Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

Dårlig oplevelse med Supersaver.dk.LANgt
Forfatter: 
Dato:  08-07-2008 14:56

Puha ved ikke hvor jeg skal starte eller slutte... Min kæreste og jeg tager jo en måned til usa i August måned, og har bestilt og arrangeret hele rejsen selv... Dette var lidt imod min vilje, da jeg er et nærve vrag med sådanne ting.. Nå men vores billetter til New york og hjem igen er bestilt igennem : Supersaver.dk... Opdagede så idag at der i mit kærestes navn er byttet om på to bogstaver i hans navn, så istedet for Nicolai, står der Nicoali på billetten.. @!#$!!!!... Mig ringe ringe til supersaver, hvor jeg måtte vente i 1,5 time på at komme igennem.... Der var så en dame i den anden ende som tog telefonen, og hun var bare SKIDE sur, gad ikkke rigtig hjælpe, og sagde at der ikke var noget at gøre... HVAD FOR NOGET:.. ved hvordan de er i Usa, og de er enormt strenge... Nå men fik hende da til at ringe til : Jetairways som vi skal flyve med, for at hun kunen gøre dem opmærksomme på vores problem...

Da jeg ærlig talt må sige at jeg ikek helt stolte på at hun gjorde som lovet, ringede jeg selv til dem for at underrette, og får så at vide at de ikke kan finde os på flyet.... AHHHHH PANIK!!!....

Ringe ringe igen til supersaver, hvor jeg får den samme sure "#&%¤#?& i røret, som blev stik hamrende tosset over,at jeg ligesom havde dobbelt tjekket om dr var gjort noget... Men nu var jeg FANMER også rasende... Og fik da fortalt hende at man altså ikke snakker sådan til sine kunder, og det blot var for at være sikker på at det blev taget hånd om tingene...

Nu har jeg så fået fat i nogen andre hos jetairways, som kunne fortælle mig at vi havde pladser i flyet og at den amerikanske lufthavn er underrettet om at vi har det problem med Nicolai's billet...Også må vi se om det godtager det... ..

Men om jeg nogensinde vil have noget med : supersaver at gøre igen... ALDRIG:..

Nogen der har erfaringer med dem?

Christina Hjelmroth ;-)
0
0
Svar på denne tråd

elektroniske billetter
Forfatter: 
Dato:  08-07-2008 15:03

Sikke noget, jeg kan godt forstå, at du blev panisk og rigtigt sur.

Det er rigtigt, at når man modtager fysiske billetter, bliver man bedt om at tjekke at de er i overensstemmelse med passets oplysninger. Det sjove er så, at jeg flere gange har prøvet kun at have et bookingnr. med som udprint fra computeren - og det ser de slet ikke på. De kigger bare på mit pas ved check-in, og så får jeg billetterne derefter. Simpelt simpelt simpelt.

Og så kan man ikke komme til at glemme billetterne, da man ikke har nogen!

Fantastisk.

- Jeg er sikker på, at jeres tur nok skal gå godt. Men måske skal de lige have uddybet nogle ting undervejs - kontrollørerne - men de er jo meget erfarne.

0
0
Svar på denne tråd

ja men jeg har simpelthen
Forfatter: 
Dato:  08-07-2008 15:36

været hele følelses registret igennem... Puha... Troede jeg havde styr på det hele... Og ja kan da godt se at det var dumt at mig ikke at se fejlen noget tidligere, men der har simpelthen været så meget at holde styr på... Vi har 4 flyvninger, 5 hoteller, forsikring og bil... MANGE TING:..

Christina Hjelmroth ;-)
0
0
Svar på denne tråd

hmmmmmm
Forfatter: 
Dato:  08-07-2008 19:13

det er ikke så godt håber rejsen forløber som i har planlangt..

jeg har dog været ude for det samme med hekla travel..

jeg stod som male og de ville ik rette det til female , før jeg ringede deridn 3 gang og tændte af , fejelen var deres..

har du en rigtig rolig lille pony som jeg kan møde . gerne nusse og ordne ikke ride... sig endelig til...

shetter eller anden lille pony købes , max110 stg.. meget rolig.

0
0
Svar på denne tråd

Jeg er heller ikke
Forfatter: 
Dato:  08-07-2008 21:54

helt overbevist om at billetten ikke kan ændres... Men det stod de ved, og det gør mig nervøs... hmmm

Christina Hjelmroth ;-)
0
0
Svar på denne tråd

Slet ingen som har nogen
Forfatter: 
Dato:  09-07-2008 08:59

erfaringer med supersaver??... Og nogen ideer om hvordan vi er stillet, over i den amerikanske lufthavn... Jeg er så bange for at vi bliver afvist...

Christina Hjelmroth ;-)
0
0
Svar på denne tråd

Det værste selskab
Forfatter: 
Dato:  09-07-2008 14:03

Vi brugte dem for snart 2 år siden til en tur til Caribien og aldrig har jeg oplevet ikke eksisterende service...

Opdagede tilfældigt at vores rejsedato fra danmark var rykket 1 døgn frem og skulle nu vente 12 timer i amsterdam... ingen info fra supersaver og vi kunne ikke få fat på dem og få nye billeter eller info eller noget som helst.

Vi fik rejsegarantifonden på dem og de kunne ikke komme i kontakt med dem - ente med at få KLM til at lave nye billetter efter at have kontaktet dem 5 gange og til sidst fået fat på en venlig person der troede på at vi ikke kunne komme i kontakt med supersaver og selv forsøgte uden held - endelige 1½ time før afgang lykkedes det os at få nye billetter... spørg ikke om vi havde panik på om vi overhovedet kom afsted eller ej...for ikke at tale om flybilleter til kr. 25.000,-

Så vi fra råder ALLE at bruge supersaver - den smule penge man kan spare er simplethen ikke risikoen værd.

Mvh

Rikke

Til salg:

Sort hoppeføl 2008 - Heartbreaker - Induc (født 28. maj2008)

SOLGT - 1 års hoppeplag - Heartbreaker - Induc

Hoppestammen har avlet nr. 7 ved senior DM i dressur 2007

http://www.stutteri-bruun.dk

0
0
Svar på denne tråd

Nej sidder lidt med
Forfatter: 
Dato:  10-07-2008 11:48

den samme fornemmelse i maven... Har det simpelthen ikke godt med at det er dem som er ansvarlige.. Også meget har vi slet ikke sparet!!!... Nu har jeg selv kontaktet jet-airways som vi skal flyve med, både deres afdeling i brussels, hvor vi mellem lander og deres afdeling i new york, hvor vi skal flyve hjem fra, og de ved besked, og sagde at der højst sandsynligt ikke vil være nogen problemer.... Men alle pengene er brugt, så tanken om at vi kan være nød til at bestile nye biletter..... EJJJJ... Det kan vi bare ikke....

Og ja jeg kom som sagt igennem til supersaver, efter at havde været på vent i to timer.... Og så var det bare en sur og ubehøvlede medarbejder som tog imod mit opkald... Men jeg ved ikke rigtig hvor jeg skal klage henne??... Og vil virkelig fraråde alle fra at bestille igennem dem...

Vi har bestilt alt selv, så rejse garanti fonden kan desværre ikek hjælpe os...

Christina Hjelmroth ;-)
0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider