Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

Hestetransport
Forfatter: 
Dato:  26-06-2008 13:05

Som jeg har skrevet i et andet indlæg, så kommer min haflinger som er blevet købt tilbage hjem i næste uge.

Men han skal fragtes i en hestetransport. Altså, med sådan et firma der kører fra sjælland til fyn og fra fyn til jylland hver uge, men er der nogen der har prøvet det med deres heste. Jeg synes nemlig at det er lidt ubehageligt at tænke på at han skal transporteres sammen med en masse andre heste og mennesker som han ikke kender. Og er der nogen der ved hvad det koster sådan ca.? altså, fra sjælland til fyn?

Er meget nervøs for det.

Har sådan en mærkelig fornemmelse i maven.

Så I må gerne skrive hvis I har prøvet at få nogle af jeres heste hjem på den måde. Og hvordan hesten havde det da den kom ud. Og prisen sådan ca.

Venlig hilsen Christina.

Buller, hvor blev du a', det hele gik så stærkt, men nu kommer du heldigvis tilba'. £>

0
0
Svar på denne tråd

Vær ikke bange
Forfatter: 
Dato:  26-06-2008 13:13

... min veninde fik sin nyindkøbte vallak hjem fra Århus, det kostede 1500,- mener jeg og hesten havde absolut ikke lidt nogen nød og var helt på toppen da den ankom så......, du skal ikke være nervøs hvis det firma den skal køre med ellers er et anderkendt et?!

Hvorfor være besværlig, når man med en lille smule anstrengelse kan være krop umulig?!

Et smil er udløst af andre smil, så husk at smile og du vil se at folk smiler tilbage.

0
0
Svar på denne tråd

jeg fragtede min den gamle til sjælland
Forfatter: 
Dato:  26-06-2008 13:22

fra jylland, i en lejlighedstransport, jeg kørte selv med, og det var en lang tur, vi var de første der kom på og de sidste der kom af... vi var inde mange steder og hente og sætte heste af, men hvergang vi holdt stille fik hestene vand og blev tilset.....

de havde det godt men vi kørte kl. 5 om morgen fra klokkerholm i nordjylland til fredensborg på nordsjælland, og var der først omkring 18-19 tiden om aftenen

MVH.

Stella Jakobsen

mor til

Oliver 30/06-04

Daniella 24/11-05

www.123hjemmeside.dk/stellajakobsen

0
0
Svar på denne tråd

Vær du bare helt rolig
Forfatter: 
Dato:  26-06-2008 13:30

Hej Christina,

Du kan være helt rolig - din hest vil blive transporteret trygt og sikkert lige til din dør .

Jeg har prøvet det flere gange. Jeg plejer at ringe til David fra Hestetransporten - og han samarbejder med flere af de andre transportfirmaer - så de koordinere deres kørsel frem og tilbage.

Jeg har kun haft positive oplevelser og mine heste har bestemt ikke lignet nogen som har lidt skade af turen.

Prisen afhænger af hvorfra og hvortil hesten skal transporteres.

Prøv at kigge på nettet og se deres forskellige hjemmesider - evt. ring og tag en snak med dem. Så får du da svar på alle dine spørgsmål.

Men jeg mener bestemt ikke du behøves være bekymret

God fornøjelse med at få din hypser hjem

;o) Lillian

0
0
Svar på denne tråd

Taktaktak
Forfatter: 
Dato:  26-06-2008 13:54

Tusind tak alle .

Det hjælper altså lidt at høre at det kommer til at gå godt fra nogen som HAR prøvet det. Jeg har bare ikke prøvet det før, så jeg er en lille smule nervøs. Men nu når jeg hører at i andre har haft gode oplevelser med det, så er jeg ikke så nervøs mere. Kun en lille smule

Buller, hvor blev du a', det hele gik så stærkt, men nu kommer du heldigvis tilba'. £>

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider