder at blive for meget, fortæller jeg som regel hvor veludrustet sådan en hingst som min er, og hvor store hans kogler er - humm, ja... så er det ligesom de bliver stille. Ved ikke om de får komplekser, eller de bare er chokeret over at jeg "ved" sådan noget 
Pony til salg Søger rytter max. 13 år som vil starte stævne(r) på ponyen før salg - se Shrek på min præsentation Opdræt af sort, hvid og blå løvehoved samt marsvin
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Bummelum |
|
|
min mand har ikk noget imod mit alm ridetøj. Men jeg er osse western rytter. Derimod trækker jeg så i det gamle ridetøj fra spring og klassisk dressur, så mener han godt nok ikk liiiiige at ejg er jordens smukkeste, lækreste hestepige. tvært imod har han da udtalt sig... Hi hi...
Henra Cayenne totalvægt 1500 kg udlejes Fremstilling af hjemmelavede sæber til hele kroppen- kig præs. Paints er bedst i Quarter forklædning Breeding stocks for life Elsket eller hadet intet midt imellem
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| ha ha.. bianca |
inger christensen |
17-07-2008 15:13 |
|
Det kan jeg da ikke forstå ?, sådan opfører de unge mænd sig da ikke når de møder mig i ridetøjet 
MOBBEN IMC. skårlægning af græs, med skiveslår eller fingerklipper, samt presning af hø-halm i småballer tilbydes. 57600161
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| heeh Inger |
|
|
jeg kender det også godt... Men min egen kæreste synes nu ikke jeg er fræk i ridetøj... til gengæld så var han helt vild, da jeg en overgang arbejde hos SAS pga uniformen... han gik helt i selvsving over den... jeg synes den var total damet og fin... og ikke særlig sexet... Sjovt som mænd har deres ideér om hvad der er frækt...
Sagde Janne der nu også er kommet på facebook... Medlem af klubben for brune heste med hvide pletter  Tak for en god debat i høflig tone 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| dajdkajdakldl |
|
|
Haha spændende tråd.. så skal i se hvordan ALLE kigger når en mand kommer i ridetøj Men det er næppe noget positivt..
Lars Det eneste du kan være resten af livet er dig selv, så hvorfor ikke være det med det samme.??
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| TINA.... |
|
|
Ja nu læser min mand heldigvis ikke HN , men vores shetter rullede sin tisse.... ud en dag på fold og stod og fik sig en hyggevipper i solen, min kæreste gloede og sagde jamen den lille pony har en der er større end min tisse....  Altså nogle gange er de mænd for dumme..
Mvh Mona Stald Dyrhøj Ny Rapid hestetrailer udlejes efter aftale.Post nr 8410 Kontakt profil eller på 29899156. 5 killinger søger nyt hjem fra sidst i aug. født d 8/6-08 2 helt hvide,3 hvide med lidt sort.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| haha... |
|
|
skægt indlæg.. Igår ville jeg lige handle i Netto på vej hjem fra hesten, der fik jeg også et klubsk blik.. undrede mig meget, for stod i ridebukser, og en beskidt jakke hesten havde snasket til  Make up var der ikke rigtig mere tilbage af, og vindblæst hår . . tjah.. de mænd, hvad mon de tænker?
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Bla bla bla.... |
|
|
Jeg vandre godt nok ikke så meget rundt i ridetøj. Men har da fået nogle mærkelige blikke, når kollegaer, skolekamerater mv. har spurgt ind til hvad jeg lavede i min fritid, og jeg så har svaret jeg rider. Nøjj hvor man bare kan se, alle de billeder de forestiller sig, samtidig med de laver elevatorblikket..  Og sikke nogle kommentare de kan komme med  Og så synes jeg man føler sig overbegloet, når man så går videre.. Sexet om morgenen? stemmen lyder som noget der er løgn, man ligner noget der er løgn, man vælter ud af sengen? hmm Nogle gange kan jeg sgu ikke forstå deres tankegang.. :S
Hilsen 007.DK Team Tude Kiks, udleverer gratis tudekiks til alle, fåes nu også med chokolade smag. Til dig som fortjener det!  Kleenex medfølger, til de ekstra trængende. RIP-Gillir <3
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| overskrift |
|
|
ha ha dejligt at jeg ikke er den eneste der har oplevet noget lign.. jeg går normalt heller ikke "offentligt" rundt i ridetøj men idag skulle jeg jo bare lige hurtigt på tanken så det tænkte jeg at det gik jo nok... meeen nææh nej var jo nær blevet skrup-scoret op til flere gange...  spurte manden da han kom hjem om hvorfor mænd havde den idè og han måtte jo ærligt tilstå at han ikke synes det var vanvittigt frækt... dejligt at min mand ikke har den "fetish"...*lol* billede af mig i ridetøj kommer ikke for åben fora med mindre jeg sidder på nakken af mit smukke ridedyr.. næhh nej jeg ved jo godt jeg ligner noget katten ikke engang gad slæbe ind i ridetøj... 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| fyr i ridetøj |
Pikeur 1 |
19-07-2008 19:52 |
|
som fyr har jeg også prøvet at kvinder kigger efter mig i ridetøj, så nogle kvinder har det også på denne måde.
Rigtig mænd rider hver dag,og går i RIDEBUKSER.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 123456 |
|
|
prøvede det igår... Var på pizzaria med en fra stalden efter vi havde været i Næstved og kigge hest også derefter hjem så jeg kunne få redet min mule.. så var kl. så mange at det var aftensmadtid så vi skulle da have pizza... men hold op der blev gloet... man skulle tro vi lige var faldet ned fra månen så sjove så folk ud i ansigterne. 
Nu med den dejlige Pyrus <3 Soya og Wolle altid i mit hjerte og savnet hver dag!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hehehe. |
|
|
*smiler*.. Tjo, det kan der jo godt være noget om, at mænd drejer hovedet efter os piger i ridetøj.. Men til dagligt lægger jeg ikke ret meget mærke til det, da min mand også er rytter.. Fremmede mænd trækker hurtigt "snotten" til sig igen, når de får øje på mit store skrummel af en beslagsmed i ridetøj ved min side..
Frieser-tosser??.. Ja, det er os..
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| ridetøj |
|
|
Tjahh, jeg har så altid automatisk tænkt, at folk kigger mærkeligt når jeg handler i ridetøj, fordi jeg er beskidt og stinker... Men efter at have læst denne tråd, må jeg hellere sætte næsen i sky næste gang når jeg handler i ridetøj, for det er da klart at de kigger FORDI JEG ER RÅLÆKKER i mit beskidte og ildelugtende ridetøj!!! 
Med venlig hilsen Heidi "Ingen kan give dig mindreværdsfølelse uden din tilladelse"
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hehehehe |
|
|
jeg rider atid på befærdet vej og heldigt for mig at dyret er trænet til at møde alt på en sådanne vej ( mejetærsker, lastbiler, traktore, folk der gasser op eller dytter ) For her er der godt nok mange der lige kommer med et pift eller et dyt.. ja sågår nogle der stopper op og spørger om man vil ride dem en tur.. Dertil er mit svar om de også er intraseret i dyrlægeregninger , datter og nåår ja min mand !? det er der så ikke mange der er. 
Mvh Pernille - mor til Sille og ejer af Oliver. Det giver for mig ingen menning at ride hesten med hovedet i sandet, så kan man vel købe sig en struds.. westernsadler sælges.. Skriv for info
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Lars-S og Pikeur 1 |
|
|
Jeg har altid gloet efter mænd i ridetøj, men det har nu aldrig været pga. de stramme bukser eller div. lumre associationer, men nærmere fordi at det umiddelbart giver et plus i bogen, at manden interesserer sig for heste.  Sådanne mænd hænger jo ikke ligefrem på træerne... Ang. os kvinder og ridetøj, så tror jeg lidt det samme som Tina (Spirits). Til selskaber fornemmer man også hurtigt hvem man IKKE skal fortælle at man er hestemassør, når de spørger hvad man laver...  Det der undrer mig mest er nu HVORFOR så mange mænd tror at det bare er helt ok, at kommentere kvinders udseende højrøstet?! I sommerhalvåret oplever jeg i gennemsnit 1-2 gange ugenligt at få alt fra pift til meget direkte invitationer, mens jeg cykler 50 m. til ungernes børnehave (og det er egentlig lige meget om jeg har ungerne med eller ej!). Men det sker især hvis jeg er iført løst hår og kjole (hvis det ikke er i ridetøjet ). Ringeagter unge mænd generelt kvinder så meget, at de tror at det er ok opførsel at dytte, pifte og råbe diverse efter os? Eller tror de virkelig at vi tager det som komplimenter??? 
/minski Hestemassage tilbydes (Greve/Vestegnen, Ballerup samt Havdrup på Equine Wellness Center www.aquahorse.dk)
Er der virkelig INGEN der overhovedet, nogensinde har set min gamle musegrå/dunfarvede hoppe?
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hvorfor |
|
|
Det er noget vi mænd ikke siger højt. Vi ved alle hvorfor. Det kommer I kvinder nok aldrig til at forstå, selvom et paraf jer er inde på noget af det. Det behøver så heller ikke være fordi I ser godt ud at vi kigger. Jeg kigger også efter mænd i ridetøj, da det er et særsyn og iøvrigt ikke hver dag jeg ser folk skildte med at de hører til på det forkerte gadehjørne.
~ G & L ~
Man skal aldrig sige nej til en fristelse. Man ved jo aldrig hvornår den kommer igen. - Garfield.
Ren altruisme er utopi.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Sexet ridetøj. |
|
|
Kvinder i ridetøj ER bare sexede  Simpelthen fordi de slet ikke tænker på at være det! De er beskidte, ildelugtende, uglede og 100% naturlige. De få der IKKE er, er faktisk dem der forsøger at være det. Perfekt sminke og duften af Chanel hører bare ikke hjemme i en stald. Jeg kan ikke se noget som helst pinligt i at blive set offentligt i ridetøj, ridesport er jo mere end en hobby, det er en livsstil. Men indrømmer gerne at det måske var at trække den for langt, da en bartender på Sams bar, klokken fire om natten, bad mig om ikke at sidde med støvlerne oppe på bordet i min brandert, da mine sporer lavede nogle grimme ridser  Alt med måde, ik?
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| xxxxxxxxxxx |
|
|
Kvinder i ridetøj er sexede pga de stramme ridebukser. Hørt fra pålidelig mandlig kilde. 
Vrinsk fra Esma Kun den der bestiger bjerget får udsigt over dalen..
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| overskrift |
|
|
ha ha fantastisk at høre jeres erfaringer på det punkt...  jamen ang at det skulle være fordi man ser naturlig ud osv så kan jeg vist roligt røbe at sådan ses jeg nu mest... uden sminke af nogen art (og nej heller ikke engang mascara) håret der er smidt i en knold i nakken og pandehåret der lever sit eget liv til alle sider, vindblæste kinder der giver en dejlig kulør osv osv  ja ja man bor vel på landet og har da ikke i sinde at pifte mig op bare fordi jeg skal handle lidt...  nææh jeg gemmer sminken til jeg skal til fest olign så man rigtig kan se forskellen.. og så hader jeg bare generelt at have sminke i ansigtet da jeg tværer det rundt og kløer mig i øjnene i tide og utide... 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| lige lidt mere |
Pikeur 1 |
21-07-2008 19:20 |
|
Rigtig mænd rider hver dag,og går i RIDEBUKSER.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| men de er da dejlige |
Hobby-Fotografen |
21-07-2008 21:23 |
|
kvinder i ridetøj er da også noget af det mest naturlige man kan se på !!! de er gerne helt naturlige uden sminke. og som også nævnt længere oppe når kvinder lige er stået ud af kassen  de virker jo meget mere nede på jorden at se på end de der gimper man tit ser gå rundt i byen
WWW.HOBBY-FOTOGRAFEN.DK han kan og må godt scores Kunsten er ikke at finde en man vil i seng med men en man vil stå op sammen med
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|