Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

Slankedoktor
Forfatter: 
Dato:  07-07-2008 23:54

Nu er der over det seneste år sneget sig over ti kg på og nu vil jeg gerne af med dem. Jeg har før brugt vægtvogterne med succes og jeg ved at det er det at stå til regnskab overfor andre som gør at jeg taber mig. Ja yoyo vægt er ikke sund, det ved jeg godt :) Der sniger sig kg på når jeg har det svært i en periode og når jeg så får mere overskud, så kan jeg smide dem igen...

Men så ville jeg høre jeres erfaringer, gode som dårlige, om slankedoktor. Jeg har en veninde som har tabt 15 kg ved at bruge dem og hun er meget positiv, fordi man får råd og vejledning til kosten. Modsat WW hvor man egentlig må spise som man vil, så længe man holder sig indenfor de points man har hver dag...

Så kom med jeres erfaringer. Jeg ved godt hvad der er korrekt at spise, det jeg mest har brug for er støtte til ikke at putte det forkerte i hovedet, samt at stå til ansvar ved en ugentlig "vejning"...

Sagde Janne der nu også er kommet på facebook...

Medlem af klubben for brune heste med hvide pletter :)

Tak for en god debat i høflig tone :) :) :)

0
0
Svar på denne tråd

overskrift
Forfatter: 
Dato:  08-07-2008 10:05

Jeg var medlem ved slankedokteren i godt et år og smed omkring 20 kg, jeg var glad for at være derinde og sluttede kun da jeg selv mente at jeg havde styr på det!

Der er så forskel på de forskellige grupper man kommer i, nogle er meget aktive og andre ikke, jeg var i en gruppe for barnløse og den var meget aktiv så der var støtte fra både de piger og diætisten jeg var knyttet til!

Selvfølgelig kan man snyde derinde med vægten, men der går lidt sport i at få kurven til at køre pænt jævnt ned af, for den kan alle se!

Hilsen Stine

Nu med en baby i maven (termin 19/8 2008)

Border Collier er dog nogle skønne hunde

0
0
Svar på denne tråd

slankedoktor......
Forfatter: 
Dato:  08-07-2008 10:33

jeg har været med siden 1 april 2008 og har godt og vel smidt 19 kg.....det er til trods for at jeg har været på festival,spist usundt til tider i løbet af månederne og har fået en masse alkohol så der er jo smidt mere end det...

jeg har diætist på hver 3 uge,og er fuldt ud tilfreds....

rigtig god dag.

knus Sebassen

Mor til Ida...

De bedste ting her i livet kan vi hverken se eller føle.Vi må opleve dem med vor hjerter. citat: Helen Keller.

0
0
Svar på denne tråd

Super..
Forfatter: 
Dato:  08-07-2008 14:16

Har været med siden juli 2005 og har tabt 25 kg!

Mht. støtte er det siper.. for du bestemmer næsten selv hvor meget du vil ha, alt efter hvor aktiv du selv er..

Man får lyn hurtigt bygget en venneliste op. Holdene er MEGET forskellige, mange er inaktive, men enkelte kører fantastisk.

Min erfaring er, at man får mest ud af det hold du selv får lavet, nemlig vennelisten!

Knus Sus

Hilsen Sus

( Laurine og Freja)

www.sitecenter.dk/hudecek-knudsen

Paradiset er, hvor mine heste vrinsker mig imøde hver morgen!

0
0
Svar på denne tråd

jeg fandt igår
Forfatter: 
Dato:  08-07-2008 17:47

et program lavet i excel, som kunne hentes ned gratis fra motion-online... det er bare super OG gratis, så det vil jeg prøve i en periode... selvom der så ikke er en opbakning på samme måde, men skal veje mig en gang om ugen...

Sagde Janne der nu også er kommet på facebook...

Medlem af klubben for brune heste med hvide pletter :)

Tak for en god debat i høflig tone :) :) :)

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider