|
|
| Følger du med i EM? |
|
|
Jeg må indrømme at tvet troligt kører på EM temmelig ofte pt. Ja, faktisk har det stået på fodbold hver aften der har været kmap. Jeg tror jeg ser mere af kampene end min kæreste, der ellers selv spiller fodbold og er træner. Han følger troligt med, men han skal også lige nørde lidt på sin pc imens - ja, han er vel ikke datamatiker for ingenting  Ligeledes kommer mit tv også til at køre dagligt på Tour de France når det snart starter  Følger du med i EM eller er du mere den type kvinde man ser i Oddset reklamerne?? 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| EM fodbold.. |
|
|
Avler og ejer af Dansk Varmblodsheste med holsteinerhoppestamme! If you love something, set it free. If it comes back, it is yours. If it doesn't, it never was.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Nej for |
| Forfatter:  |
staldhestely |
| Dato:  |
20-06-2008 20:34 |
|
pokker, mit liv er for kort til at spilde tiden på at se fodbold og Tour de France. Hilsen Helen.
HUSK IGÅR DRØM OM IMORGEN LEV IDAG.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Tilslutter |
staldhestely |
20-06-2008 20:47 |
|
HUSK IGÅR DRØM OM IMORGEN LEV IDAG.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| ja desvære |
|
|
Vi har kun et fjernsyn og Mikkel VIL se EM så jeg er tvunget til det, har ikke fantasi til at finde på noget andet at lave.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| *Overskrift* |
|
|
Jeg vil også meget hellere se speedway end EM!!!!! Jeg er simpelthen SÅ træt af EM!!  Vi har kun DR1, Tv2 og sbs net her hjemme. Jeg ser for det meste Tv2 om aftenen, men da der er EM er den væk! Og så er der kun DR1 tilbage. Og de sender langt fra altid noget som jeg vil se Tv2 er bedre! Sbs net gider jeg ikke fordi den er lidt for dårlig at se på og har den kun på mit værelse.
- Med "krikkerne" Zaco&Flicka! Det er menneskeligt at fejle..
† Rest in Peace †
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Nej, det gør.. |
|
|
jeg ikke.. Jeg venter i spænding på at Tour de France starter..
Krone og Bølge - En selvfølge R.I.P Luna - Sov godt smukke hest.!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Følger du med i EM? |
|
|
Der er ikke mange hestepiger der ser EM kan jeg fornemme 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Overskrift |
Lene Dodensig |
20-06-2008 21:18 |
|
Jeps piger! Speedway det holder Men jeg syntes nu mere om Patrick Nørgård. Uff den 18 årige knægt kan sgu køre speedway Han kørte med et skadet knæ i onsdags (holdet var virkelig i nød for kørere) og ja, han scorede sgu mange point, og blev kåret til dagens fighter  Ang. EM i fodbold. Tror jeg har set mange har kampene med et halvt øje Der er jo ikke andet i Tvet. På parabolen køre travkanalen (mine forældre er travfolk) og ja, på dr1 er der intet Men hvorfor har TV2 lavet en sportskanal? Var det ikke for at der skulle sendes sådan nogle ting der, og ikke på TV2?
Snart student også Tysklands ophold Det bliver godt.. Azarro Z sælges!! Saltum Hestetransport
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| signatur.. |
|
|
Lene: noget helt andet.. Læste godt nok din signatur mange gange før jeg kunne se hvad der (måske?) skulle stå.. Skal der stå: Snart student og så Tysklandsophold? Ikke for at jorde dig men jeg læste det nok 15 gange før jeg greb den 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| fodbold |
Tine85 |
20-06-2008 21:25 |
|
Nej det lader jeg min far om  Fodbold siger mig ikke noget - ser det kun hvis det er danmark der spiller en vigtig kamp.
M.V.H Tine ***Vær dit eget ikon*** (") (") ('.' ) (")-(")
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Overskrift |
Lene Dodensig |
20-06-2008 21:27 |
|
Maria : Hehe! Der skal stå at jeg snart bliver student og derefter rejser på Tysklandsophold. Der mangler hvis et mellemrum 
Snart student også Tysklands ophold Det bliver godt.. Azarro Z sælges!! Saltum Hestetransport
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Fodbold |
|
|
Ja da, jeg ser EM næsten hver aften. Ikke fordi jeg holder med nogle af holdene, men synes faktisk der har været nogle rigtig spændende kampe, og kvaliteten er høj. I det hele taget er jeg lidt af en sportsnørd. Følger stort set med i alt hvad de sender på DR og TV2. (Har ikke parabol) Dog ikke Nicki P. Men kan da godt lide speedway. Kunne helt vildt godt tænke mig at komme ind og se en ishockeykamp. Bliver nødt til at lokke kæresten med en dag til en af Odenses kampe. Han er dog totalt antisportsnørd!  Hilsen Camilla
Du godeste! Jeg pustede vrangen ud på mit hoved. (Steen og Stoffer)
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Camilla *Barløse* |
|
|
Hvis ikke du har set OIK endnu irl, så se da at komme afsted så snart det er muligt! Dét er SÅ godt !!! 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Bum bum bum |
|
|
"...mit dem Herz in der Hand und der leidenschaft im Bein, werden wir Europameister sein!!" (Lyder nok bedst med en originale "weltmeister sein" tekst fra 2006, men hey, I fik nok min pointe ) Ja, jeg følger med. Ser ikke kampene slavisk, men har tjek på resultater osv.  Egentlig har fodbold aldrig rigtig sagt mig noget, men slutrunder i det hele taget, synes jeg er spændende at følge med i  Men hvis nogen skulle være i tvivl, så holder jeg med TYSKLAND!! 3-2 Ronaldo, TAG DEN!! (På trods af han er en fryd for øjet ) Og hvorfor lever så mange danskere stadig i fortiden? Hvad har Tyskland gjort forkert I jeres levetid? Ja, jeg undrer mig bare 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| tyskerhad? |
|
|
Hvad Tyskland har gjort? Forhåbentlig intet - de betaler vist stadig af på de tidligere gerninger, sådan moralsk set  Pjat!  (læs: har intet imod tyskere overhovedet) Nej, jeg tror mere, at det er lidt ligesom forholdet mellem jyder og københavnere (læs her: ALLE folk fra Sjælland ). Selvom der egentlig ikke er den store grund til at snakke dårligt om hinanden, så bliver det stadig gjort. Ikke at jeg tror folk mener det, det er vist mere på et jokeplan  Jeg er selv én af dem, der gør lidt grin med de der kjøffenhauner, og kan sagtens tåle at blive kaldt bonderøv, når jeg nu bor på landet i SYDjylland. Så uanset hvor søde de der tyskere er, så skal de nu alligevel helst TABE! 
Avler og ejer af Dansk Varmblodsheste med holsteinerhoppestamme! If you love something, set it free. If it comes back, it is yours. If it doesn't, it never was.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Selvfølgelig ser jeg EM |
|
|
Elsker fodbold er dog ked af at Portugal er ude, de har altså et par drenge der kan trylle med en bold (Ronaldo og Nani især)
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Følger ikke med |
|
|
Det eneste hold der interesserer mig er Christiano Ronaldo-øh portugal, og det er kun fordi jeg lever i troen på at han skifter trøje efter kampen. Det er næsten 90 minutters fodbold kedsomhed værd nam. Godt jeg har en kæreste der er mindst ligeså lækker men desværre også ligeså langt væk.
Hvil i fred Steve Irwin Daisy 04/06-1997-05/01-2005 Min blog! Med egne digte og andet pladder Tro på det bedste i andre mennesker og lås din bil
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Jeg ser |
fru-schwerin |
21-06-2008 07:03 |
|
stort set alle kampe, elsker fodbold som altid har været en stor del af mit liv. Nu er Portugal jo ude så nyt favorithold er Holland. vh Helle
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Oh, Karen... |
|
|
...jeg troede, jeg var den eneste på denne side af Kongeåen, der holdt med Tyskland!  Dejligt at høre, at jeg har en medsøster.  For mit vedkommende er det et "kærlighedsforhold", der har stået på siden VM i '82. Må indrømme, at jeg har en svaghed for Jens Lehmann, selv om han er ved at være "gammel" og godt tyndhåret! Michael Ballack er nu heller ikke værst...  Alle de dér "dengsedrenge" - Beckham, Cristiano Ronaldo, Cannevaro o.s.v. - dem må I gerne holde for mig!  Tre hold, jeg altid ønsker henhvor peberet gror, er Italien, Portugal og Spanien. Italien, fordi de spiller mere skuespil end fodbold - og jeg kan altså ikke tage sådan en samling tøsedrenge med hårbånd seriøst!  Spanien og Portugal fordi det er SÅ træls at glo på 11 individualister, der vil det hele selv! Jeg kan få pip af at se på sådan nogle primadonnaer, der hellere vil losse direkte på målmanden selv, end at lægge bolden for fødderne af en medspiller, der er HELT fri...gudfader, hvor har de misset mange scoringer på den konto!  Og det værste af det hele er jo, at når de lader alle nykkerne blive i omklædningsrummet, så kan alle tre hold jo spille GUDEBOLD! Er overrasket over Hollands exit - efter deres første kampe troede jeg faktisk, at de havde en stor chance for at gå helt til tops. Men sådan skulle det ikke være... Hilsen Annelise
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Fodbold.. |
|
|
NEJ det gør jeg helt sikkert ikke. Min holdning til fodbold er, at de burde give dem alle en bold hver, så de ikke render forgæves rundt på den store bane.. Tåbelig sport, som de i mine øjne viser ALT for meget af. Så er Speedway, det overstået Le Mans mere mig. Og ja så mere ridning, tak. Ikke engang et DM i ridning er værd at se ifølge de fodboldidioter som sider og bestemmer hvad der skal vises i tv.
Med Venlig Hilsen Vickie Nu ejer af Toftegaards Creline Fremtiden kommer af sig selv.. Men det gør fremskridtet ikk!!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 123456 |
|
|
Fodbold? Nej, det kunne jeg ikke finde på at sidde og se på! Jeg tror aldrig, at jeg har set en fodboldkamp i det hele taget!!!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Nightwish |
|
|
Nej, følger slet ikke med i noget som helst, der har med EM at gøre...det gider jeg simpelthen ikke...  Og jeg har vist heller aldrig set en fodboldkamp... 
Mvh Charlotte Med pipperne ©Olsen og Dråbe© Igen som passer af ~ Coniston ~
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hephey |
|
|
jeps jeg elsker at se fodbold... man skal absolut ikke spørge mig om noget vigtigt imens jeg ser fodbold, dels fordi jeg bliver enormt hidsig hvis det ikke går godt for det hold jeg holder med og jeg bliver forstyrret og dels fordi jeg er for fjern til at kunne tage stilling til noget som helst på det tidspunkt... Jeg er enormt spændt på, hvordan tyrkerne får stillet hold på onsdag....
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Ja følger med i EM |
|
|
men var det ikke fordi manden er en fodbold nørd så havde jeg nok ikke set så meget som en kamp. Louise
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Overskrift |
Lene Dodensig |
24-06-2008 09:14 |
|
Syntes det er synd tyrkerne er ramt af så mange skader, og samtidig karantæner.. Syntes godt UEFA kunne give dem lov til at hente en spiller eller 2.. De har hvert fald kæmpet sig tilbage i 3 kampe nu 
Snart student og derefter til Tyskland, hvor jeg skal arbejde ved Søren N. Pedersen Det bliver godt.. Saltum Hestetransport
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|