Jeg kan virkelig mærke på min kanin at han har det godt, det varmer meget.
Han hopper tit op til mig - når jeg lægger i min seng. Så lægger han sig helt ind til mig. Så lægger jeg armen rundt om ham og bom, så lægger han sig ned og vil gerne kæles. Igår faldt han helt i søvn i mine arme. Han er simepelthen så dejlig ...
Det varmer altså lidt.
Har kun et lidt ældre billede hvor jeg dog sidder op - men han lagde sig da alligevel i mine arme
Du kan ikke tvinge en hest til at elske dig. Kærlighed kommer med tillid og tillid kommer med tålmodighed. Gør dig selv den tjenste at have denne tåmodighed - og du får dig en ven for livet ..
Hi hi, ja mange mennesker siger at dyr er dumme, men hvis der er noget de ikke er så er det netop det!
Kaniner er bare dejlige, har selv haft nogle stykker som barn. Og er der noget der er sikkert med en kanin så er det at den skal dælme osse føle sig godt tryg for at ligge sådan oppe i sengen ved en, og ligefrem falde i søvn. Så du har en god ven i kaninen der, og du er god ved den, det er sikkert.
Og så ser den abre kanon sød og dejlig ud.
Henra Cayenne totalvægt 1500 kg udlejes
Fremstilling af hjemmelavede sæber til hele kroppen- kig præs.
Nej der skam ingen tvivl om at han føler sig meget tryg hos mig - og os. Han er hele min families kæledægge. Han løber stortset rundt i hele huset og hygger sig. Det eneste tidspunkt han er i bur på, er om natten. Ellers løber han altid ude, også når han er alene hjemme
Du kan ikke tvinge en hest til at elske dig. Kærlighed kommer med tillid og tillid kommer med tålmodighed. Gør dig selv den tjenste at have denne tåmodighed - og du får dig en ven for livet ..
Sikke da en klasker han får sig Han minder lidt om min hund når hun går død i min seng.
Kaniner er simpelthen herlige. Min den første gad ikke alt det pjat med at komme op og blive kløet og nusse. Tilgengæld elskede at sidde ved siden af en på gulvet og blive nulret på næseryggen. Han kunne sidde fuldstændig stille i vildt lang tid og bare rigtig sidde og nyde det.
"Why is it that the only person who can make you stop crying is the one who caused your tears?"
Kort, bordkort, bordpynt mm. sælges til enhver lejlighed - HP på vej!