Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

De perfekte aftegn
Forfatter: 
Dato:  22-06-2008 20:39

Åhhh ja. Jeg er jo en "soccer" efter heste med masser af aftegn...helst skal der være både blis og sokker. Mine drømmes hest(araber), er mørk brun med stjerne blis gennemløbende og fire lige lange og høje sokker. Selvfølgelig skal interiør og eksteriør også være perfekt...men farven er, må jeg tilstå, også liiiidt vigtig for mig.

Selv har jeg jo ham her, som i min øjne, ihvertfald har den perfekte blis. De tre af sokkerne har han smidt, og jeg kan ikke finde dem nogen steder , men den ene lange er der.

Hvad med Jer? Har I nogle ønske farver/aftegn I gerne ser ved Jeres drømmehest...eller står drømmen i stalden?Smid et billede med Jeres drømmefarver/aftegn.

Connie vs Zeppelin

0
0
Svar på denne tråd

lille grå er perfekt
Forfatter: 
Dato:  22-06-2008 20:45

skimmel med 4 høje sokker og blis.

så bliver de tikke bedre. specielt at den er skimmel er vigtigt.

Med venstre hånd
Line og Calano

GRÅ POWER- For mere magt til skimlede heste

Hvad ligger jeg her for? Vi ligger hér som om vi havde en mulighed for at nyde en rolig stund

Venter jeg på at blive lidt ældre? ...

0
0
Svar på denne tråd

Skimler
Forfatter: 
Dato:  22-06-2008 20:45

Min yndlingsfarve er skimler, desværre har jeg lidt uheld med mine DV-modeller, så jeg må nøjes med ponyerne. Ellers synes Daisy her er smuk med stjerne, blis og 4 sokker.

Mvh.
Charlotte
Züchten heißt: Denken in Generationen!

Lovende DV- og Welsh Mountain-føl/ungheste sælges
* * * * *
Jord bortgives
* * * * *
0
0
Svar på denne tråd

ja ham her
Forfatter: 
Dato:  22-06-2008 20:48

ham her var lige min drømmehest, han var lige som min drømmehest så ud. Den skudstjerne han render rundt med er simpelthen bare for lækker!! Og så er det jo et kæmpe pluds at han oveni har det perfekte sind og tempremant. Men lækker det er han ihvertfald!!

blev mor til dejlige maddie d.24/5-08

dejlig islænder u.papir sælges.

0
0
Svar på denne tråd

Så speciel som mulig
Forfatter: 
Dato:  22-06-2008 20:48

Jeg kan godt lide anderledes heste - synes ofte de brune heste bliver kedelige og falder ind i mængden.

Jeg er til pintoer mest - dernæst synes jeg at knapstruppere er smukke.

Skimler er også min smag.

Selvfølgelig taler vi kun farve - en brun hest kan jo sagtens have langt langt mere og bedre personlighed end en plethest.

Charlotte - som slet ikke har en hest mere.

0
0
Svar på denne tråd

drømmehesten...
Forfatter: 
Dato:  22-06-2008 20:56

drømmeheseten må jeg jo sige jeg har - Merci er og blir min soulmate...

Men da jeg ledte efter hest i tidernes morgen var målet en sort hingst uden aftegn, på ca 175-180, race gerne hostener, eller bare en dv-type, og så gerne 4-5 år gammel- behøver jeg at sige det er ret svært at finde?????

Jeg faldt så bare tilfældigvis over annoncen på den her sure røde hoppe på 2 med 4 hvide sokker, og bred stjerneblis... Og ja, så var hun købt dagen efter, og kom dagen efter igen, og hun er alt hvad jeg kunne ønske mig i en hest.

Enghavens Merci - min stjerne

"Man skal ikke procidere geologiske fragmenter -

når man selv residerer transperant domicil"

Ledige opstaldningspladser hos Heavens Arabians i 7171 Uldum

skriv for info

0
0
Svar på denne tråd

overskrift
Forfatter: 
Dato:  22-06-2008 21:00

Uha uha her kan jeg være med!

Drømmefarver og aftegn kommer her:

Meget speciel grå farve og aftegn imø. Især med de smukke sokker og den særlige hale og man! :o

Nej han er IKKE bare palomino, og ja sollyset står heldigt.. Men en meget smuk farve og aftegning i ansigtet!

Denne grulla mustang er også smuk med sin farve. Musegrå med mørke ben og mørkt ansigt. FLOT farve!

Sådan en laber blue roan er dælme heller ikke af vejen! :o

Sådan et hvidt hovede her er også på ønskelisten! :o SMUK SMUK SMUK!

Jeg tror nu allermest at drømmehesten er og altid har været en paint horse, dyb sort med kilometer høje sokker og et hvidt hovede....

Mvh Bonnie

Don't be sad that the world lost Steve Irwin. Be sad that the animals did

www.bjphoto.dk

Mangler du billeder fra R. Dyrskue - lørdag?
(bl.a. 3 års hoppe, følhoppe, præs. om formiddagen i Ring 3)

0
0
Svar på denne tråd

Jeg har altid...
Forfatter: 
Dato:  22-06-2008 21:04

.... ønsket mig en skimmel.

Desværre er de heste jeg er faldet for personligheden hos, kommet i brune indpakninger :-)

Dibber var helt brun

Monty var brun men havde to korte sokker på bagbenene, og et par hvide hår i panden

Og Baloo - ja han er jo også brun - men har noget flere "aftegn" :-)

Nu synes jeg jo faktisk at alle tre heste har været fine alligevel - og uanset farve er en velplejet hest smuk.

Men jeg ønsker mig nu stadig en skimmel engang.

Indtil da må jeg "nøjes" - og jeg klager ikke - for han ER da dejlig, selv om han ikke er skimlet ;-)

£isbeth & Baloo

Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the universe.

(Albert Einstein)

0
0
Svar på denne tråd

Jow jow....
Forfatter: 
Dato:  22-06-2008 21:08

Folk vil nærmest kunne narre mig til at købe den mest elendige krikke, hvis den er rød med smal gennemløbende blis.... 4 lige høje sokker vil fuldende billedet, men indrømmet.... Den gennemløbende blis, kan jeg ikke stå for....

Zamangah

Søger: Bright Ruby FOR 94160 DV DK F1

0
0
Svar på denne tråd

123456
Forfatter: 
Dato:  22-06-2008 21:11

Kan ikke rigtig bestemme mig.. Er helt vild med en knaldsort hest. Derudover er en sort/brun/rød med 4 høje hvide sokker og en lidt bred blis også en favorit. Desuden er en brun med sorte ben også superb

Kender I Shannons fortid? Hun kommer fra Nordjylland (Nykøbing Mors)! Se præs. for billede og mere info!

Thorowgood-sadel sælges. Se præs. for mere info og billeder.

0
0
Svar på denne tråd

Nightwish
Forfatter: 
Dato:  22-06-2008 21:11

For mit vedkommende er drømme farven hvid, så decideret aftegn kan den jo ikke rigtig have... ...men en sort hest med fire hvide sokker og en blis kan da også lige gå...

Mvh Charlotte

Med pipperne

©Olsen og Dråbe©

Igen som passer af

~ Coniston ~

0
0
Svar på denne tråd

Aftegn
Forfatter: 
Dato:  22-06-2008 21:17

Jeg er nok lidt atypisk, men jeg vil helst have så få aftegn som muligt og så eeeelsker jeg skimler og er ikke vild med røde heste.

I stalden står disse to heste

Og selvom den gamle faktisk er alt det jeg ikke bryder mig om, så er hun jo en dejlig tøs alligevel

Mvh

Mette, Macon & Luna

Lille Hovgaard Hestepension

vi har et par ledige bokse til efteråret

0
0
Svar på denne tråd

hehe jamen
Forfatter: 
Dato:  22-06-2008 21:26

Så er jeg jo ikke den eneste der i den grad også lægger vægt på udseendet..Troede bare det var min lille perversion eller barnlighed

Smider lige et mere af ham der er min prins Charming med de næsten perfekte aftegn...godt nok et billede, hvor hans ene, lange, hvide sok...ejerens store stolthed, er dækket af slam

Connie vs Zeppelin

0
0
Svar på denne tråd

stormeren
Forfatter: 
Dato:  22-06-2008 21:35

Jeg er helt vild med skimler -især de mørke af slagsen er MUMS! Derudover synes jeg også "zebra striber" på benene har sin charme.. og en dun farvet hest med 4 hvide sokker og stjerneblis måtte også gerne stå i stalden.

Dog er jeg også rigtig glad for brogede heste, især min egen sonm har mange skægge aftegn og kendetegn.. min næste hest skal i hvert fald også ha' skæg (mr moustache..)

^ og det er ikke engang kun fordi han er min, at jeg synes han er pæn. Næ, jeg synes brogetheden sidder lige som den skal ;)

// Katrine med verdens dejligste gadedreng; Stormvind

* ~ It don't mean thing if it ain't got that swing ~ *

"Nysgerrighed er et af de evige og sikre tegn på et levende intellekt"

0
0
Svar på denne tråd

Svar Svar
Forfatter: 
Dato:  22-06-2008 21:47

En Gråbroget hest har altid været på ønskelisten her.

Men ponyen var nu en smuk gylden, og den nuværende er et stort rødt skrummel. Absolut fra 'det vil jeg aldrig eje-listen' ;)

Men hun er nu en dejlig hest.

Zazs '
Tro på dit instinkt - stol på dine følelser.
Springer til salg
0
0
Svar på denne tråd

min barbiehyp
Forfatter: 
Dato:  22-06-2008 21:49

er min yndlings

Og så har han tilmed det mest kølige sind, og masser af gnist..

Han er min drømmehyp..

Margit

En sand ven er en der tror på en, når man selv er holdt op.

Livet er til låns-lev det fuldt ud!

Mor til den dejligste Benjamin 02.10.07

0
0
Svar på denne tråd

Perfekte aftegn
Forfatter: 
Dato:  22-06-2008 21:49

Ham her kunne jeg ikke stå for, han har de perfekte aftegn, desværre passede vi ikke sammen og jeg solgte ham igen efter et år:

Nu ser hesten sådan ud med charmerende blommer om sommeren, derudover har han et perfekt sind og udstråling:

Jo, udseendet betyder helt sikkert noget for mig!

Winnie

Det er ikke vindene der styrer din sejllads,

men måden hvorpå du sætter dine sejl...

(Kinesisk ordsprog)

0
0
Svar på denne tråd

uha helst ..
Forfatter: 
Dato:  22-06-2008 21:50

godt med aftegn, som her

Kacha og kachida højård.

og som her på Xanthus..

kan ikke stå for høje sokker og flotte blis..

Mvh Mona

Stald Dyrhøj

Ny Rapid hestetrailer udlejes efter aftale.Post nr 8410

Kontakt profil eller på 29899156.

0
0
Svar på denne tråd

Det skal måske
Forfatter: 
Dato:  22-06-2008 22:12

nævnes, at der i stalden ikke er en eneste rød hest.... Og kun en med smal gennemløbende blis.... Så aftegn kommer helt sikkert i sidste række her.... Meeeeen.... Som sagt, kan jeg ikke stå for de røde....

Zamangah

Søger: Bright Ruby FOR 94160 DV DK F1

0
0
Svar på denne tråd

ja aftegn helt sikkert
Forfatter: 
Dato:  22-06-2008 22:13

Gennem ens hest - levetid kan smagen ændre sig lidt. Da jeg var yngere var det klart flotte lange sokker og en gennemløbende blis der var på min ønskeliste.

i dag er det en sortbroged - med mest sort. en dobbelt man og blis suk ja tak. Havde også fundet hingsten men fik ikke taget mig sammen sidste år til at sende hoppen afsted og nuer hingsten desværre død - øv suk hulk....

Bliki fra Bergi ( islænder) var alt hvad jeg drømte om ved en islænder.

Men jeg ville nu ikke bytte dem jeg har selvom ingen af dem er i den farve.

Vi har avlet en del år - min mors drøm var en rød, med hvid man og hale og der gik en del år/føl inden den endelig kom. Men Fenja er da også smuk - men jeg syntes nu mere om en broged hvis jeg må drømme.

Elsker mine skønne men forskellige islændere; Baldur, Sif, Fenja, Andy, Freja, Röskva, og Kommi

0
0
Svar på denne tråd

Aftegn
Forfatter: 
Dato:  22-06-2008 22:17

Jeg ÆlsGer heste med snip! Og også gerne tilhørende stjerne.

Mvh Louise.

*Queen Of F*cking Everything*

3 NYE grimer (den ene brugt 1 gang) byttes med en pose hestebolsjer el.l. Se mere info + fotos på min præsentation. :-)

ACTION SPEED aka SPEEDY aka DYRET

0
0
Svar på denne tråd

Det her er pænt
Forfatter: 
Dato:  22-06-2008 22:27

Sådan en blis er fin, synes jeg

Venlig hilsen

M

0
0
Svar på denne tråd

Perfekt!
Forfatter: 
Dato:  22-06-2008 22:36

Min pony er næsten perfekt mht. aftegninger

Hun skulle bare lige også have haft to høje forsokker (:

4 høje sokker til lige under knæet og en bred gennemløbende blis!

Comet

Comzi Comza

Jump up. Jump long.

0
0
Svar på denne tråd

Overskrift
Forfatter: 
Dato:  22-06-2008 23:15

Jeg synes at Dimitri (lånehest) er helt perfekt!

Den smukkeste røde farve, en næsten lige blis, og 4 lige lange sokker.

Desværre har jeg ingeng billeder hvor han ikkehar noget på benene.

Vh

Regitze R. Pedersen

Goldoni Dimitri

Den røde skønhed

Kennel Klintskov

- avl af Jack Russel og Labrador

www.123hjemmeside.dk/ kennelklintskov

Nu med hvalpe til salg!

0
0
Svar på denne tråd

dunfarvet
Forfatter: 
Dato:  22-06-2008 23:25

Uha..Intet slår en dun-farvet eller alt der henne af (kald dem buckskin mm.). Sorte ben er at foretrække, da hvide er til for meget bøvl

*Flicka*
Do you have sweet dreams? I have!
'Cause I have the best and sweetest dream doll
Dun Dream Doll
0
0
Svar på denne tråd

123456
Forfatter: 
Dato:  23-06-2008 00:16

Er så heldig at jeg lige har købt min drøm..

OX´er (hoppe) Chestnut med strimmelblis 4 høje sokker og flaxen man og hale

Et billede af vidunderet..

Med Venlig Hilsen

Ina Brøndum

Oliver 16 08 03

Lukas 04 04 06

Silas 21 07 07

Snart med Zahrah Hamrah El Azraff OX

Ask den gæve Shetter

-Men uden Mirco...

Støt kampen mod kræft

0
0
Svar på denne tråd

Farver og aftegn
Forfatter: 
Dato:  23-06-2008 00:26

Jeg synes alle farver er dejlige har dog nok en lille svaghed for skimler...

Men der er ingen tvivl om at lidt hvidt lyser lidt op på det hele, meget af glæden ved at have hest er jo også at nyde deres skønhed.

Her et billede af min "musse"

MVH Janni

Den heldige ejer af en

meget økonomisk hest

hvad angår

foder !

0
0
Svar på denne tråd

Hejhej
Forfatter: 
Dato:  23-06-2008 08:24

Rød eller skimmel - men IKKE rødskimmel *GG*

Den røde skal være rigtig rød med kobber- eller gyldent skin.

Stjerneblis og sokker er også meget velkomne.

Ponyen var den smukke palomino med blis og lidt hvidt på begge bagben. En pony, der altid vakte opmærksomhed. Derfor skulle hesten jo også være rød med aftegn. Jeg skulle i hvert fald ikke have en ung brun vallak uden aftegn.

Jeg endte op med en 4 års brun vallak med en lille stjerne og to hvide bagkoder Men han var da heller ikke til at stå for

"If you can dream it, you can do it!"

Walt Disney

- Uden Lakaj... Sov godt du smukke - jeg savner dig!

0
0
Svar på denne tråd

Tja....
Forfatter: 
Dato:  23-06-2008 09:54

En knabber der er helt ren i farven med hvidt dækken synes jeg er noget af det pæneste og jeg er endda så heldig at have 2 af slagsen lige udenfor:

0
0
Svar på denne tråd

Oveskrift
Forfatter: 
Dato:  23-06-2008 10:01

Jeg er mest til lidt specielle heste, der ikke bare er mørkebrune med 4 flotte sokker. :)
Den her som blev vist højere oppe, hold da op den er smuk:

mvh Anna
med dejlige Topas
0
0
Svar på denne tråd

snip og stjerne
Forfatter: 
Dato:  23-06-2008 10:14

Jeg ville godt have haft 2 hvide sokker foran på ham her også, men det nu helt fint med hvad han har.

Føllepigen på nu 2 år har kun en stjerne men hun er nu sød alligevel...

Syntes aftegn er fine

Ponyen har en gennemløbende stjerneblis, og shetlænderen et par hvide hår i panden. Araberen er efterhånden blevet helt hvid så den stjerne der står i hans stamtavle er forlængst væk.

Der er i livet kun to ting, kærlighed og døden.

2 kaninunger til salg

0
0
Svar på denne tråd

farver og aftegn
Forfatter: 
Dato:  23-06-2008 10:17

Her kan jeg også være med! Dette er et billede af min sorte vallak (host host). Tja man må vel have lov at ændre mening!

Da jeg først så Smilla var jeg faktisk ikke så vild med hende, men det var min veninde. Men prøve den skulle jeg så (købt i slagsstald, så de havde valgt et par stykker ud som jeg skulle prøve). Og det var kærlighed ved første skridt, lige min drømmehest at ride! Så måtte jeg jo vende mig til hende lidt specielle aftegn i hovedet.

Håber I kan se billederne?

Vh Rikke

0
0
Svar på denne tråd

ja jeg syntes jo
Forfatter: 
Dato:  23-06-2008 13:16

at min er næsten perfekt, dog måtte der gerne ha været sokker på forbenen også.

Sagde Jane Pedersen

Lev som om du skullei morgen, lær som om du skulle leve for evigt.

Gandhi.

0
0
Svar på denne tråd

jeg er...
Forfatter: 
Dato:  23-06-2008 13:50

mest til sorte heste helt uden aftegn dog bryder jeg mig ikke om frisere og arabere

Min drømme hest er fila. Sort om vinteren med meget lidt hvid i hovedet :-) men brun om sommeren :-/

Fila kan ses i min præ.

Dog skal vi skilles nu HYYYYYL!

Bryder mig ikke om røde heste.. synds de er kedelige og "alle" har dem.

Min elskede fila er sat tilsalg. Livet bliver aldrig det samme uden min elskede hest!! ;-(

0
0
Svar på denne tråd

ddddddd
Forfatter: 
Dato:  23-06-2008 14:01

Skimler. Jeg elsker dem, de er nu smukkeste. Alle typer og farver skimlede/hvide/gråskimllede.

Kan også godt lide sorte heste. Men helst med nogle strømper og en blis af en art :)

Eller - rigtig leverrøde heste med en meget stor blis i hovedet og fire hvide sokker.

Men ellers, bryder jeg mig ikke om røde heste. Jeg finder brune og røde heste meget kedelige. (hvis de bare er helt uden aftegn ;))

Du kan ikke tvinge en hest til at elske dig. Kærlighed kommer med tillid og tillid kommer med tålmodighed. Gør dig selv den tjenste at have denne tåmodighed - og du får dig en ven for livet ..

Cashew o ...

0
0
Svar på denne tråd

Aftegn
Forfatter: 
Dato:  23-06-2008 15:12

Synes Chaplin har rigtig fine aftegn, så selvom han er brun synes jeg bestemt ikke han er kedelig :) Han skifter så også farve, alt lige fra meget lys næsten beige, til rødlig blommet, til næsten sort :)

At vove, er at miste fodfæstet et øjeblik - ikke at vove er at miste sig selv
Søren Kierkegaard

- Dejlig dressurvallak sælges - Tryk her

7 år, 167 stg, trafiksikker, fine gangarter

0
0
Svar på denne tråd

OASPanache
Forfatter: 
Dato:  23-06-2008 15:32

Ox araberpige med aftegninger der kan ses

Og mit eget opdræt GKV Marbon

VH Gunni.

Opdræt af 100% crabbet fuldblodsaraber.

You can lead a horse to water - but if you can get it to float on its back with its legs in the air you are something special.

http://www.gu-ku-vi.dk

0
0
Svar på denne tråd

jSHDJAHSK
Forfatter: 
Dato:  23-06-2008 16:10

Min drømmehest har altid haft bred gennemløbende blis, stribede hove, og så været broget i klart afgrænsede partier mellem hvidt og den anden farve - ikke nogle "mudrede" områder hvor farven løb ud. Så har hesten altid været hoppe, med mørke kønsdele og dievorter - alt dette har min hest - for den skulle være drømmehesten da jeg købte hende :)

Den næste drømmehest er brunbroget - med stjerne og snip/eller en skæv speciel blis og gerne 2 glas/diamantøjne, så har den SORT hale og mørke kønsåbninger og dievorter og er ligeledes hoppe :)

0
0
Svar på denne tråd

Her kan Viktor
Forfatter: 
Dato:  23-06-2008 16:25

være med. Han må da betegnes som en rigtig barbie hest. Palomino farvet med 4 høje sokker og en smuk blis.. Ja, jeg synes han er smuk (billedet er 2 år gammelt, han er bredere idag)..

Min tidligere hest Romeo (Rumlepot), var også malet rigtig flot:)

Ellers er der jo også Cookie, som er utrolig charmerende:)

0
0
Svar på denne tråd

flotte aftegn
Forfatter: 
Dato:  23-06-2008 17:19

Jeg red hende her da jeg var i Canada, synes at hun er så fantastisk køn! Høje hvide sokker og den lille blis på mulen minder om en sommerfugl :) Hun hedder Dream Day og hun var en drøm at tilride (hun er 3 på billedet)

Patricia

Heldig ejer af den vidunderlige Pilgaards Queen

Interesseret i at blive working student på et varmblodsstutteri i Canada?

Se www.ewsz.com eller se min profil/send mig en besked for nærmere oplysninger

0
0
Svar på denne tråd

det her er så for mig
Forfatter: 
Dato:  23-06-2008 17:29

det mest perfekte hovedaftegn en hest kan ha':

omend lidt rodet at glo på med fluemaske....

KH:)

Annette

rigtige piger rider hver dag

0
0
Svar på denne tråd

Glansbilledemodel
Forfatter: 
Dato:  23-06-2008 18:47

Jeg har 1 stk glansbilledemodel

Plejer at sige at jeg aldrig finder en erstatning der har så flotte aftegn som ham - men man må jo nøjes

Er derudover meget glad for gråskimmel og helt dybrød fuks - men enhver hest med blank pels og gnist i øjet er såmænd fin nok til mig...

Tosset! - Ja!

Støt en god sag: www.politihesten.dk

0
0
Svar på denne tråd

Tjaaa...
Forfatter: 
Dato:  23-06-2008 19:55

Har altid været glad for skimler, men syntes faktisk Milo dyret har en rigtig flot farve/farver (han skifter lidt - kobberrød om vinteren og mere nøddebrun/rød om sommeren). Tror faktisk vi har lidt skimmel i ham - han begyndte at få lidt hvide hår rundt omkring å kroppen sidste sommer og i år er der dukket endnu flere op troede de var over det pjat når de blev de der 4 - 5 år. Men det bedste er hans blis. Når han lige får det rigtige udtryk i hovedet giver den ham liiige det sidste skøre gavtyvs udseende. Det er bare aldrig lykkedes mig at få et billede af ham i sne røde heste er så smukke når de er omgivet af sne.

Milo i december.

Milo i maj.

Men syntes også min gamle part Domino havde en rigtig flot farve og så elskede jeg bare hans blis. Desværre var han ikke rigtig sort, så om sommeren havde han brune aftryk efter sadel og trensen

"Why is it that the only person who can make you stop crying is the one who caused your tears?"
Kort, bordkort, bordpynt mm. sælges til enhver lejlighed - HP på vej!
Medlem af ACO - Anonyme Cocioholikere
0
0
Svar på denne tråd

smuksakken her..
Forfatter: 
Dato:  23-06-2008 22:56

hun skulle lige have haft en par forsokker, jeg er helt vild med hendes mørkerøde farve..

så er der junior det ræverøde helved lidt for rød efter min smags, men han er da smuk med sine aftegn.

en rød araber med blis og 4 sokker så er jeg solgt:-)

mvh Karin

Ældre Spring pony udlånes (måske) til den rigtige rytter, kun sjælland...

0
0
Svar på denne tråd

Kan godt
Forfatter: 
Dato:  24-06-2008 00:41

Jeg kan lide alle afrver til heste, og hestene behøver ikke at have aftegn eller noget for at jeg synes de er smukke. Dog er der nogle heste, jeg nyder at se mere på end andre. Vil komme med nogle forskellige billeder af det her

Nums hvad andet er der at sige

Er helt vilde med islandske heste der er røde og har lys man og hale

En ægte knapstrupper, falder også altid i godt jord her

De smukke tinkere, har tit de dejligste aftegn og farver.

De var så lidt af min smag af heste. Jeg kunne blive ved at sætte billeder ind af farver og aftegn hos heste som jeg er vilde med. Synes nu ikke det er farven man skal kikke på når man vælger sin ride buk, men dyres som helhed. En brun hest kan i min verden også være smuk. Men må da ærlig indrømme at en broget hest eller en pinto, er den der står højest på ønskeseddlen

Hvorfor vælge en hest med 3 gear, når du kan få en med 5

0
0
Svar på denne tråd

6 tegn.
Forfatter: 
Dato:  24-06-2008 01:15

NUL aftegn .. tror jeg? har fået min hest nr.2 uden aftegn

Nanna

Smil dig gennem mit indlæg,så ser mine ord lige så positive ud for dig, som for mig.

Hold dine venner tæt

-Hold dine fjender tættere

0
0
Svar på denne tråd

Men også uden
Forfatter: 
Dato:  24-06-2008 12:23

Jeg synes der er noget charmerende ved heste UDEN aftegn.

Rider to stks - en kobberrød, næsten sveden frede og en kridhvid (hvidfødt!) knapstrupper. Ingen aftegn nogen steder - DET er altså også charme

I

0
0
Svar på denne tråd

issina
Forfatter: 
Dato:  24-06-2008 13:01

er helt enig

Nanna

Smil dig gennem mit indlæg,så ser mine ord lige så positive ud for dig, som for mig.

Hold dine venner tæt

-Hold dine fjender tættere

0
0
Svar på denne tråd

mange skønne farver og aftegn osv.
Forfatter: 
Dato:  24-06-2008 14:25

Jeg har også en svaghed for heste der skiller sig lidt ud, jeg ELSKER specielle farver, prikkede, plettede, skøre aftegn osv.

MEN - altså "en god hest har ingen farve" er jo også dybest set sandt.

Derudover synes jeg man kan se noget helt unikt smukt i enhver hest og enhver hests farve.

Fx er vores helt almindeligt røde hest, fantastisk smuk specielt om efteråret hvor der kommer sådan et mørkt dybt nærmest funklende skær over hende.

Og man vænner sig jo også til en hests farve, uanset om den er meget speciel eller helt almindelig.

- Men derfor vil jeg helt sikkert stadig kunne falde for en hest ... pga dens farve.... hm....

Kan en gråbroget hest egentlig godt være grå og hvid uden at skimle med alderen?

0
0
Svar på denne tråd

vi har denne
Forfatter: 
Dato:  24-06-2008 14:44

Lille skønhed født den 14 juni...hun er halv paint, så kik nærmere på hjemmesiden..der er billeder af faren..

Hilsen Tina:............TEAM COWHOUSE

www.123hjemmeside.dk/Cowhouse

Painthingsten Kenos Audacious Seven står til avlsbenyttelse i 2008...

0
0
Svar på denne tråd

åhh i skal lige
Forfatter: 
Dato:  24-06-2008 14:46

se lidt af ham..

Hilsen Tina:............TEAM COWHOUSE

www.123hjemmeside.dk/Cowhouse

Painthingsten Kenos Audacious Seven står til avlsbenyttelse i 2008...

0
0
Svar på denne tråd

neej....
Forfatter: 
Dato:  24-06-2008 16:53

Den her har da bare en LIDT for smuk farve

ღ Jose & Raffe ღ
.
- Det kommer ikke an på størrelsen -
Men gørelsen!
www.joseograffe.dk
0
0
Svar på denne tråd

Lidt og lidt mere........
Forfatter: 
Dato:  24-06-2008 20:05

Jeg er den heldige ejer af en skimmelbroget - men han er nu nok mere kær end køn - fnis......

Rent faktisk er jeg ikke så meget for det der skimmelbroget. Og kæresten havde reelt set ligefrem forbudt indførsler af "ko-heste" på ejendommen. Men Piv kom altså med hjem alligevel.

Medoc går efter min mening ind under kategorien - kedelig brun med trælse aftegn. En lille stjerne og en enkelt sok - det er da jammerligt, når man godt kan lide en masse aftegn eller ingen aftegn overhoved.

Alligevel var jeg slet ikke i tvivl om, at ham skulle jeg have da jeg så ham ude ved sælger.

Nimmer ( Nimbus Stratus ) faldt jeg dog for - bla pga hans efter min mening smukke aftegn og skønne sind.

Jeg synes han stjerne og snip, som er næsten helt symetriske er bare så smukke.

Og så med 4 så at sige identiske sokker, ja så kan det næsten ikke blive bedre i min verden.

Skulle det være noget, så måtte sokkerne gerne have været 5-10 cm højere, men det er jo en detaile.

Han blev dog ikke kun købt for sit udseende. Han har en stamtavle, som skulle gøre han gerne blev en dressurhest en gang med årene. Men aftegnene gjorde mig da ikke mindre vild med ham.

MVH Charlotte

Der var en, der var to, der var tre - Medoc, Nimmer og Piv.

0
0
Svar på denne tråd

Perfekt
Forfatter: 
Dato:  25-06-2008 07:45

Zameel har de perfekte aftegn, især når man ikke kan bestemme sig til om hesten skal være rød, have sokker og blis eller være skimmel. Han er simpelt hen en blandig af det hele

MVH Anita

"At fuldføre er at vinde"

"Det er svært at vide hvor langt der er igen, når man ikke ved hvor man er..!!"

"Op og ned er lige langt, bare ikke lige hurtigt..!!"

0
0
Svar på denne tråd

Uden aftegn
Forfatter: 
Dato:  25-06-2008 08:49

Jeg syntes at den her farve med ål er vanvittig smuk, og så med sort maske, og sorte ben.

Ellers må den godt være rigtig kobberrød uden aftegn.

Mvh Signe

The Highland Pony Society.

0
0
Svar på denne tråd

herlige hermann
Forfatter: 
Dato:  25-06-2008 10:24

Herlige hermann, 4 hvide sokker og land hvid blis og lyserød mule! så bliver det ikke bedre!!

Med Venlig hilsen Liv Nielsen.

Fuldblods heste sälges! Se Profil!!!

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider