Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

barer i London
Forfatter: 
Dato:  21-06-2008 12:10

Nogen der kender til nogle gode barer (pubs) i London? (-:

0
0
Svar på denne tråd

bumbumbum
Forfatter: 
Dato:  21-06-2008 13:16

Uha ja... London er en af de fedeste steder at gå i byen når det gælder pubs... En god ide er at tage de private, for de er tildels billigere, og så er deres øl også total mums. Jeg kan anbefale:

The Crown free house. Tæt på alt, også hvis man gerne vil videre i byen bagefter. Man kan gå ovenpå for at spise, og det er rigtigt godt og billigt. www.allinlondon.co.uk/clubs_bars/ venue-864.php

The Mitre www.allinlondon.co.uk/clubs_bars/ venue-1053.php

Ellers tag et smut til SoHo, det er i gåafstand derfra, der er mange små hyggelige steder.

Hvis i gerne vil i byen og danse, så kan jeg klart anbefale

Oxygen... total lækker klub OG bar i 3 etager, og rigtig lækre drinks( dog ikke deres champange)http://www.oxygenbar.co.uk/

http://www.akalondon.com/

Tiger Tiger... sååååå fed http://www.tigertiger.co.uk/

The Zoo http://www.zoobar.co.uk/

Kan ikke vente til jeg selv skal derover igen... det er sååååå fedt derovre.

0
0
Svar på denne tråd

London
Forfatter: 
Dato:  21-06-2008 21:45

det lyder som om du kender en del til London :)

Hvordan er englænderne?

0
0
Svar på denne tråd

bum bum bum
Forfatter: 
Dato:  22-06-2008 09:40

London er nok min. fav, by når der virkelig skal festes, så kender den pænt godt

Englænderne er oftest rigtig flinke, og hjælper gladeligt hvis man har spørgsmål. Dog skal du / i huske på, at man ikke må drike på gaderne( alkohol), så ikke noget med at snuppe en øl på vej hen til disko, for så kan man få en bøde. Og skal i have en forfest hjemme på hotellet, så husk at købe alkoholen INDEN kl 23, da de forskellige butikker lukker for alkoholsalget der. Så på det område er de forskellige fra os.

Du spørger bare hvis du vil vide mere:O)

0
0
Svar på denne tråd

London
Forfatter: 
Dato:  25-06-2008 11:53

er det ikke vildt, at gå i byen derovre?

kunne jeg forestille mig.. Med alle de mennesker der er..

0
0
Svar på denne tråd

Savage Garden
Forfatter: 
Dato:  25-06-2008 12:21

London er jo fantastisk.

Til august tager jeg min 6. tur derover, denne gang sammen med min mor så jeg kan vise hende dette Guds Paradis.

Holdt nytår 07/08 derovre på en club (privat fest), det var super fedt, priserne der var i hvert fald som omkring i Danmark.

Der er mange mennesker ja, men også mange steder at tage hen;)

Hilsen tidl. *$uper Tino* og Darren Hayes
- besøg Labs' hjemmeside
Darren & Labs, I love you!
I don't believe in God - I believe in Darren Hayes
Bliv min ven på MySpace
Min elskede far, du er i mit hjerte til evig tid!
0
0
Svar på denne tråd

London
Forfatter: 
Dato:  25-06-2008 12:28

privat fest på en club i London :) uuh, lyder fancy! Du må kende nogle, der bor i London så?

0
0
Svar på denne tråd

bum bum bum
Forfatter: 
Dato:  25-06-2008 13:49

Jeg vil ikke kalde det vildt, men bedre. Der findes SÅ mange pubs i London, at de forskellige mennesker/grupper er spredt over alt, så det ikke føles som om at man er for mange. Vi plejer at tage afsted ihvertfalde hver 4. weekend for at feste. Vi finder billige flybilletter( det tager jo ikke mere end max halvanden time med fly), og så har vi vores fast hotel, hvor en overnatning ikke koster mere end 300kr pr. nat. Vil meget hellere feste i London end en snalle tur herhjemme;O)

0
0
Svar på denne tråd

Savage Garden
Forfatter: 
Dato:  25-06-2008 22:47

Nej, det var en koncert med efterfølgende afterparty med Darren Hayes som vi havde betalt for, men det var en lukket fest for os og Darren og hans crew.

Hilsen tidl. *$uper Tino* og Darren Hayes
- besøg Labs' hjemmeside
Darren & Labs, I love you!
I don't believe in God - I believe in Darren Hayes
Bliv min ven på MySpace
Min elskede far, du er i mit hjerte til evig tid!
0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider