Har gået og ventet de sidste 5 uger på at få en henvendelse på en undersøgelse af mit knæ fra en privat klinik med henblik på endnu en operation( kom galt afsted juni 07)
Og da jeg er blevet undersøgt det pågældende sted før ved jeg bare at der går ca 1-2 uger fra henvisningen er sendt til man får en indkaldelse.
Men jeg ringede herned i går for at høre om de havde glemt mig. Hvorved de så kunne oplyse mig om at jeg ikke stod registreret nogle steder
Hverken på deres computer eller i de journaler der endnu ikke var blevet indskrevet. Mystisk tænkte jeg så bare. Men jeg ringede til min egen læge for at høre hvad det var for noget. Men han var jo som sædvanlig ikke til at få fat på men fik lagt en besked hos sekretæren om at han skulle ringe til mig. Men der blev ikke ringet så har selv haft ringet igen. Og der viser det sig sørme at min henvisning ikke er blevet sendt afsted
. Det havde han sørme lige glemt......
Men sekretæren lovede mig højt og helligt at hun personligt nok skulle få den sendt afsted i dag. Og hun var virkelig pinlig berørt over hans glemsel.
Så nu kan jeg så bare igen gå og vente på at jeg får en ny indkaldelse.
Og når vi igen har mulighed for at skifte læge så er jeg den der er smuttet fra ham af.
Trængte lige til at få luft 
Knus Marianne