Ja det gør jeg, men gad vide om jeg kan forklare det.
Altså man starter med at dele kortene i to lige store bunker - 26 til hver. Så tæller man ned og på nu starter man med at lægge op. Ligesom 7-kabale, bare kun med 5. Så vender man et kort ud og lægger resten af stakken ved siden af. Derefter er det bare med at komme af med sine kort hurtigst muligt. Man må hele tiden have fem bunker, og man må lægge et kort på ad gangen i rækkefølge - altså 3-4-5-4-3-2-es-konge osv. f.eks. Hvis ingen kan noget, så vender man begge et kort fra bunken på samme tid. Den der er først færdig vinder.
God fornøjelse.
Mvh
Anna