Puha ved ikke hvor jeg skal starte eller slutte... Min kæreste og jeg tager jo en måned til usa i August måned, og har bestilt og arrangeret hele rejsen selv... Dette var lidt imod min vilje, da jeg er et nærve vrag med sådanne ting.. Nå men vores billetter til New york og hjem igen er bestilt igennem : Supersaver.dk... Opdagede så idag at der i mit kærestes navn er byttet om på to bogstaver i hans navn, så istedet for Nicolai, står der Nicoali på billetten.. @!#$!!!!... Mig ringe ringe til supersaver, hvor jeg måtte vente i 1,5 time på at komme igennem.... Der var så en dame i den anden ende som tog telefonen, og hun var bare SKIDE sur, gad ikkke rigtig hjælpe, og sagde at der ikke var noget at gøre... HVAD FOR NOGET:.. ved hvordan de er i Usa, og de er enormt strenge... Nå men fik hende da til at ringe til : Jetairways som vi skal flyve med, for at hun kunen gøre dem opmærksomme på vores problem...
Da jeg ærlig talt må sige at jeg ikek helt stolte på at hun gjorde som lovet, ringede jeg selv til dem for at underrette, og får så at vide at de ikke kan finde os på flyet.... AHHHHH PANIK!!!....
Ringe ringe igen til supersaver, hvor jeg får den samme sure "#&%¤#?& i røret, som blev stik hamrende tosset over,at jeg ligesom havde dobbelt tjekket om dr var gjort noget... Men nu var jeg FANMER også rasende... Og fik da fortalt hende at man altså ikke snakker sådan til sine kunder, og det blot var for at være sikker på at det blev taget hånd om tingene...
Nu har jeg så fået fat i nogen andre hos jetairways, som kunne fortælle mig at vi havde pladser i flyet og at den amerikanske lufthavn er underrettet om at vi har det problem med Nicolai's billet...Også må vi se om det godtager det...
..
Men om jeg nogensinde vil have noget med : supersaver at gøre igen... ALDRIG:..
Nogen der har erfaringer med dem?