Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

Stikken i venstre bryst :s
Forfatter: 
Dato:  17-06-2008 18:25

Har jeg haft hele dagen. Ikke sådan overdrevet. Det sådan kommer og går. Så kommer det og stikker - helt ude i siden af brystet - og så går det væk igen. Og så ca 1 minut efter kommer det igen og varer lidt tid og væk igen :s

Det gør rimelig ondt, som om der en muskel der trækker sig hårdt sammen i mit bryst og så udvider sig igen :s

Nogen som har en idé om hvad det kan være. Jeg skal alligevel til lægen imorgen og snakke med hende så spørg jeg hende lige, men har i prøvet det ?

Jeg Er Ikke SelvCenteret Eller Egoist - Jeg Er Bar Perfektionist !

Sandra - nu endelig med drømmehesten - Cashew <3' - Samt den skøre kanin Tøffe..

0
0
Svar på denne tråd

Vokseværk?
Forfatter: 
Dato:  17-06-2008 18:35

Der er jo noget om, at attributterne vokser til man er i starten af tyverne. Og jeg får i perioder også smerter i det område, dog på begge sider (men bryster vokser jo uafhængigt af hinanden).

Det kan også være du har overstrukket musklen ifb. med ridning eller træning.

/Line

Distancenovicerne Askari & Line, og Pompadeur - højtelsket ædemaskine

"Everybody's gotta end up somewhere, I'm just taking my time to get there"
- Tina Dickow

0
0
Svar på denne tråd

fffffffffffffffffff
Forfatter: 
Dato:  17-06-2008 18:43

Jeg har ikke redet i lige godt omkring en måned da min hest pt står stille :)

Ellers har jeg kun cyklet som jeg plejer og så gået en time med hesten i skoven :s

Det hjalp faktisk ldit af lægge ned, så jeg vil lgæge mig lidt igen og håbe det snart går væk. Det er lidt ubehageligt.

Sandra - nu endelig med drømmehesten - Cashew <3' - Samt den skøre kanin Tøffe..

0
0
Svar på denne tråd

Hmm...
Forfatter: 
Dato:  17-06-2008 18:56

jeg kan dårligt forestille mig, at det er andet end vokseværk eller en anderledes bevægelse, der har generet musklen, men få da lige din læge til at mærke efter for cyster og den slags - jeg mener dog ikke, de giver smerter på den måde, du beskriver.

Gør det ondt når du trykker på musklen/stedet, der gør ondt?

/Line

Distancenovicerne Askari & Line, og Pompadeur - højtelsket ædemaskine

"Everybody's gotta end up somewhere, I'm just taking my time to get there"
- Tina Dickow

0
0
Svar på denne tråd

spændinger
Forfatter: 
Dato:  17-06-2008 19:20

hej..

Jeg har selv været til læge med spændinger i brystmusklerne - det handlede om, at jeg altid spændte (gik med skuldrene oppe ved ørerne, pga stress m.m) Det betød at mælkesyren ikke kunne komme fra musklerne, som er under brystet. Det hjælp også når jeg lå ned, for så slappede musklerne jo af. Det hjælp mig, at strække musklerne, fik nogle øvelser af lægen, og så ellers få skuldrene ned. Min læge sagde, at hun havde mange, der kom med den slags smerter, fordi de f.eks. sad meget ved computer osv. og ikke fik strækket musklerne ud..

God bedring. hilsen dorthe

0
0
Svar på denne tråd

ffffffffffffff
Forfatter: 
Dato:  17-06-2008 21:06

Det tror jeg helt klart godt ku vær årsagen. Jeg jo begyndt at gå denne lange tur med Cashew - en time - om dagen og det jeg jo ikke vant til.

Jeg har samtidig problemer med min ryg (den er skæv) og derfor tror jeg faktisk automastisk jeg kommer til at gå lidt (når jeg har gået en halv time i træk bliver hurtigt træt i rygge og lænden). Så falder jeg lidt sammen i skuldren og hiver dem opad for at kunne gå videre..

Vil lige være opmærksom på det når jeg går også imorgen.

Tak for jeres hjælp :)

0
0
Svar på denne tråd

1234567
Forfatter: 
Dato:  17-06-2008 22:47

Jeg har det tit, men jeg får bare afvide at det er fordi jeg sidder foroverbøjet.. Det gør sk*de naller.. Og ja det varer jo typisk en dag eller en halv

Emma Von Sweiner R.I.P 17/06
- Løjtnant Ko was here

ALPE QUARTER PONY

0
0
Svar på denne tråd

Har det også
Forfatter: 
Dato:  17-06-2008 22:51

nogle gange.. og nogle gange også i ryggen. Vildt ubehageligt er det.

Men jeg spænder også utrolig meget.. bare nu, har jeg hammer ondt i nakken pga. spændninger..

-HeidiZ :-)

The trust between horse and rider creates a unique partnership

0
0
Svar på denne tråd

Kender det godt...
Forfatter: 
Dato:  18-06-2008 00:41

Jeg har ofte stikken hist og pist... hvis det er i venstre side tænker jeg - åh nej - bare det ikke er hjertet...

Hvis det er i højre side tænker jeg - gudskelov - det kan ikke være hjertet...

Faktisk tror jeg bare det er muskel-spændinger, - men selvfølgelig bliver man bekymret når det lige er i hjertesiden - det er meget naturligt.

0
0
Svar på denne tråd

Godmorgen.
Forfatter: 
Dato:  18-06-2008 07:32

Jeg har også sådan en spænding ind i mellem. Det er undersøgt og menes at være en nerve der sidder i klemm i ryggen.

Annemarie

Mor til Laura og Emma- 20-07-06.

www.123hjemmeside.dk/ GroenkjaerRamloev

"If you can dream it, you can do it"

0
0
Svar på denne tråd

Godmorgen.
Forfatter: 
Dato:  18-06-2008 07:32

Jeg har også sådan en spænding ind i mellem. Det er undersøgt og menes at være en nerve der sidder i klemme i ryggen.

Annemarie

Mor til Laura og Emma- 20-07-06.

www.123hjemmeside.dk/ GroenkjaerRamloev

"If you can dream it, you can do it"

0
0
Svar på denne tråd

fffffffffffff
Forfatter: 
Dato:  18-06-2008 11:27

Hvad kan man gøre ved spændinger i ryggen :s?

Bør man gå til kiropraktor og hjælper dette egentlig?

Du kan ikke tvinge en hest til at elske dig. Kærlighed kommer med tillid og tillid kommer med tålmodighed. Gør dig selv den tjenste at have denne tåmodighed - og du får dig en ven for livet ..

Cashew o ...

0
0
Svar på denne tråd

ondt ondt
Forfatter: 
Dato:  18-06-2008 12:17

Ja afsted til en god kiropraktor. De kan garanteret hjælpe dig . Jeg har det også af og til og en tur derned .. ja så er det væk

God bedring

Bimsemor

Besøg vores hjemmeside

www.123hjemmeside.dk/mabepe

0
0
Svar på denne tråd

Har jeg også
Forfatter: 
Dato:  18-06-2008 12:40

Det har jeg også somme tider, men hvis jeg trykker der hvor det gør ondt, kan jeg følge det ud på siden af ribbenene, og der har jeg nogle gange myoser, der helt kan smutte. Det er særligt galt hvis jeg har en bh på, der lige klemmer det sted.

Prøv at se om dine spændinger også sidder derude, så hjælper det at massere og strække hele siden ud. Og at forsøge at slappe af selvfølgelig.

Hilsen Bettina

Sælges: Westernsadel

Elegant stævnejakke str. 38

Købes: 2 delt tykt kobberbid (mindst 19 cm. i diameter)

Dressurstøvler med lynlås, str. 38, bredde: 39 cm, højde : 43 (bagpå benet)

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider