Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

Hvor er det underligt..
Forfatter: 
Dato:  15-07-2008 20:40

Jeg føler mig gammel, rigtig rigtig gammel lige nu.

Det var ikke så galt da knægten gik igang med sin uddannelse for over 3 år siden, men nu hvor lisa også går igang, jamen dog, jeg føler mig gammel.

Har lidt svært ved at fatte, at mine to " små " unger er 20 og 18 år og igang med at skabe deres helt egen fremtid.

For knagen da hvor tiden dog går... Kan vi ikke bare sætte den lidt i stå, jeg syntes godt nok det går lidt for stærkt.

0
0
Svar på denne tråd

også mig
Forfatter: 
Dato:  15-07-2008 20:42

min datter er 12½, drengene bliver 10 og 7 i sep. PUHA siger jeg bare, det går for stærkt... HVOR SIDDER BREMSEN ????

Mvh Mona

Stald Dyrhøj

Ny Rapid hestetrailer udlejes efter aftale.Post nr 8410

Kontakt profil eller på 29899156.

5 killinger søger nyt hjem fra sidst i aug. født d 8/6-08

2 helt hvide,3 hvide med lidt sort.

0
0
Svar på denne tråd

bare vent....
Forfatter: 
Dato:  15-07-2008 20:45

inden du ser dig om, er de godt igang med at finde piger-drenge og andre bekendskaber, som vi mødre ikke altid kan følge med i.

Og når de så starter uddanelse, puha da, så føler man sig tusse gammel ..

0
0
Svar på denne tråd

nej inger
Forfatter: 
Dato:  15-07-2008 20:49

nu må du ikke sige sådan noget bliver helt trist, mine små terrorister... De bliver vel hjemme ved deres mor altid.

Næh det gør de nu ikke. kan sklet ikke forstille mig hvordan det bliver når de skal til og i by, flytte hjemmefra. NEJ NEJ NEJ

det mareridtet i mit liv tror jeg. GODT JEG HAR HESTENE.

Mvh Mona

Stald Dyrhøj

0
0
Svar på denne tråd

Inger C
Forfatter: 
Dato:  15-07-2008 20:50

Jeg kan huske at min mor for ikke så lang tid siden, nævnte det samme overfor mig som du nu skriver herinde

Jeg fylder 23 i okt og min mor er lige fyldt 51, og nu begynder tingene at tage form for mit vedkommende så det er nærmest MIG der føler mig gammel Men ja, det GÅR stærkt det hele og man kan ikke leve livet om, det har jeg da erfaret, at tiden er dyrebar og livet for kort til at spilde ung eller gammel.

Jeg ville også gerne kunne sætte tiden lidt i stå, bare et års tid Jeg kan på en måde godt forstå dig selvom jeg nærmere er i dine børns "situation" he he.

Candyflosss forever - Medlem af AWR

0
0
Svar på denne tråd

Jamen det går jo bare så stærkt.
Forfatter: 
Dato:  15-07-2008 20:54

kan da stadigvæk huske, jeg for over 3 år siden, lavede et indlæg med min søn, der bare var så heldig at få sin drømme læreplads. til august går han ind i sit 4 år og er udlært til næste år ?.. hvor knagen er tiden blevet af.

Om 2-3 år, laver jeg nok også sådan et indlæg, for der er lisa jo så ved at være færdig med sin uddannelse.

0
0
Svar på denne tråd

inger christensen
Forfatter: 
Dato:  15-07-2008 21:00

roooooooolig nu, vi er jo lige gamle vi to... (tror jeg) Nu ikke panikke vel... *Gg* Ellers laver vi en besseklub..

Jillow

Kig forbi mit forum

http://www.himmelliv.dk

0
0
Svar på denne tråd

ha ha........
Forfatter: 
Dato:  15-07-2008 21:05

det var da en super idee..

jeg vil være formand.

0
0
Svar på denne tråd

xxxxxxxxxxx
Forfatter: 
Dato:  15-07-2008 22:01
Tjae.... Mit barn nr 2 er fornylig blevet 17 og netop i disse dage er han i gang med at flytte ind til sin storebror (på 25) i Kbh. Så jeg kører i pendulfart melllem Haslev og Kbh for at male, købe møbler, tømme kælderrum osv.
Så jeg føler mig bestemt ikke gammel! :-D

Maria

Box udlejes i lille hyggelig stald i Haslev.

Kig på www.flickr.com/photos/mundboegaard

Hellere tilgivelse end tilladelse c")

0
0
Svar på denne tråd

tsk tsk tsk
Forfatter: 
Dato:  15-07-2008 22:35

nu er det jo kun børnene der bliver ældre, ikke mødrene ;-)

Mvh

Gitte-Mor

Tera/feb-05 og Lian/dec-07

Hingste føl fra i år tilbyd. priv opstald.

Emmaljunga til dreng nyere model købes fra ikke ryger

0
0
Svar på denne tråd

Altså - altså
Forfatter: 
Dato:  15-07-2008 22:50

man affinder sig med det - i skrivende stund er min datter snart 32 år - mine børnebørn 7 og 4 år - men jeg husker stadig hvor slemt det var, da hun flyttede hjemmefra, da hun var færdig med uddannelsen, da hun blev gravid o.s.v.

SÅ - hvis vi laver en besseklub - så er jeg altså den fødte formand - for jeg er ældst !!!!!!!! og har mest erfaring ...

Sys

Living is - knowing which bridges to cross - and which to burn !!

Meget velholdt Kentauer Athen dressursadel, 17½ t, bom 3 til salg - se billeder på min præsentation.

0
0
Svar på denne tråd

Hold...
Forfatter: 
Dato:  15-07-2008 22:56

Jamen Inger - er det virkelig 3 år siden? Jeg huske det tydeligt, troede kun det var et år siden!!!!

Hvad skal Lisa i gang med?

Sløjfepring på Kokkedal rideklub d. 17 aug

For hest og pony

Åbent for dis. 1 og 2

Se mere på www.kokkedal-rideklub.dk

0
0
Svar på denne tråd

Hun skal igang..
Forfatter: 
Dato:  15-07-2008 23:07

med noget spændende.

Massør uddannelsen som starter op i august i næstved.

Første trin tager 5 md og så bygger man derefter op, alt efter hvor meget og hvor langt man vil gå.

0
0
Svar på denne tråd

Man skal bare....
Forfatter: 
Dato:  16-07-2008 00:20

- dagligt udføre en simpel øvelse:

Se på de store børn, se sig selv i spejlet og sige højt og tyligt til spejlbilledet:

"Ufatteligt at sådan en ung kvinde har så store børn"

Mine er 16 og 18. Den yngste er lige blevet færdig med 9. kl. Tænk at vi allerede har lagt folkeskolen bag os. Fatter det ikke; vi har jo lige kørt dem i børnehave!

Gurli.

0
0
Svar på denne tråd

Så det går kun én vej?
Forfatter: 
Dato:  16-07-2008 01:15

Vil disse indlæg sige, at jeg lige så godt kan holde op med at lede efter bremsen og vende mig til følelsen af at tiden har drukket mere kaffe end jeg?

Skal jeg så drikke mere kaffe end tiden eller måske overveje tidsEPO og cykle fra den, så jeg lige kan hvile lidt inden den igen er ved at overhale mig?

Eller skal jeg bare ryste på skuldrene og lade tid være tid, 24 år være 24 år og halvvejs gennem uddannelse være et af de nederste trin på den stige af triumfer som venter mig?

0
0
Svar på denne tråd

kender det
Forfatter: 
Dato:  16-07-2008 07:50

hej

uha hvor jeg kender følesen. min søn bliver 17 skal igang med sin uddannelse til august. Jeg tænker osse øhh hvor blev lige alle de år af?

Det sjove er så at jeg er gravid med termin 1.10.08.

Det er nu ikk planlagt for jeg havde fået at vide jeg ikk kunne få flere børn, men venter nu en dreng som er lavet på den gammeldags måde.

Jeg er 36. Jeg ved ikk hvad der er mest skræmmende? at den stor bare blir større og større eller at skulle starte helt forfra?

så jeg kan både være med i besseklubben og mødregruppen

knus

charlotte

Hvad man ikk har i hovedet, har man i benene!! :-)
0
0
Svar på denne tråd

gulllp
Forfatter: 
Dato:  16-07-2008 08:01

Må melde mig i klubben for for tidligt gamle..

Min søn er 24, og forlængst fløjet fra reden, min datter er 18, og er så småt ved at mumle om hun da også flytter på et tidspunkt.

Har forklaret hende hun har det allerbedst her, for når hun flytter..ja, så er jeg jo i den kategori der hedder.." ingen hjemmeboende børn" og så er man GAMMEL...

Tiden flyver, og en dag kan jeg vel heller ikke komme op på hesten ved egen hjælp... .....så er det rart at være med i en klub hvis medlemmer har samme problem..

vh Helle

0
0
Svar på denne tråd

Puh ja - Inger
Forfatter: 
Dato:  16-07-2008 08:09

jeg sidder også nogle gange og tænker på hvor årene bliver af.

Min søn bliver 20 år om 14 dage. Jeg kan sørme stadig huske, da jeg selv synes at 20 år var gammelt. Det er jo ikke ret længe siden, han hyggede sig i sandkassen og hvor vi stolt kiggede på, at han lærte at cykle uden støttehjul.

Min datter er 12 år og er lige taget med en venninde ( og hendes forældre ) på ferie. Hun er da mit lille pus. Det er jo kun et par timer siden at jeg fik hende op på maven. og nu tager hun bare ud og rejser med venninden. Hun er en sød og dygtig pige der har lært, at opføre sig ordentligt, så det er jo fedt at sende hende afsted, men lige her idag hvor jeg lige har kysset og krammet hende farvel er jeg godt mok gammel.

Men giv et praj når "besseklubben" er på banen - jeg skal da klart være med

Hilsen Anne

0
0
Svar på denne tråd

øhhhh...
Forfatter: 
Dato:  16-07-2008 08:22

alle de "børn" i snakker er vist en del ældre end mine, er jeg forud med bekymringerne ??

vil holde mig til den med hvor er det ufatterligt at så ung og smuk en kvinde har så store børn. *GG*

Mvh Mona

Stald Dyrhøj

0
0
Svar på denne tråd

"Ingen hjemmboende børn"=
Forfatter: 
Dato:  16-07-2008 08:34

Gammel?

Det er da noget vrøvl, næh jeg er GYS -midaldrende, og det har da udløst en mindre krise hos mig, at jeg nu skal genopdage mig selv, og fylde livet ud med de ting, der ikke handler om børn.

Dét er noget af en udfordring!

Så nu kan jeg: Genoptage mit skriveri/mit maleri. Begynde på de gamle møbler, jeg gerne vil lave pæne.

Virkelig gøre en indsats med hus og have (MEGET tiltrængt- men det er nu ikke barnets skyld).

Strikke så tosset jeg vil- mit behov for småbørnstøj får afløb i strik til Mother Theresa.

Komme i gang med superprinteren -og få genoptrænet mine rustne færdigheder i det grafiske.

Hvis jeg skal lege, må jeg gøre det selv. ;-)

Det er svært, også når jeg nu står og rydder ud gammelt legetøj mv, men der bliver også så meget mere plads til at nye ting kan komme ind i mit liv.

(Nå ja og knægten kommer på besøg i næste uge- jeg glæder mig enormt. Men som 18 årig er han faktisk langt mere moden og fornuftig end, jeg selv var. Vi er der selvfølgelig for ham, men han har egentlig ikke så meget brug for os mere. )

Mvh

xtiny

"There is, incidently, no way of talking about cats
that enables one to come off as a sane person.
"

Dan Greenberg

Hattedame med strik, kat og briller...

0
0
Svar på denne tråd

Inger...
Forfatter: 
Dato:  16-07-2008 08:39

sikke mange bekymringer i stakkels mødre har...

godt jeg ikke skal have børn... jeg holder mig til dyrene og så er jeg evigt ung...

Lev livet og nyd nùet, dagen der gik kommer aldrig igen!!

Dressurtante med de 2 stjerner !!

* Hannibal & *Morning Star

www.123hjemmeside.dk/staldhansen

0
0
Svar på denne tråd

den tilslutter jeg mig mona
Forfatter: 
Dato:  16-07-2008 08:42

vi er da bare for dejlige..

Ja jeg er også begyndt, at rytte godt ud i hele huset.

I ferie står der på grund oprydning i stuen. et skab er fyldt med gamle tegne film og der bliver ryddet godt ud i dem.

de fleste er jo video film, og dem har vi ikke set i årevis. Når der " måske" en dag kommer børnebørn, er disse videofilm jo et levn fra fortiden, så de ryger med på genbrugspladsen.

Jeg har også meddelt ungerne, at reolen i gangen skal tømmes, for den indeholder vist nok stadigvæk en del af deres gamle skole bøger.

0
0
Svar på denne tråd

123456
Forfatter: 
Dato:  16-07-2008 08:51

jamen Inger kan du ikke bare nå og få en efternøler? hehe

uh hvor jeg også gruer for den tid, men heldigvis er mine jo kun 8 og 10 så der går laaaaaaaaang tid endnu (håber jeg*suk*) men mine de skal jo også først flytte hjemmefra når de bliver 35

0
0
Svar på denne tråd

med i klubben
Forfatter: 
Dato:  16-07-2008 08:57

vores den ældste har været flyttet hjemmefra i nu 1½ år og vi er blevet pap bedsteforældre til en sød lille dreng.. den yngste bliver 16 næste gang..

jeg syntes det er lidt svært at give slip og ikke komme med alt for mange gode råd ..

efternøler !? den butik er lukket for mange år siden.. nu skal manden og jeg bare til at lære at være os 2 det har vi faktisk ikke prøvet

we do it
the Hippie way !

do the hippie hippie shake

0
0
Svar på denne tråd

niks om jeg gad...
Forfatter: 
Dato:  16-07-2008 09:00

begynde helt forfra..

nej du, nu skal jeg til at tænke på mig og framand og alle vores fremtidsplaner..

vi har jo brugt, en del tid på at være pony forældre der altid kørte land og rige rundt til du ved nok dressur stævner og altid var hjælpere til alt muligt i rideklubben, samt forældre til mottocros stævne kører der også altid skulle køres land og rige rundt og ha en masse hjælpe med alt muligt i klubben.

så nu skal vi bruge tiden på os.. he he..

0
0
Svar på denne tråd

haha...
Forfatter: 
Dato:  16-07-2008 09:06

inger.. lige mine ord.. tænk ikke at få sin natte søvn.. nope..

we do it
the Hippie way !

do the hippie hippie shake

0
0
Svar på denne tråd

123456
Forfatter: 
Dato:  16-07-2008 09:26

Jeg føler mig ikke gammel - jeg synes det er min datter på 19 der nærmer sig min alder.

Hilsen fra Pony-mor.

Livet er for kort til -

Ikke at vælge sine kampe med omhu.

www.youtube.com/watch?v=3KdsoAB1Pvs

0
0
Svar på denne tråd

inger christensen
Forfatter: 
Dato:  16-07-2008 11:31

den er jeg med på.... vi er så unge med vores børn som vi overhovedet kan være.. jeg er jo selv mor til en pige på 24 og en dreng på 20 og en på 10..

Jillow

Kig forbi mit forum

http://www.himmelliv.dk

0
0
Svar på denne tråd

Det er altså
Forfatter: 
Dato:  16-07-2008 11:55

også som om, at årene bliver meget kortere når man får børn.... Jeg er sikker på, at så snart man har født, så reduceres forældrenes år til en varighed af kun 6-8 måneder i forhold til det førhen 12 måneder.... Det er garanteret der forklaringen ligger....

Og vi er så optaget, at vi ikke engang opdager at vi bliver snydt for 4 måneder om året....

0
0
Svar på denne tråd

123456
Forfatter: 
Dato:  16-07-2008 12:01

Jamen de 4 måneder var året jo længere, da vi var børn - det kunne jeg mærke, fordi der var mindst 16 måneder mellem jul og fødselsdage

Hilsen fra Pony-mor.

Livet er for kort til -

0
0
Svar på denne tråd

tra-la-la
Forfatter: 
Dato:  16-07-2008 12:21

Hvor er i altså søde at høre på :)

Emilie Watson
Egocentreret blondiebabe
-Og stolt af det!
0
0
Svar på denne tråd

pony-mor
Forfatter: 
Dato:  16-07-2008 12:34

Nåååh.... Så det er simpelthen en form for afdragsordning, fordi man har brugt for mange måneder på et år, da man var barn....

For faktisk tror jeg du har ret.... Jeg kan også huske at der var meget længere mellem jul og fødselsdag i min barndom....

Mon det så ændrer sig igen, når børnene flytter hjemmefra? Eller når man kommer på pension? At man så igen får 16 måneder om året...?

0
0
Svar på denne tråd

123456
Forfatter: 
Dato:  16-07-2008 13:10

Jeps - fordi når man gå på pension, siger kroppen den er gammel og så vil den ikke sove.

Så kan vi lave en bedste-net-natklub.

Hilsen fra Pony-mor.

Livet er for kort til -

0
0
Svar på denne tråd

I er da søde...
Forfatter: 
Dato:  16-07-2008 13:40

og i min alder alle sammen!

Husk at børn har vi bare til lån, vi eier dem ikke. Også skal vi være lykkelige for hver og en av dem som faktisk flytter hjemmefra. Tænk hvor forferdeligt om de faktisk blev boende frem til vår død.....

Bare lidt at tygge på,

siger Lilleulv med to voksne (pap)barn og barnebarn på 10 og 7, samt en anden søn som jobber desperat for å ta igen storebror på babyfronten. Det går dessverre ikke så bra.

Så tænk på det også! I er da heldige som har dem, uansett alder.

Og nyd fritiden.

Nu har jeg været dydig, moralsk og besserwisser nog til at fylle opp dagens kvote

0
0
Svar på denne tråd

ja.........
Forfatter: 
Dato:  16-07-2008 14:07

og forældre kan opdrages til at forstå, men så skal man også ha haft dem fra små

0
0
Svar på denne tråd

Bedste-net-natklub....ha ha
Forfatter: 
Dato:  16-07-2008 20:55

God idé! Til den tid skal vi jo alligevel op at tisse flere gange hver nat.

Måske skulle jeg også gå i gang med "oprydning efter barndom", men Gud ved om jeg virkelig nænner at smide "Babe den kække gris" ud?

Gurli.

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider