Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

hvad laver man på en kedelig søndag?
Forfatter: 
Dato:  06-07-2008 23:57

tja hvad laver man når solen skinner højt på himlen, har ungerne hjemme, manden limet til pcen og ikke ret meget at lave??

i mit tilfælde fandt jeg lige 2 euro paller frem, 2 5ø hegnspæle , 2 metal plader til rundbuehallen, og 6 brædder.

og det blev der så det her ud af:

gad vide om minierne ikke blir glade for deres nye ædeskur i morgen??

andre der ikke kan sidde stille til trods for varmen??

gudesmuk palomino broget vallak, ca 120 i stg,3 år, tilredet, sælges billigt

skriv for mere info

0
0
Svar på denne tråd

kreativt ;-)
Forfatter: 
Dato:  07-07-2008 00:31

Kreativt det du har lavet.

Måske du lige skal afrunde kanter og hjørner i morgen med sandpapir, hvis det ikke er gjort.

Jeg selv skal ikke være kreativ før i morgen, men en søndag kan sagtens bruges til andet ;-)

Jeg har en gammel parthest i nogle dage som lånehest. Planen var at han skulle hjem igen i morgen, men sådan går det ikke...

Han er traver, men ejere mener ikke at han nogensinde har været spændt for. Det mente jeg jo så, for har "kørt" ham i liner da jeg havde part på ham og han var bare 100% styrbar, cool og glad for det.

I dag testede min passer og jeg det så. Super nemt. Vi gav han sele på, jeg trak vognen bag ham (han var ikke spændt for). Det sagde han intet til. Vi spændte ham for, en gik ved hoved, en tog billeder. Så satte min passer sig op i vognene og jeg gik ved hans hoved (med tov i ham). Vi endte med at køre begge to og min datter med. Jeg havde ret og hesten elskede det. Vi travede også frem og tilbage (uden en til at holde ved ham). Det elskede ham.

Nu bliver hesten til lørdag hvor vi skal på skovridetur. Derefter kommer han nok hjem igen, da min egen hest er kommet hjem fra sjælland (bedækning) og min datter har fået miniature. Der er nok at se til.

Ejeren er min gode veninde og jeg har kendt hesten meget længe og kender ham meget godt. Hun kommer på onsdag og får prøvet selv. En skam jeg ikke væddede med hende i sin tid

Kilden.

mor til Lea 02.05.06 og med termin 03.12.08

0
0
Svar på denne tråd

har været
Forfatter: 
Dato:  07-07-2008 00:49

er næsten lige kommet hjem fra arbejde, har været på arbejde de sidste 5 dage og ka nu se frem til en fridag imorgen, hvor jeg ska på date med en fyr uhha hehe ka slet ikk sove for bare nerver hænger nok på HN resten af natten hehe

MVH
Stephanie
Carpe Diem Caveat Emptor.
(Grib nuet; nyd livet før det er for sent.)
0
0
Svar på denne tråd

se det kan man jo
Forfatter: 
Dato:  07-07-2008 01:14

også bruge en dag på hvis man er single- det er jeg ikke så i morgen må det være " fjern manden fra pcen og få ham til at lave noget "heste" arbejde" dag. jeg tror også jeg skal have revet gårdspladsen for lidt hete pærer- og måska bygge endnu en høhæk...

jeg må nok hellere også drage ind i seng er ret sikker på at jeg har en sulten baby i løbet af en halv times tid...

gudesmuk palomino broget vallak, ca 120 i stg,3 år, tilredet, sælges billigt

skriv for mere info

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider