Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

utroligt hvad børn kan huske
Forfatter: 
Dato:  16-06-2008 14:58

I denne weekend var min datter til stævne og red en LA5...klassen går normalt på A bane men var i denne tur udskrevet på B.bane..faktisk et helt andet program.

I det min datter rider ud efter endt program skal ny rytter ind, men hun fryser da hun opdager at det er på B bane ..FU..siger hun det anede jeg ikke det har jeg aldrig redet og aldrig øvet jeg må opgive !! min datter sig nej kom, jeg lærer dig det (hun bliver i mellem tiden ringet ind) på under 2 min får min datter på vej ud af opvarmingsbanen gennemgået LA5 B til rytteren et par gange ...rytteren lytter og nikker, et par sec før tiden er udløbet rider hun ind og nikker sit program i gang ...

EN gang glemmer hun en skridt ellers rider hun fuldstændig fejlfrit....DET SYNTES JEG ER VILDT (kan end ikke huske en LC)

PASSIER YOUNG CHAMP SÆLGES

KIEFFER SULEIKA PONYTRENSE SÆLGES

0
0
Svar på denne tråd

WOW...
Forfatter: 
Dato:  16-06-2008 15:01

Det er godt nok også flot klaret Og sikke en sød datter du har..

Hvis jeg var så dårlig til at ride, hvorfor bliver Ninus så bedre hver dag?

0
0
Svar på denne tråd

glemsomhed
Forfatter: 
Dato:  16-06-2008 15:02

Det jeg synes er rigtig sejt er at din datter hjælper en konkurrent. da jeg for en del år tilbage var stævnerytter (eller bare har været emd en veninde til stævne) kan folk som regel dårligt nok hilse igen. Godt med en god sportsånd!

-Anna :)

0
0
Svar på denne tråd

Sjovt...
Forfatter: 
Dato:  16-06-2008 15:13

Hej,

Det er lidt sjovt, for jeg har selv stået i samme situation, hvor der heldigvis også var en super sød rytter på vej ud af banen.

Men jeg tror (er min erfaring) at når man først har redet dressurprogrammer nogle år, så tager det ikke mere end 1-2 gennemlæsninger at lære et nyt program.

Det er befriende at man ikke længere skal øve dem i flere timer.

Men til din datter! -Det er nogen gange en mangelvare på stævnepladserne med sådan en hjælp! Selv NØD jeg, når man kunne få hjælp/fif under opvarmningen af de andre ryttere, selv til landsstævner.

Mvh Jeanette

STALD TROLDHØJGAARD
! ! NYT ! !
Så indbyder vi igen til Ryttertræf. Se mere på vores hjemmeside.

Vores Hjemmeside KLIK

Er du allergisk over for heste, men ønsker dig din egen? Kontakt mig!

0
0
Svar på denne tråd

dkddkdk
Forfatter: 
Dato:  16-06-2008 15:45

ja det er altså smart med klæbehjerner til børn

Men vil som de andre også lige kommentere på, at din datter udviser særdeles god stil!

til hende...

Mvh. Anja

0
0
Svar på denne tråd

så har hun fortalt hurtigt :P
Forfatter: 
Dato:  16-06-2008 16:25

smiler. det bliver hurtigt at klæbe sig fast til mig når jeg har set en ride det et par gange men flot sille tiog sig tid til det. og ja det er genralt en mangel vare ved stævner.

0
0
Svar på denne tråd

123456
Forfatter: 
Dato:  16-06-2008 16:38

SEJT... jeg kan ikke huske 1 program uanset hvor længe jeg øver det... ejj, så slemt er det ikke... men det der nummer vil jeg ALDRIG kunne lave!

Godt gået af din datter

Michelle

HUSK hjelmen, den er pænere end kraniebrud

**HUS/RÆKKEHUS/NEDL. LANDBRUG søges til leje omkring Aalborg**

0
0
Svar på denne tråd

Godt gået
Forfatter: 
Dato:  16-06-2008 19:03

Godt gået! Både af din datter samt af den anden rytter, som lærte programmet sådan lige. Imponerende. Hvem der havde en hukommelse som den

Hilsen Hanne

Med Connemara og nu også Oldenborg

- hvorfor vælge når man kan ta' begge dele ;-)

0
0
Svar på denne tråd

123456
Forfatter: 
Dato:  16-06-2008 20:18

Jeg var til sydjysk og kigge i søndags, og fik endelig set Sille ride, har jeg tit gerne ville, efter at have set en masse billeder af hende på nettet og jeg blev virkelig imponeret over så flot hun virkelig rider, nu har man jo set billeder af hende herinde og på hg, hun rider lige så pænt som jeg havde forestillet mig

Men det bedste den dag, var da jeg så hende hjælpe den anden rytter, jeg tænkte med det samme, hold da op de rider et stort stævne, og alligevel vil hun hjælpe hendes modstander, det er virkelig flot, det er der ikke mange der ville gøre

0
0
Svar på denne tråd

jamen er det
Forfatter: 
Dato:  16-06-2008 20:26

ikke krogsbøll der er på banen igen. Hvor er det dejligt at se indlæg på HN fra dig igen. Det har jeg ihvertfald savnet.

Dejligt med ambitiøse børn med forældre der bakker "kæmpe" op.

Dejligt at høre nyt fra jer.

Hilsen

Helle

Super dejlig spring pony, kat III, sælges

0
0
Svar på denne tråd

hej hej
Forfatter: 
Dato:  17-06-2008 14:37

tak for roserne på Silles vejne, vi har nu også altid selv kun mødt smil og hjælpsomhed når vi har været ude :)

Ja tak syntes også Sille red pænt, dommeren gav hende dog 5 i opstilling (GISP) siger en masse grimme ting om den dommer ned i puden.... men hun var sær den dommer klassen blev vundet af en meget velgående og ofte B-placeret 2er pony med..hold nu fast 59 % !!!!! Sille blev 2er med 57,7....helt vandvittigt..klassen dagen før gik hende og frø 66% og Sille med 8 i opstilling så ved ikke hvad den "onde dommer" så eller den anden ikke :)

PASSIER YOUNG CHAMP SÆLGES

KIEFFER SULEIKA PONYTRENSE SÆLGES

0
0
Svar på denne tråd

123456
Forfatter: 
Dato:  17-06-2008 18:56

5 i opstilling Det var godt nok ik meget, for hun sidder da så pænt ! Jeg var også henne og kigge på %´erne i LA5 bagefter, og jeg synes godt nok også %´erne var meget lave i den klasse

0
0
Svar på denne tråd

123456
Forfatter: 
Dato:  17-06-2008 23:23

Jeg så det også. til din datter. Hun red også et rigtig pænt program, og udførte et meget sympatisk ridt og 5 i opstilling var ihvertfald ikke fortjent

Pauline

- med Krastrups Impulz

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider