Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

dyrlægeassistent - karrieskift
Forfatter: 
Dato:  01-07-2008 11:56

Jeg håber der er nogle der kan hjælpe mig. Jeg overvejer kraftigt at skifte branche efter igen at være blevet opsagt grundet mangelende tilgang af opgaver. Arkitektbranchen er godt nok meget følsom og havde jeg vidst hvor usikker fremtiden ville blive havde jeg nok vurderet lidt kraftiger da fremtiden skulle besluttes. Derfor er jeg kommet til den beslutning at overveje alternativer. Dyrlægeassistent/veteriær sygeplejerske. Er der nogen forskel? Jeg har altid været glad for dyr og har også været i praktik to gange af 14 dage ved forskellige dyrlæger, tilbage i folkeskolen. Dog måtte dengang erkende at karakter gennemsnittet ikke helt slog til det. Arkitektstudiet var ikke et andetvalg da jeg elsker at tegne og male, men ikke vidste om det var nok. Det var det. Nu vil så imidlertid overveje om dyrlægeassistent/veterinær sygeplejerske vil være noget for mig og vil meget gerne høre fra hnér som har kendskab til det. Jeg bor i Vejle og skal selvfølgelig have søgt nogle praktikpladser men kender ikke dyrlægerne i Vejle og omegn og ville gerne være elev ved et dyrehospital der også behandler heste.

MVH Louise

Part i den dejligste islænder

Intet er som duften af hest.

Arkitekt MAA, hestetosset og ikke mindst mor til to dejlige unger.

0
0
Svar på denne tråd

praktikplads
Forfatter: 
Dato:  01-07-2008 18:32

Ja alle dem jeg kender som læser til Veterinærsygeplejske siger at man SKAL have en praktikplads FØR man kan starte på skolen !

Men ellers held og lykke .

Mvh Graven

Part søges til stor kat I hoppe .

Fronerthig Prince Teyrnon kåret Welsh cob står til avlsbenyttelse

Sælges :

Sød Rødbroget ponyhoppe 3 år shetlænderblanding 118 cm .

Hoppeføl sælges

0
0
Svar på denne tråd

bummelum
Forfatter: 
Dato:  01-07-2008 20:00

ja men det skal man ikke som dyrepasser/assistent. der ken du starte direkte.

Hilsen Camilla.

nu student

ejer af den skønneste traver

og skønneste DV

0
0
Svar på denne tråd

Her kan du læse om veterinærsygeplejersk
Forfatter: 
Dato:  07-07-2008 15:35

Hej Louise,

Jeg starter på mandag på uddannelsen som veterinærsygeplejerske, jeg har kigget rundt på nettet og fundet en masse information omkring jobbet.

Jeg har vedhæftet et par adresser hvor du kan gå ind og læse alt hvad du har brug for at vide i forbindelse med uddannelsesstart.

www.ug.dk/ Uddannelse.aspx?article_id=udb- veterinaersygeplejerske

På nedenstående adresse kan du se hvilke klinikker og hospitaler der tilbyder uddannelsen. Derefter kan du jo forsøge at tage kontakt til dem og høre hvordan du er stillet.

http://www.praktikpladsen.dk/

Håber det er noget du kan bruge til noget. Det har hjulpet mig meget i beslutningsprocessen.

Med venlig hilsen.

Anita Kirkeby.

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider