Så var det idag hun blev begravet... Da min far havde fået af vide at 'hans familie' ikke var velkommen valgte jeg at blive hjemme.
Jeg har dog fået lavet en flot rød og hvis krans, med bånd, med mit og min brors navne, samt 'en sidste hilsen'. Den tager min farmor med for mig.
Vibs1.
Har tænkt utrolig meget over det du skrev, med at bruge det, og 'komme ud af starthullerne' før det er for sent.
Så derfor har min farmor også et brev med. Bare et lille et, til min søsters 3 børn, (der alle på nær én er ældre end mig selv, hvor jeg har skrevet at det selvfølgelig gør mig ondt det der er sket, men at de er mere end velkomne til at kontakte med hvis lysten skulle være der en dag, og så har de fået både tlf. nr, email,og adresse.
Så nu håber jeg bare at jeg en dag hører fra dem... Men det var svært, både fordi jeg ikke har snakket med dem i så mange år, og pga. min far, som blev bådesåret, skuffet, og vred (meget vred) da han fik af vide at han ikke var ønsket til sin egen datters begravelse, pog jeg ved at det IKKE vil falde i min fars smag, at jeg kontakter dem.
Grunden til at de ikke vil se ham, vil jeg ikke ind på, men det er på den ene side forståeligt, og på den anden side ufatteligt...
Såh... ja, jeg vil bare sige tak til jer der har skrevet, ogs¨å jer der ikke har skrevet, men måske har sendt en tanke.
Og Vibs1, ekstra tak til dig.