Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

Fredag d 13 - overtroisk
Forfatter: 
Dato:  13-06-2008 10:45

Nå nu vil jeg gerne hører hvordan i har det med den dag.

det ikke min farvoritdag.

Heller ikke i dag, blev ringet op kl 645, da jeg var på vej op og tjekke heste på sommergræs. Jo de var rendt ud og løbet ned til hende som vi har lånt folden af. Hun har 3 isheste, en vallak og 2 hopper.(den ene var lige kommet hjem i går efter bedækning)

Min lånehest benjamin er glad for hopper og vil gerne passe på dem, så han havde opdaget der var sådan 2 dejlige damer og afsted det gik gennem 2 hegn. Da jeg kom frem havde hun fået vallak og en hoppe ind i stald. Benjamin havde bidt hendes vallak i halsen og lavede masser af ballade. Mine 2 ungheste havde selvfølgelig rendt med.

Så en lettere ophidset mig fik fanget krikken så hun kunne få sin sidste hoppe ind, men nej han ville med. Utroligt så stærk sådan en fjorhest kan være hvis den vil med.

Nå men nu han hjemme igen, for gider ha ham på græs når han ikke respekter hegnet pga hopper i sigte.

Andre der bare har lidt med fredag d 13. Skal siges det ikke den første fredag d 13 jeg er lidt uheldig..

Mvh Mona

Stald Dyrhøj

Ny Rapid hestetrailer udlejes efter aftale.Post nr 8410

Kontakt profil eller på 29899156.

0
0
Svar på denne tråd

ai vi snakker ikke overtro
Forfatter: 
Dato:  13-06-2008 10:48

i dag hvor jeg skal op til eksamen i tysk vel?? lad mig bare sige det lige ud, jeg kan læse og forstå noget tysk,men skal slet ikke tale sproget , så i dag er 13 ikke = ulykke, men held, ikke?? (nikker vildt smiley)

Karoline

May your life be like a wild flower,

growing freely in the beauty and joy of each day!

0
0
Svar på denne tråd

puha...
Forfatter: 
Dato:  13-06-2008 10:51

Tjah min fredag den 13 forløber sådan et der er ret mange ting som kan gå galt i dag..

I morges skulle jeg op til praktisk prøve i sprøjtning på landbrugsuddannelsen på modul 2. Her skal man se forskel på en masse skadedyr og sygdomme og ukrudter.. Det har vi terpet og terpet. Bestod lige akkurat med et halv point..

Puha

Kl 12 får vi udleveret voret afsluttende eksamen..

Og skal i banken senere idag og have at vide om vi må få lov til at købe det hus vi har kig på.

Så håber på at fredag d. 13 ikke har nogen virkning på mig

Forsat god dag

0
0
Svar på denne tråd

smiler..
Forfatter: 
Dato:  13-06-2008 10:52

jo da krydser fingre for dig.

Mvh Mona

Stald Dyrhøj

0
0
Svar på denne tråd

Suuuuk.
Forfatter: 
Dato:  13-06-2008 11:06

Om fredag d. 13 er en uheldig dag skal jeg ikke kunne svare på, men jeg har da været ret uheldig i ugen op til fredag d. 13, hvis jeg selv skal sige det.

Min hest er lidt ustabil i øjeblikket og er ikke specielt nem at have med at gøre men det går ligeså stille i den rigtige retning men jeg tror på at selv ikke fredag den 13 kan slå os ud.

Men ellers.. ja der har jeg godt nok været uheldig. Jeg er ved at læse til kemi eksamen. Det er dog kun på C niveau, men det kan stadigvæk tage livet af selv den bedste kemiker. Det er faktisk lidt tørt noget af det.

Og så brændte jeg mig på brædepanden i tirsdags da jeg skulle tage pølsehorn ud af ovnen, hvilket har resulteret i et kæmpe stort brændemærke på mit venstre lår.

Derudover har jeg fået et kæmpe mygstik på min højre læg. Det er sådan 3-dobbelt størrelse mindst af hvad det burde være, det klør sindsygt og jeg kan kun lige med nød og næppe holde mig fra det. Hvor er jeg træt af at være allergisk over for de kryb. Det eneste der kan holde dem fra døren er sådan noget giftigt stads som jeg har købt i USA for år tilbage. Det er dælme effektivt.

Så om min fredag d. 13 kommer til at gå efter planen tør jeg godt nok ikke sige. Og så kommer jeg i øvrigt til skade med nærmest lige meget hvad jeg laver. Så jeg føler mig meget uheldig hvis jeg selv skal sige det.

Bare denne her dag kommer til at gå nogenlunde smertefrit. Jeg skal nemlig ud og cykle næsten 21 kilometer og jeg tror jeg husker cykelhjlmen ellers går det bare galt.

SUK!

Jeg føler mig faktsik ret uheldig hvis jeg selv skal sige det.

- Du træner din hest uanset om det er bevidst eller ej, hver gang du er sammen med den -

Kelly Marks.

Træningslejr med Susan Kjærgård i uge 28

www.epona.tv

- Prøv det -

0
0
Svar på denne tråd

Min fredag
Forfatter: 
Dato:  13-06-2008 11:11

den 13 kan ikke være meget bedre.

Jeg har et par tvillingepiger der fylder 9 år idag, og mht datoer, så er jeg ikke overtroisk der..

Lånehest søges. Se profil.
0
0
Svar på denne tråd

Fredag d. 13.
Forfatter: 
Dato:  13-06-2008 11:16

Nej, jeg har det godt med fredag d. 13. Det var en fredag d. 13., da jeg mødte min kæreste, og i dag har vi været sammen i 6 år og 11 måneder :-)

Så vi synes, at det er en god dag!

Mvh

Anna

Efter 10 år uden hest kommer... Påske!

0
0
Svar på denne tråd

Er det i dag
Forfatter: 
Dato:  13-06-2008 11:20

Så nej.

Illum

En SUPER smed,kan IKKE gøres op i penge !!!

0
0
Svar på denne tråd

Overtroisk......
Forfatter: 
Dato:  13-06-2008 11:30

Jeg er slet ikke på nogen helst måde overtroisk ;-) Så idag er for mig præcis som andre dage - skal endda på nattevagt i nat på min gamle arbejdsplads i et stort gammel hus - helt frivilligt - bøh :-)

Hilsen May-Britt.

www.mbneumann.dk

0
0
Svar på denne tråd

dagen i dag
Forfatter: 
Dato:  13-06-2008 12:25

Alle Jer der frygter denne dag - prøv at læs det her

M.V.H. Maria L. Nielsen

0
0
Svar på denne tråd

fredag d 13
Forfatter: 
Dato:  13-06-2008 12:29

liiiige indtil nu hvor jeg så indlæget havde jeg faktisk "glemt" at det var fredag d 13...så sådan tror jeg bare jeg vil tænke resten af dagen :P

M.V.H
Tine

***Vær dit eget ikon***

(") (")
('.' )
(")-(")
0
0
Svar på denne tråd

Tja....
Forfatter: 
Dato:  13-06-2008 12:41

Jeg er ikke overtroisk, jeg hørte i radioen at det var fredag den 13. det er ikke noget jeg har tænkt videre over. Det er bare en dag som alle de andre, sker der noget uventet, jamen så fred være med det, det gør der også så mange andre dage...

0
0
Svar på denne tråd

Overtroisk
Forfatter: 
Dato:  13-06-2008 13:23

Jeg er heller ikke overtroisk.

Jeg fødte en dreng fredag d. 13 juni 1997, og han bliver så 11 år i dag, så jeg er igang med at lave lagkage og boller til alle gæsterne i aften.

Jeg har altid troet at, grunden til at man følte sig uheldig fredag d. 13, er kommet af den film af samme navn, men jeg tager måske fejl.

Mvh Rikke

www.123hjemmeside.dk/rideklub- vestsjaelland

Klubben uden grænser (sagt af Heidi-Merkur)

alle kan tage fejl sagde pindsvinet, da den kravlede ned fra stålbørsten

0
0
Svar på denne tråd

Fredag den 13.
Forfatter: 
Dato:  13-06-2008 13:31

Hmmm næh synes det er en dag som alle andre...

Mine forældre er faktisk gift fredag den 13.?? Noget med at borgmesteren var optaget op lørdagen, så tog de fredag i stedet... min mor var højgravid, og de de var åbenbart kommet i tanke om at de skulle være gift inden min bror kom til verden ;-)

Med venlig hilsen
Zooropa - Anne

** It's not enough to rage against the lie.. you've got to replace it with the truth. **
- Bono, U2

Har jeg hovedpine er det fantomsmerter :-D

0
0
Svar på denne tråd

smiler..
Forfatter: 
Dato:  13-06-2008 13:43

Mbn: go vagt.Skal nok se efter et indlæg fra dig i morgen.

Reikke og rikke : tillykke med ungerne.

Mvh Mona

Stald Dyrhøj

0
0
Svar på denne tråd

Fredag....
Forfatter: 
Dato:  13-06-2008 13:57

Er bestemt heller ikke overtroisk .. Troede jeg heller ikke min kære gamle moder var, men hun kom da med et par stikpiller om at vi skulle på mc-tur på "sådan en dag som i dag" ... Og nej det var ikke vejret hun hentydede til .. *G*...

MVH ManEater, Queen of the Fucking Universe, Any Questions?

2V'er på ca 60 kvm udlejes i Jordrup, hund er tilladt, ridecenter og flere private opstaldere i området.. (Skriv pb for info)

0
0
Svar på denne tråd

Overskrift.
Forfatter: 
Dato:  13-06-2008 14:04

Er IKKE overtroisk

Jeg har heller ikk været udsat for noget uheld idag

Hilsen Helene

Som desværre ikke rider på ponyen Chanell mere :-(

0
0
Svar på denne tråd

næ ind til videre (7-9-13)
Forfatter: 
Dato:  13-06-2008 15:38

er det ok, har haft fri, så jeg har sovet til kl 9, gjort rent, shoppet lidt og sidder nu bare og koger med dawson's creek i baggrunden...

Hilsen
Sanne
Søger min gamle hest Frk. Liva. Skimmel hoppe på 165 cm. og 8 år. Måske står hun nær Holbæk. Billeder på min præsentation
0
0
Svar på denne tråd

ja uha...
Forfatter: 
Dato:  13-06-2008 15:55

det er svigermors fødselsdag i dag det må være gys nok

go røv og lækkert hår

hippies motto

jabbadabba doo ..

nu med rigtig mange hunde

woodoo styrer

0
0
Svar på denne tråd

er så overtroisk!
Forfatter: 
Dato:  13-06-2008 18:27
der er ikke sket noget uheldigt endnu, (7,9,13). Men engang på en fredag 13 har fået mig mere overtroisk:
jeg skulle ud og ride med mit ridehold, vi ser en sort kat gå skråt over vejen, vi spytter over venstre skulder, mens jeg kommer til at spytte over højre (det er den forkerte side!) og da vi kommer i skoven ryger jeg af, da en hjort løber efter min hest og mig 8-)
0
0
Svar på denne tråd

Jeg på ingen
Forfatter: 
Dato:  13-06-2008 19:15

måde overtroisk, så fredag den 13 er som enhver anden dag for mig..

Mette & Miss I´Will

Tjek min hjemmeside

www.123hjemmeside.dk/Mettes-hunde

0
0
Svar på denne tråd

Overskrift...
Forfatter: 
Dato:  13-06-2008 19:28

Jeg har nu heller aldrig haft problemr med fredage, heller ikke selvom de hedder 13..

Og jeg håber da SLET ikke at få problemer efter i dag, da jeg har været nede og købe spritny minibil til Fru Kone. :)

Nu håber jeg da ikke at det bliver en såkaldt "Mandagsbil" når vi får den, for så får jeg nok bare ballade, hehe. ;)

Mvh..

0
0
Svar på denne tråd

jeg er vildt
Forfatter: 
Dato:  13-06-2008 20:02

overtroisk, og jeg var meget nervøs, da jeg skulle op til fysik/kemi mundligt, men min overtro blev endret, da jeg endte med at få 10, jahh

En god heste træner kan få hesten til at gøre alt,

en fremragende heste træner kan få hesten selv at ønske det.

0
0
Svar på denne tråd

Jeg er ikke
Forfatter: 
Dato:  13-06-2008 22:06

Overtroisk, og der er såmænd heller ikke sket noget usædvanligt i dag (endnu)

Det, som er smukt, truer dig ikke.

Bring skønhed ind i dit liv, så vil du finde mere plads til, at være dig selv

Medlem af DÅHM syd

Undervis. tilbydes, se præs.

www.hammelev.com

0
0
Svar på denne tråd

Så blev det d. 14
Forfatter: 
Dato:  14-06-2008 16:20

og jeg håber I er kommet vel igennem d. 13!

Jeg blev kæreste med Lars d.13 november 93 (det var godtnok en lørdag, gælder det så ikke?)

Jeg fødte for 11 år siden - fredag d. 13 juni 1997- 2 skønne tvillingedrenge.

Jeg blev gift fredag d. 13 november 98 (ups - uægte børn )

Og jeg bor i nr. 13!

Jeg har altid haft 13 som lykketal - lige siden min barndom.

Så jeg synes egentlig jeg er dobbeltheldig når det er fredag d. 13 (selvom filmen er uhyggelig!)

KH dorthe s

0
0
Svar på denne tråd

fredag den 13
Forfatter: 
Dato:  14-06-2008 18:40

ja det her lyder underligt. men jeg tror mere det er i december der sker noget hvis det er den 13 og det er en fredag, i det år hvor jeg fyldt 15 (altså fredag den 13) der kørt jeg galt sammen med min nuværende forlovede så jeg tror mere det er i december.

Med Venlig Hilsen Maria Jakobsen, den heldig ejer af 5årig Mille og hendes dejlig hingste føl:)født : kl 16.30 den 24 April'2008 døbt : Magic Stár Light

0
0
Svar på denne tråd

Fredag d. 13 = dejlig dag :-)
Forfatter: 
Dato:  15-06-2008 14:30

Synes det var en skøn dag i fredags!!

Kørte tidligere hjem fra arbejde fordi vi skulle til Hjelsminde, til min far og hans kones sølvbryllup hele weekenden, et weekend ophold sammen med resten af familien.

På vej til Hejlsminde skulle vi lige ind forbi stutteri Skærgården og se deres lille Skærgårdens Secret Lover, som vi forelskede os i med det samme - og som vi aftalte skulle være vores, når hun kan fravænnes senere på året - så synes ikke dagen, fredag d. 13., på nogen måde kunne have været meget bedre

En kort dag på arbejde, en lille lækkerbisken af et connemara føl og en dag/weekend sammen med familien

Christina & Metrik

"I believe your most attractive features are your heart and soul"

"Affirmation - D. Hayes/D. Jones"

0
0
Svar på denne tråd

overskrift
Forfatter: 
Dato:  15-06-2008 14:40

Valgte bevidst ikke at gå op i kristendom i fredags, valgte torsdag i stedet(fik forresten 7 på den nye skala )

Men i mine øjne er fredag d. 13 nu en uheldsdag, da min veninde faldt om til en fest,

<3Kaaberbøl And Skjødt<3

Casnewydd Telynor

Mr. Scott

Karina

Søger arbejde i sommerferien, se info på præs, kontakt på martins_kathrine@hotmail.com el. via PB!

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider