Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

Møg læge
Forfatter: 
Dato:  04-07-2008 10:18

Har gået og ventet de sidste 5 uger på at få en henvendelse på en undersøgelse af mit knæ fra en privat klinik med henblik på endnu en operation( kom galt afsted juni 07)

Og da jeg er blevet undersøgt det pågældende sted før ved jeg bare at der går ca 1-2 uger fra henvisningen er sendt til man får en indkaldelse.

Men jeg ringede herned i går for at høre om de havde glemt mig. Hvorved de så kunne oplyse mig om at jeg ikke stod registreret nogle steder Hverken på deres computer eller i de journaler der endnu ikke var blevet indskrevet. Mystisk tænkte jeg så bare. Men jeg ringede til min egen læge for at høre hvad det var for noget. Men han var jo som sædvanlig ikke til at få fat på men fik lagt en besked hos sekretæren om at han skulle ringe til mig. Men der blev ikke ringet så har selv haft ringet igen. Og der viser det sig sørme at min henvisning ikke er blevet sendt afsted . Det havde han sørme lige glemt......

Men sekretæren lovede mig højt og helligt at hun personligt nok skulle få den sendt afsted i dag. Og hun var virkelig pinlig berørt over hans glemsel.

Så nu kan jeg så bare igen gå og vente på at jeg får en ny indkaldelse.

Og når vi igen har mulighed for at skifte læge så er jeg den der er smuttet fra ham af.

Trængte lige til at få luft

Knus Marianne

0
0
Svar på denne tråd

Jamen...
Forfatter: 
Dato:  04-07-2008 10:37

Forstår godt din frustration, og sådan noget burde ikke ske, men...

læger er vel også bare mennesker...

med fejl og hvad der ellers er.

Og du har vel altid mulighed for at skifte læge. Såvidt jeg ved koster det bare et beløb, hvis det ikke er i forbindelse med flytning.

Hvorfor ventede du 5 uger med at kontakte din læge, hvis der kun skulle have gået 1-2 uger til du skulle have haft besked??

Held og lykke med det. Vi må håbe, at sekretæren har holdt sit ord.

Hest sælges

www.guloggratis.dk/dyr/heste/heste/ hoppe/annonce/2825204

Medlem af "smårytternes" klub
0
0
Svar på denne tråd

læger har
Forfatter: 
Dato:  04-07-2008 12:30

faktisk meget stressende og krævende job. Har selv arbejdet på lægekontor og ved hva det vil innebærer at være læge. Som Piratossier er læger også mennesker og gør fejl som alle os andre.

At det er træls for dig og at du bliver frustrert forstår jeg godt, men håber at du vil komme hurtig afsted nu

0
0
Svar på denne tråd

"Godt det kun var dit knæ"
Forfatter: 
Dato:  04-07-2008 22:09

Som min overskrift siger, "godt det kan var dit knæ" - det er selvfølgelig ikke godt nok - hvor mange henvisninger på mistanke om cancer eller andet livstruende bliver henlagt og glemt???

Kan godt se at en læge kan have travlt og som andre skriver er læger jo også mennesker - men det går ikke at have så travlt når man har med andres ve og vel at gøre, men der er jo nok mange faktorer der spiller ind fra mangel på læger og dermed manglende tid til hver enkelt individ - jeg håber du får skiftet til en mindre glemsom.

God bedring.

0
0
Svar på denne tråd

Ja ved godt
Forfatter: 
Dato:  07-07-2008 21:57

læger er også mennesker og heldigvis var det "kun " mit knæ. Men jeg har gået sygemeldt hjemme i over 1 år så det er godt nok ved at være noget træls i længden . Jeg blev opereret i Januar hvor der blev konstateret en revne i min bruskplade på min øverste lårbensknogle. Jeg blev sendt hjem med beskeden at det nok skulle hele af sig selv og så ellers genoptage arbejdet når jeg ikke havde smerter længere.

Men mit knæ er ikke blevet bedre: Og i og med jeg har gået med krykker i over 1 år er mit knæ mega ustabil så der skal intet til før jeg falder eller mit knæ giver efter. Det er så sket et par gange for mig hvor min læge så har sagt at vi lige skulle se tiden an. Min fys mente så at nu var tiden altså til at jeg skulle ha det undersøgt igen. Og jeg ringede så til min læge og han ville sende en henvisning afsted til klinikken.
Det glemte han så lige men nu er den sendt afsted har snakket med sekretæren så nu skal jeg bare vente på en indkaldelse

Piratos : Grunden til jeg vendtede så længe var fordi at der var jo denne famøse strejke og min læge havde sagt at jeg nok ikke lige skulle regne med at komme til sådan lige med det samme. Men jeg havde sådan en fornemmelse at den ikke var sendt afsted, så derfor tjekkede jeg op på det. Heldigt for mig

Og med hensyn til skift af læge er der lukket for skift at ny læge i min kommunen ( det var det sidst jeg tjekkede) da vi har mega mangel på læger. Men på en måde vil jeg jo også gerne blive der indtil mit knæ er i orden da han kender forhistorien

Knus Marianne

0
0
Svar på denne tråd

Altså..
Forfatter: 
Dato:  07-07-2008 22:30

.. jeg tænker at den famøse (alt min respekt være med de strækende)stræke kan jo også være grunden til din læge glemte dig.... Jeg mener, han må jo også priortitere i en sådan situation, hele sundhedssystemet bliver jo påvirket, og dermed også almen praktiserende læge...

Og som andre siger det er jo (for faen) kun et knæ!

0
0
Svar på denne tråd

Tvivler på
Forfatter: 
Dato:  08-07-2008 15:36

det er derfor han ikke har sendt den afsted ....Men skide pyt med det.

Og for nogle er det "kun" et knæ men du skal altså bruge den resten af dit liv så man skal passe på dem.

Og så sjovt er det heller ikke at gå rundt med krykker, og ikke kunne gøre noget. Hverken hjemme eller hos sin hest. Så er det ligesom det sjove går af det hele ...og især når man som mig har gået i 1 år på den måde

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider