Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

Så går den vilde jagt..
Forfatter: 
Dato:  30-06-2008 22:00

Arbejder jo på bagsiden af roskidle festivalden, så når jeg skal hjem, ja så er der en hel del trafik.

De unge mennesker, syntes at vejen skal bruges til fortov, men det er helt ok, for de hygger sig jo og man får mange søde smil, når man trækker til side for dem.

Dem der sidder som vagt på de mange poster, ja de ser også ud til at hygge sig og da jeg i morgens kl 6.15 kørte forbig roskilde rideudstyrs pakeringsplads, ja så kunne jeg se de var igang med morgenmaden og dagens avis.

Hygge og store smil, glade unge mennesker, der slæber på oppaking og drikke varer. sol og godt vejr, jamen så kan det da kun blive et godt roskilde festival i år.

men kraæsss... så knækker filmen godt nok. For hvorfor bliver bilister dog så ondskabsfulde i disse festivaldage.

Er i da tovlige, hvor folk går amok.

Jeg skulle kun ind i dyr i centrum for at hente ny forsyning af RC foder, men flere gange, ja der måtte jeg undvige bilister, som var til fare for både dem selv og mig.

Folk dyttede og skældte ud, truede andre bilister og opførte sig som om helvede var løs.

på vej ud igen af roskilde, ja der var der jo en hel del trafik, men også her, måtte jeg flere gange hoppe på bremsen, for folk skulle frem, koste hvad det ville.

Endelig nåede jeg ud af roskilde og regnede så med, at resten af hjemturen ville foregå i ro og mag. Men nææ ! det kunne jeg godt glemme alt om, det går galt det her, var min første tanke og rigtigt nok, få sekunder efter, kom politiet i fuld fart og overhalede os alle.

så gik trafikken helt i stå, flere forsøgte at overhale og køre uden om, men de nåede ikke ret langt frem, før de blev gennet væk af politiet. For knagen da, kan folk ikke fatte at blåblink, en lang kø med biler og folk midt på kørebanen, jo nok betyder at der er sket en ulykke.

Da vi endelig blev gennet langsomt uden om, ja der måtte jeg endnu engang hoppe på bremsen, for gudhjælpemig om ikke politiet, måtte hoppe rundt imellem biler der forsøgte at overhale midt i et ulykkes område.

Hvad fanden går der af folk.

Kan man ikke bare tage det stille og roligt og give sig tid. Ja der er festval og mange mennesker på vejen. Men slip dog spideren lidt og ruld vinduet ned. nyd synet af alle de glade unge mennesker og i vil hurtigt opdage, at det hele glider meget nemmere.

så kære bilister, jagten i roskilde er gået ind, så pas på.

MOBBEN IMC.
0
0
Svar på denne tråd

gud hvor
Forfatter: 
Dato:  01-07-2008 05:37

er jeg lykkelig for jeg ikke arbejder i Roskilde mere. Det er et sandt helvede at færdes i Roskilde når der er festival. Og da køretiden pludselig bliver en halv time længere hver vej, ja, så måtte jeg afspadsere hver dag for at få det til at hænge sammen med børnene. Hurra for mit nye arbejde, der foregår hjemme, her er sjældent trafikalt kaos.

Med venlig hilsen

Lene

nu med hoppeføl efter Don Romantic og hingsteføl efter Rosentanz.

0
0
Svar på denne tråd

overskrift
Forfatter: 
Dato:  01-07-2008 07:10

Jeg bor meget tæt på festivalpladsen og jeg er SÅ træt af de kører ind og tager vores parkeringspladser!

Fair nok, Ejboparken har ikke skiltet med Privat Parkering (desværre) Men man kan da godt tænke sig lidt om at der nok bor nogle mennesker i de huse der godt kunne tænke sig en parkeringsplads til deres bil når de kommer hjem fra arbejde

Det var rigtig slemt sidste år fordi festivalpladsens egne parkeringspladser var oversvømmet, men helt ærligt, i år er vejret da meget godt.

Men ellers, udover alt det svineri de festivalgæster efterlader i hele Roskilde by! "Det er det jo nok nogle andre der rydder op, så det gør ikke noget jeg smider mit affald her midt på fortovet!" Nå men ellers er det da meget hyggeligt med festival i Roskilde

Hilsen

Suzi

"Tvivl er begyndelsen til visdom"

0
0
Svar på denne tråd

århh hva pokker
Forfatter: 
Dato:  01-07-2008 08:09

Man ved jo at der er Roskilde festival længe før det starter. Som Inger siger så lad dem dog hygge sig, og bliv lidt på afstand eller kør hjemmefra 1/2 time før. Der skal være plads til alle også de glade unge mennesker .

tanja

DEN ENESTE FORSKEL DER ER, OM DU KØRER 110 ELLER 140 KM I TIMEN ER AT NÅR DU KØRER 140 KOMMER DU HURTIGERE FREM TIL ULYKKESTEDET

0
0
Svar på denne tråd

Jeg vælger...
Forfatter: 
Dato:  01-07-2008 08:50

... helt at undgå Roskilde og omegn i denne tid - og helst også hovedbanegården sidst på ugen når den bliver transit for alle gæsterne, der desværre ikke længere er i stand til at ramme en skraldespand med det de nu vil smide ud.

Det er IKKE at jeg ikke under folk at more sig - det gør jeg, og jeg glæder mig også over at de i år får tørvejr så det bliver meget rarere end sidste år. Men selv om man er til festival, og er mange mennesker, så fritager det ikke for almindelig god opførsel, som f.eks. at man ikke lægger sig til at sove midt på hovedbanegården, eller sviner til overalt hvor man færdes (og der BLIVER jo stillet ekstra skraldespande op på hovedbanegården - hvorfor er det nemmere at smide tingene to meter fra dem??)

Ud over det, kan jeg kun tilslutte mig Ingers opfordring til at HVIS man begiver sig ind i begivenhedernes centrum - så må man væbne sig med tålmodighed og udvise hensyn!

£isbeth & Baloo

Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the universe.

(Albert Einstein)

0
0
Svar på denne tråd

ettffs
Forfatter: 
Dato:  01-07-2008 09:31

Inger: Det er sjællænderne sådan ville en jyde eller fynbo aldrig gøre

Louise og Topper <3

Søges:

Springbetonet DV Hoppeføl/plag

0
0
Svar på denne tråd

Værre end ellers
Forfatter: 
Dato:  01-07-2008 13:35

Ja danskernes tålmodighed er lig 0 når først de kommer bag et rat...

Respekten for blå blink plejer da heldigvis at være til stede - men nogle kan til syndeladende bare ikke have deres bil til at holde stille...

Tosset! - Ja!

"Kuglestød er en slags petanque for tykke mænd"

Citat: Joachim B Olsen

0
0
Svar på denne tråd

123456
Forfatter: 
Dato:  01-07-2008 14:17

Så arbejder jeg vist heldigvis på "den rigtige" side af Roskilde, for jeg har ingen problemer med at komme frem og tilbage til toget

Eneste kritik punkt er, at festivalerne har indtaget Netto!!!! Hold da fast, hvor kan der være mange mennesker i en Netto!!!

Gennemført dressurbetonet oldenborgavl - www.lundehoj.dk

Til salg nu - 7 års all round-vallak, 5 års dressurvallak (begge efter Jacques) og 1 års hingst efter Nando.

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider