Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

HN afstemning - forsikring
Forfatter: 
Dato:  13-07-2008 21:17

Jeg må sige, at jeg er noget forundret over resultatet i den afstemning der lige pt er her på HN. "Har du tegnet ansvarsforsikring på din hest?"

25 % har IKKE tegnet den forsikring, som er er blevet lovpligtig!!!

Jeg synes virkelig det er mange. Lige nu er der 1815 personer der har svaret. Hvis ulykken er ude bliver det godt nok dyrt for disse personer.

Jeg vil ikke noget specielt med dette indlæg, blot undres. Måske nogle har svaret på, hvorfor så mange endnu ikke har fået lavet den forsikring?

Mvh Nana

0
0
Svar på denne tråd

mmmmmmmmmmmm
Forfatter: 
Dato:  13-07-2008 21:24

jeg har sat min stemme i ikke tegnet,for de er med i min gamle ansvarsforsikringer som jeg har haft i mange år.så ingen nye til mig.og det er nok mange andre der også har, nok derfor der er så mang der ikke har tegnet.

Lillelund´s Miss Nia : Welsh Mountain

Calypso Alsidig : Dansk Varmblod

Lexington : Holstener

og nu også

Springborgs Heart Lady

0
0
Svar på denne tråd

Husk...
Forfatter: 
Dato:  13-07-2008 21:39

lige at af de 25 % er der nok en hel del der har den inkluderet i deres inbosforsikring, så der har de nok svaret nej.

HN er ikke så god til at have alle svarmuligheder...

Nu med den dejlige Pyrus <3

Soya og Wolle altid i mit hjerte og savnet hver dag!

0
0
Svar på denne tråd

der for.......
Forfatter: 
Dato:  13-07-2008 23:37

Det er fordi rigtig mange har deres hest forsikret ind under deres indbo/ansvarsforsikring, eller famillie forsikring.

Det er min, og derfor er der ikke nogen grund til at anskafe sig en forsikring mere.

/Signe

The Highland Pony Society.

0
0
Svar på denne tråd

aha....
Forfatter: 
Dato:  14-07-2008 21:06

Den mulighed havde jeg slet ikke tænkt på. Jeg har heller ikke tegnet ny, men forsikret mig at den stadig er gældende i indboforsikringen. Men jeres svar lyder meget sandsynligt! Så er jeg mere rolig.

Mvh Nana

0
0
Svar på denne tråd

forsikring
Forfatter: 
Dato:  14-07-2008 23:15

Ja, der mangler den svarmulighed - At hesten allerede er dækket på anden vis (Indboforsikring) :)

De er skam kontaktet her, bare for en sikkerheds skyld, men vi snakkede da allerede om det dengang at vi tegnede forsikringen, så både hund og heste var dækket hvis de laver ulykker :)

Mange hilsner fra Monica

En rigtig hest - har 4 ben og en hale

GLOBUS CLIC DRESSURSADEL 32" SÆLGES,

NÆSTEN NY

Dejlig 3 års hoppe ponybl. sælges.... www.heste-nettet.dk/markedspladsen/ hest/vis/174972

0
0
Svar på denne tråd

Vores...
Forfatter: 
Dato:  14-07-2008 23:17

Vores er også med i indboforsikringen, og jeg kan derfor ikke sætte relevant kryds.

Ikke noget nyt, at det er elendige afstemninger, hvor der ikke er de rigtige svar muligheder, det sker sørme tid. Derfor er de ej heller relevante, for man kan ikke bruge resultatet, når der ikke spørges om alle muligheder....

Hilsen Vibeke, højt fra Nord

Vores ismuler, dem har vi lånt ud, så de kan blive brugt, elsket og nusset....

Super perfekt wrap sælges i Nordjylland, send en PB ...

www.mellemhaven.dk

0
0
Svar på denne tråd

Lige præcis....
Forfatter: 
Dato:  15-07-2008 12:06

Jeg har også svaret nej, for jeg har ikke tegnet den nye ansvarsforsikring der er kommet, vores heste har været forsikret gennem vores landbrugsforsikring de sidste mange år.... Måske skulle der have været en svarmulighed mere for at give det korrekte billede fa hvor mange heste der er forsikret.

Hilsen Jeanette.....der helt sikkert ikke er perfekt....er du?
Splinterny hestetrailer udlejes....se mere på min præs.

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider