Kreativt det du har lavet.
Måske du lige skal afrunde kanter og hjørner i morgen med sandpapir, hvis det ikke er gjort.
Jeg selv skal ikke være kreativ før i morgen, men en søndag kan sagtens bruges til andet 
Han er traver, men ejere mener ikke at han nogensinde har været spændt for. Det mente jeg jo så, for har "kørt" ham i liner da jeg havde part på ham og han var bare 100% styrbar, cool og glad for det.
I dag testede min passer og jeg det så. Super nemt. Vi gav han sele på, jeg trak vognen bag ham (han var ikke spændt for). Det sagde han intet til. Vi spændte ham for, en gik ved hoved, en tog billeder. Så satte min passer sig op i vognene og jeg gik ved hans hoved (med tov i ham). Vi endte med at køre begge to og min datter med. Jeg havde ret og hesten elskede det. Vi travede også frem og tilbage (uden en til at holde ved ham). Det elskede ham.
Nu bliver hesten til lørdag hvor vi skal på skovridetur. Derefter kommer han nok hjem igen, da min egen hest er kommet hjem fra sjælland (bedækning) og min datter har fået miniature. Der er nok at se til.
Ejeren er min gode veninde og jeg har kendt hesten meget længe og kender ham meget godt. Hun kommer på onsdag og får prøvet selv. En skam jeg ikke væddede med hende i sin tid