Ligenu er jeg sygemeldt, da jeg har haft snart 5 uges hårdt lungebetændelse.
Jeg hoster rigtigt meget, især når jeg skal i seng eller stå op. Det er virkelig slemt og jeg kom til at kastede op sommetider.
Min sove tiden er beygndt at ændret langsomt, før gik jeg i seng normalt op ca 23-00 og vågner op 9-9.30 nmår jeg ikke arbejder.
Og nu har det rykket langsomt frem at jeg sove først kl 3-3.30 om nat
og vågner op kl 13 om dagen på grund af alt host jeg har haft!
Jeg har prøvet at spoleret tilbage til " normalt " tiden, det gå bare ikke. Når jeg kommer i seng kl 00, hoster jeg ca 2 timer inden jeg faldt i søvn.
Selvom jeg vågner op kl 13 efter 8-9 times søvn kan jeg alligevel bliver så træt allerede 3 timer efter og har villet så gerne tag en lur, det gjorde jeg og fik det meget bedre bagefter, men ikke når jeg skal i seng om aften, det ende det bliver alt for sent.
Jeg prøvede at holde mig vågnede om dagen uden at have taget en lus selvom jeg er meget træt, det endte med jeg få krafdtigt hovedpine 
Jeg var til lægen 3 gang, og fik forskellige medicin og lige nu få jeg pencillin som jeg spise 3 gang om dagen samtidigt hostsaft før sengstid hver aften. Jeg bliver hurtigt SÅ træt om dagen!!
Har I nogen ide hvad jeg kan gøre bedre og lave om? Eller er det okay at sover mange timer i pr. døgnt?