|
|
| Torden og regn |
| Forfatter:  |
Kiki |
| Dato:  |
20-06-2008 13:34 |
|
Hold da op hvor det styrt regner og tordner helt vildt her på Nørrebro. Man kan jo slet ikke lade være og sidde under sit tæppe og kigge ud af vinduet. Det er altså bare super fasinerende når vejret er sådan. I hvert fald indtil jeg skal udenfor senere. Hvordan er vejret hos jer?
Mvh. Kiki Med misserne Oscar og Maddox
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Uvejr.. |
Louise *SpeeDyret* |
20-06-2008 13:37 |
|
Som du, Kiki beskriver, og bare lige krydret med hagl. Men det er stilnet af igen i Sydhavnen. 
Mvh Louise. *Queen Of F*cking Everything* 3 NYE grimer (den ene brugt 1 gang) byttes med en pose hestebolsjer el.l. Se mere info + fotos på min præsentation.  ACTION SPEED aka SPEEDY aka DYRET
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| her i lille |
|
|
her i lille Brovst PISSER det ned, og dermed lige ind i min stue.hold op hvor er det bare irriterende. og min udlejer er på ferie...... så jeg lever lidt med plastik poser over de vigtige ting. HVEM HAR SLUKKET FOR SOMMEREN???
Længe leve Karma loven Hoppeføl/åring købes. pinto eller paint.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Ingen hagl |
Kiki |
20-06-2008 13:42 |
|
Her har vi ingen hagl. Men til gengæld så hård regn at vandet slår sig selv i stykker og der kommer "støvregn" på ruderne. Ærgeligt man skal til grillfest i aften. Men godt der er halvtag så.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Vejret |
Heidi *Med 5 dejlige muler* |
20-06-2008 13:44 |
|
Hos mig på lolland er det fint vejr... Solen skinner, men det blæser dog en del..
En rigtig ven er en, der accepterer din fortid, tror på din fremtid, og kan lide dig, som den du er nu. Heidi Savoux - Chivas Regal - Nikoline - Lucky Breddam - Hannibal
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Her på |
Tine (Bimboe) |
20-06-2008 13:46 |
|
Falster er det også fint vejr, lidt blæst med sol. Tine
Med termin d 20/1 2009 *La Luna de Primavera * Madame Freja * Surprice * Ticco* -Rigtige kvinder har horn på sadlen- Opstaldning tilbydes nær Nykøbing F, se mere på præs ...
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| regn og torden |
|
|
Her er det lige stoppet med at regne og tordne i Lyngby.. Men hold da op et regnvejr.. der kom lige 3 mm på under 30 minutter!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Kiki... |
Xoco82 ♣Davina♣ |
20-06-2008 13:51 |
|
jeg bor også på nørrebro så mit vejr er det samme  Ser dog ud til at solen prøver at bryde gennem skyerne og regnen er stilnet lidt af. Håber ikke vejret er ligeså på Amager, så Tøsen bliver gennemblødt før en potentiel låner kommer da jeg ikke kan nå der ud før om nogle timer grundet en aftale og ikke har bil  Nysgerrig - ville I andre taage heste ind i det vejr? her tænker jeg på kraftig regn + torden, ikke støvregn 
Xoco82 & Davina Stud.theol >>>Det er ikke Gud, der skubber os ned fra pinden, men han griber os inden vi rammer jorden<<< Velgående dressurhoppe udlånes til privat ridning/avl se annonce på hestens profil
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| I Vojens i |
|
|
Sønderjylland er det blæsende, skyet, men dog med et enkelt solstrejf...
Det, som er smukt, truer dig ikke. Bring skønhed ind i dit liv, så vil du finde mere plads til, at være dig selv Medlem af DÅHM syd Undervis. tilbydes, se præs. Kunstlæderstøvler str 31, se præs.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Nedbør |
Kiki |
20-06-2008 13:53 |
|
Jeg kan ikke sige hvor meget der er faldet her. Men der mere end 3 mm. Der er godt nok vådt nede på gaden. Det er næsten stoppet igen her. Men regnede i over 30 min og det ser ud til at komme igen snart. Der er altså et eller andet ved sådan et vejr. Jeg håber for jer med tørre folde at i får samme omgang som her 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Xoco82 ♣Davina♣ |
Kiki |
20-06-2008 13:56 |
|
Nej jeg ville ikke tage heste ind i det her vejr. Men hvis det blev ved sådan i flere timer og det var lidt koldere. Så måske. Men havde jeg en låner der skulle komme og prøve, så ville jeg nok hvis muligt hive den ind lidt tidligere. Dog tører de jo hurtigt på denne årstid. Min veninde som bor på Amager, siger det er det samme derude. Men hun bor jo så ikke så langt ude som hestene.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| regn regn |
|
|
Ja, her i Nivå (nær Helsingør) vælter det ned, og har gjordt det hele dagen. Nu tordner det også... Det er idag jeg er glad for at ha fri, ellers skulle jeg ha kørt post, langs strandvejen... øv!
"You´ll never walk alone" youtube.com/watch?v=XsNLk4yVDEM Til Minde om Martin Jensen: Dit lys skinner i mørket, Og mørket forsvinder. 1984-2008 Dont beware off the dog- Beware off the owner...
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| kiki... |
Xoco82 ♣Davina♣ |
20-06-2008 14:04 |
|
tak for info - ha hestene står jo laaangt ude og min helt ude i st.magleby  nå men nu er solen helt brudt igennem her på nørrebro så nu må vi se om vejret bliver værrere 
Xoco82 & Davina Stud.theol >>>Det er ikke Gud, der skubber os ned fra pinden, men han griber os inden vi rammer jorden<<< Velgående dressurhoppe udlånes til privat ridning/avl se annonce på hestens profil
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Tage hestene ind |
|
|
Vi tager IKKE hestene ind på denne årstid uanset vejret. De går jo ikke under tag, så de er nok ligeglade. Min datter har en gang gået ud for at tage dem ind i tordenvejr, det gör hun aldrig igen. De larmer nemlig temmelig meget sådan nogen lyn når de slår ned Så nu har hun lärt at höre efter : Det er "bare" heste. Xoco: Der er nu gode chancer for godt vejr i St. Magleby, vejret er som regel bedre derude end bare i Kastrup  Hilsen en Skåningbo, et sted hvor det lige har hövlet ned og Thor har kört med sin stridsvogn mange gange (Og det var ikke gummihjul der var på = MEGET höjt) Men nu skinner solen. Rigtigt midsommervejr ( Det er den störste Svenske helligdag i dag)
Söger oplysninger på DV VALLAK, Mrk DV114. Ca. 11-12 år. Hanetrit i perioder. 168 cm , speciel blis, 4 sokker. Ormekur er IKKE längere receptfrit i Sverige.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Tørt og blæsende |
|
|
Her (Østjylland) er det tørt og blæsende, og der er nok kun kommet ti dråber regn , der blæste væk, før de ramte jorden.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| He He.. |
Ronjaven |
20-06-2008 22:21 |
|
her i Hobro har vi ikke haft et eneste tordenskrald/lyn siden 1 marts i år jubiiii men regn for vi tilgengæld nok af.
© Yrja ©
HUSK! hjelmen den er altid pænere end kraniebrud. Medlem af Huginn & Muninn
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| i KBH C |
Astrid ♥asterix♥ |
20-06-2008 22:29 |
|
uha, lige nu stille og roligt, men meget mørkt. men idag da jeg cyklede hjem, regnede det og tordnede vildt meget, og var lige ved at blive væltet af vinden + jeg lignede en druknet mus da jeg kom hjem, tror aldrig at jeg har været så våd. uha, det var godt nok en våd fornøjelse.
husk hjelmen! det er pænere end kraniebrud elsker dig Asterix! <3
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| skallstorp |
Xoco82 ♣Davina♣ |
20-06-2008 22:30 |
|
du fik ret- der var godt vejr derude 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| ingen torden |
|
|
I Odense er vejret fint  Det lufter mildt og himlen er blå, ingen regn og fuglene pipper..
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Xoco, det var godt |
|
|
Det var godt at du havde godt vejr ! Det er märkeligt at der er så stor forskel, men når man passerer tunnellen (daglig tale kaldet röret skifter det ofte. Til Dragör musikfest for 3 år siden stod alt under vand på det meste af Själland. Bandene blev forsinkede på grund af lukkede motorveje. På Ndr Dragörvej 1,5 km fra havnen sugede brandväsenet vand op af en kälder.Men på havnen der fik vi ikke en dråbe för musikken stort set var stoppet. Men så blev vi også våde  Men klart at solen skinner i St. magleby, jeg er jo opvokset der 
Söger oplysninger på DV VALLAK, Mrk DV114. Ca. 11-12 år. Hanetrit i perioder. 168 cm , speciel blis, 4 sokker. Ormekur er IKKE längere receptfrit i Sverige.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Åhnej da Janne |
Broget Ko |
21-06-2008 14:43 |
|
Kan du ikke tænde for din brændeovn, som ikke virker? Stakkels lille dig og bebs. Her på Lolland, ja, det er beskrevet - der er INGEN vand - ÆV! Jeg er ved at gå ud af mit gode skind med de støvfolde... Og hvornår lægger man lige gødskning ud, lige nu tror jeg nærmest det tørrer ud hvis man lægger det. Og hvad skal Nørrebro da med vand - asfalten har ikke brug for det som jeg har!  Snyyyyd.
Mvh Louise og Skjalda Er lige flyttet til Lolland, hø og venner søges!
Dyreværnsloven
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Nørrebros behov for vand |
Kiki |
22-06-2008 13:21 |
|
Hey Broget Ko vi har da også behov for vand. Vi har da en park, et par træer osv. Samt her ellers bliver meget støvet. Men ja kunne jeg sende vores regn videre til en tør mark, så gjorde jeg det gerne. I dag har det også regnet. Vi har faktsik fået en del efterhånden.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Næstved... |
|
|
Her i Næstved centrum har det regnet det meste af dagen, og nu tordner det også.. Det er bare skide hyggeligt.. Sidder med tæppe på, drikker te og har tændt en masse lys.. Lige nu må det for min skyld gerne være efterår.. Kæresten kommer om lidt og så skal vi hygge.. Bare det er solskin når jeg blir student på tirsdag. Jeg har mange krav, hehe.. Håber i andre også hygger i dette vejr.. Elsker bar tordenvejr..
Mvh. Kathrine Jensen Student d. 24/6-08
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Torden... |
|
|
Næ, det tordner aldrig der hvor jeg bor. Men det har regnet en del. Lige nu er det tørvejr. Godt nok er luften varm og fugtig, men jeg regner ikke med torden alligevel  Så hvis nogen ikke kan lide torden, skal de bare bo tæt på mig.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Her pisker regnen ned |
Kiki |
22-06-2008 14:31 |
|
Ja her regner det helt vildt igen. Tror jeg skal lave en kop varm kakao og så ellers lige hygge lidt mere under mit tæppe på sofaen. Dog bør jeg nok skifte HN ud med en bog snart 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| vådt i vådt |
|
|
Ja, sikke en ordentlig omgang torden der lige ramte Næstved. Det stod ned i stænger, og der var lyn på lyn og bulder på bulder, non stop! og der er kommet en god mængde vand. Nu skinner solen så igen og fliserne nærmest huset er allerede ved at være tørre! Men mit lille frimærke af en græsplæne er uden tvivl glad for en god mængde vand... og jeg slipper for at vande den i et stykke tid. (græsset er ret nyt, og har ikke så godt fat endnu)
Mvh. Anne. Senest set på ryggen af en haffe-laffer! Skønt! What doesn't kill you Makes you stronger!!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Ja, så kom det til Næstved |
|
|
Spøjst tordenvejr, med en konstant buldren, men jeg så kun ganske få lyn. Dejligt med noget vand - nu er der vist endelig kommet den mængde der kan gøre en forskel håber jeg. Håber bare at det ikke har slået alt kornet og det lange græs helt ned, så voldsomt som det var (nej, man bliver jo aldrig helt tilfreds)
£isbeth & Baloo Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the universe.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Her på falster |
Tine (Bimboe) |
22-06-2008 20:05 |
|
skifter det mellem blå himmel, og torden med kraftige regnbyger. Nu er det klart vejr igen. Tine
Med termin d 20/1 2009 *La Luna de Primavera * Madame Freja * Surprice * Ticco* -Rigtige kvinder har horn på sadlen- Opstaldning tilbydes nær Nykøbing F, se mere på præs ...
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Når man ser... |
|
|
... her, kan jeg godt forstå at der var masser af bulder - det er jo MANGE lyn der er kommet!
£isbeth & Baloo Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the universe.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hehe kiki |
Broget Ko |
22-06-2008 22:56 |
|
Haha det lød da vist egentligt også ret bondsk - at asfalten nok klarede sig... Haha. Jeg havde da lige glemt assistensen, de vil nok være glade for regn - og alt det andet.. Dumme bonder*vs-mig  Endelig kom der regn og bulder herned - men ja, Lisbeth, som dig var jeg også bekymret om det nu bare lagde sig ned eller hvad. Det har det dog ikke gjort.
Mvh Louise og Skjalda Er lige flyttet til Lolland, hø og venner søges!
Dyreværnsloven
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Vejret |
Heidi *Med 5 dejlige muler* |
22-06-2008 23:06 |
|
Hmm her hos mig på lolland er der ik kommet meget... 4 mm regn og så noget torden, men det har mest været solskin og møglummert... 
En rigtig ven er en, der accepterer din fortid, tror på din fremtid, og kan lide dig, som den du er nu. Heidi Savoux - Chivas Regal - Nikoline - Lucky Breddam - Hannibal
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| torden .. |
|
|
Amager, her tidligere, ved en 19 tiden, så jeg kun et enkelt eller 2 lyn .. bor ude ved sundbyvester plads  men det har regnet on and off herude hele dagen ..
Malouh'sen Som søger part igen i Dragør Det svære ved problemer er ikke at løse dem , det svære ved problemer er at erkende de er der .
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|