|
|
| hvad bor der på din gård? |
|
|
I går aftes da jeg skulle putte heste, føl, hunde, katte, høns, hane og vores 3 gæs, sagde jeg samtidig godnat til naboens hankatte(!) som er halv flyttet ind, rådyrene nede på marken og min sandten om ikke også der nu er flyttet en stor grævling ind. Det er skønt at bo på landet, men hold op hvor vi efterhånden har udvidet. Startede med 3 heste, ingen høns som pludselig er blevet til 9 + en hane og rådyr på marken og en grævling i skoven + x-antal ræve samt alle kattene i hele nabolaget (maden er vist for god *S*). Vi har plejet naturen omkring gården og deraf den efterhånden store besætning af vilde dyr, det er utrolig hvad det kan gøre  Julie
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Mus.......... |
|
|
Du har glæmt alle musene........ 
The Highland Pony Society.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| på vores gård.. |
|
|
der bor pt. 4 heste ( dog kommer nummer 5 på søndag) en hund, et pindsvin, ca.400 søer, et lige pt ukendt antal smågrise og en 4 orner.. og 13 irriterende duer, som meget gerne måtte finde et nyt hjem.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| åhhh ja |
|
|
der bor: 4 heste - + et føl forhåbentlig til termin den 26. 2 hunde 3 høns 5 nymfeparakitter (der har unger i redekasserne - ved ikke hvormange) - og så til det vi ikke har styr på mus en musvågerede med forældre og 4 aktive unger der flyvetræner i øjeblikket et ukendt antal pindsvin rådyr og dådyr èn masse ukendt antal ræve som hundene er rimelig skrappe overfor 4 flagspætter der har fundet vores foderbrædt + en krig af andre fugle ( bruger ca 2.000,- om året til at fodre vildfuglene med) ukendt antal egern der også tar for sig af retterne på foderbrædderne og så alt det andet kryb,- frøer i søen, edderkopper på væggene, fluer i møddingen 2.000 svaler der sørger for at vi ikke har myg KH:)
Annette rigtige piger rider hver dag
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| der bor |
|
|
2 hunde 4 heste(+naboens 5) 9 kaniner(de tre af dem er til salg) havedam med 30 fisk akvarie me mange fisk 2 voksne katte og 4 nyfødte killinger og så lige 2 marsvin + mussene i naturen og rævene samt rådyr
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| bor på gården |
| Forfatter:  |
Irisse |
| Dato:  |
12-06-2008 16:35 |
|
Der bor: 3 heste 2 hunde 3 katte 1 marsvin en masse akvariefisk 20 ællinger samt alt det vildt der er på marken.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hehe... |
|
|
nu bor jeg ikke som sådan på gård, men jeg bor på landet, og her bor der 1 stk Lady hund 3 katte Knækhans, Freja og Futte, et utal af edderkopper og mus, og lader til en del fugle, som Futte er super go til at fange, og selvfølge mig og min sovende mand.
Husk at leve livet mens du kan, om lidt kan det være for sent.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| dyr på din gård |
|
|
på min gård bor der 4 heste 4 katte 2 snart 3 hunde
mvh. ida Rosenborg dressage vi gir' den gas! nu med Sambuca ¤BNSLLS¤
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Der bor alt for meget... |
|
|
..."kravl" på vores gård. Der bor pt. -Mellem 4-5 heste (De går selvfølgelig ikke under betegnelsen "kravl") -2 katte (Som ufrivilligt fulgte med gården) og 2 killinger (Sidstnævnte bliver hentet af nye ejere i morgen) -2 stk. Jack Russell terriere + en hvalp (Hvalpen er solgt og bliver hentet om 8 uger). -1 kanin. -En ræv der strejfer rundt, og som vi ser flere gange dagligt. -Fasaner og andet vildt på markerne.
Hilsen Anima. Genial MB-MA springhest sælges!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Dyr... |
Heidi *Med 5 dejlige muler* |
12-06-2008 17:39 |
|
Her på matriklen bor der 5 heste 2 hunde 5 faste katte 5 tilløbende. En har lige lagt 3 killinger i soveværelset...  E masse svaler 1 mill fluer  Om vinteren kommer der fasaner + høner morgen og aften og spiser ved fuglehuset
En rigtig ven er en, der accepterer din fortid, tror på din fremtid, og kan lide dig, som den du er nu. Heidi Savoux - Chivas Regal - Nikoline - Lucky Breddam - Hannibal
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hos os |
|
|
bor der: 4 hunde 5 katte 4 æsler og 6 heste(de 5 er vores). Og så har vi vores fasan par der går tur i haven hver aften 
Hoppe 4 år, 155 cm sælges Arabervallak 6 år, 148 cm sælges.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| På min lille |
|
|
farm bor der i øjeblikket. 3 heste 1 Kat 1 Hund og så tror jeg at der bor et fasan par ude på marken. Derudover er der harer og dådyr. Louise
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| her bor der |
Midnight-s |
12-06-2008 18:45 |
|
1 (snart to heste) 1 pony hingst 1 hund 1 kat 30 kvier på græs ca 70 spf svin 170,000 kyllinger mange mus en del rotter alt for mange fluer 4 svale par  en hel del andre fugle og en masse vildt (fasaner, harer og rådyr) (Kvier, svin og kyllinger er ikke mine)
Karoline May your life be like a wild flower, growing freely in the beauty and joy of each day!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Her bor.. |
|
|
Hos os bor der 8 (snart 9) heste 2 stk. 2 benet. 2 hunde 1 kat masser af ænder og gæs (ved juletid ca. 1000 stk) + div. tag evt. et kik på vores hjemmeside. 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Overskrift. |
Helene ♥Speedy♥ |
12-06-2008 19:35 |
|
Lige p.t. på vores gård: 1 hund, 1 guldhamster, 1 dværghamster, mus og 40000 edderkopper 
Hilsen Helene Som desværre ikke rider på ponyen Chanell mere :-(
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Her bor |
|
|
2 ponyer 1 hest 3 hunde 3 katte 2-3 vildkatte x-antal frøer i søen x-antal ænder i søen x-antal mus x-antal dådyr måske en ræv ( har ikke set den længe) nogle nullermænd Og 1 mand 2 teenager piger
Grønt og velduftende kvalitetes hø sælges Sydsjælland
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| overskrift |
|
|
Jeg har 5 heste 3 lamaer 2 æsler 2 vildkatte 2 hundehvalpe der ud over har jeg en masse svaler, og en masse vildt udenfor Det er skønt at bo på landet
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Glemte |
|
|
Alt for mange irriterende fluer
Grønt og velduftende kvalitetes hø sælges Sydsjælland
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hjemme hos os |
hestelove »Strandholmens maskott |
12-06-2008 20:59 |
|
Hjemme på vores matrikkel findes der dette: Starter med folden smat stalden: 2 ponyer + et føl 5 får 1 vædder 5 lam En harer Ræven Et utal af klokkefrøer (som i øvrigt er meget sjældne) En masse svaler Fasaner Mus Ved og i huset: 2 Hunde 1 kat + alle naboernes og vildkattene JORDGEGERN (den er der vist ikke andre der har nævnt) Dværghamstere Et 360 liters akvarie fyldt med fisk Et 50 liters akvarie med lidt småfisk En stor voliere med masser forskellige fugle. Fasaner i haven Duepar i træet Egern som lever af vores valdnøddetræer Musene på loftet Svalerne i garagen Så tror jeg vist også det var det hele
Pyrus --> Fjordhesten med et hjerte af guld Black Bacardi<3 Det perfekte føl Blackie og Prins --> Strandholmens maskotter Mit dejlige føl<3 Nåede aldrig at se dig i live *24-07-07*
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Her hos os |
ladyhawk |
12-06-2008 21:11 |
|
3 Heste 2 Ponyer 1 Hund 1 Kat 2 Marsvin 2 Påfugle 25 Kyllinger 10 Fisk i dammen samt alle de dyr der findes i naturen.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Uha..... |
|
|
Tidligt om morgenen bor her en flok smukke rådyr uden for køkkenvinduet. Til daglig bor her 5 fjordheste, 1 lille blandingspony, 3 hunde, 4 katte, samt 3 mennesker. Naboens katte kommer her også ofte, men er her kun indtil en af vores egne har spottet dem, så det medregner jeg ikke 
Mvh. Annette Fjordhopper tilbydes bedækning ved fjordhingsten Dukat Halsnæs FJH 718. Læs mere på min præsentation under Dukat Halsnæs.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| På minigården bor der |
|
|
3 ponyer + 1 føl 2 katte 1 hund 8 høns + 1 hane (+ 6 uudrugede kyllinger) et ukendt antal muldvarper 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hos os.. |
|
|
Her hos os bor der: 2 hunde 2 katte 3 heste ca. 25 kødkvæg af racen limousine og simmentaler og det løse rådyr fasaner harer vilde fugle pindsvin og desværre, alt for mange ræve
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| På vores gård |
Ann63 ♥Sally♥ |
13-06-2008 08:33 |
|
bor der..... +-12 heste og ponyer 2 føl 4 hunde 6 inde katte ca 5-6 stk staldkatte 1 nymfeparkit 9 høns + hane 2 voksne 4 voksne børn over 18 år 2 børn og så alt det løse såsom, svaler og alt andet kravl. Mus ser faktisk kun efter kattene har haft fat i dem Hilsen Ann
R.I.P Olivia 18/3-08 Hestetransporter sælges se præs. Hestebokse udlejes, skriv for mere info. Salg af westernheste www.edgosen.com
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Signe Dick ♥Glentrowan Cruan |
|
|
Med alle kattene fra hele nabolaget der efterhånden er flyttet ind, tror jeg ikke der er flere mus på hele gården = 25 tønder land , men alligevel er det store hit den store tønde med kattemad - for der står foderskålene der bliver fyldt op flere gange om dagen, sulte skal naboernes katte jo ikke  Vi har forresten også killinger - dem havde jeg da glemt. Rævene er nu også velkommen, der har været et par år med megen skab,som har betydet at de fleste ræve vi har set, er endt med at blive aflivet, men de seneste der er kommet ser flotte ud. Julie
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| dyrene heromkring |
|
|
7 heste (nogle gange 1 mere eller mindre) 7 hunde 2 geder 7 kaniner ingen katte grundet det relativt store antal af hunde som ikke just er kattevenlige.... 
Hvad der ikke slår dig ihjel... dør du ikke af.
Der er i livet kun to ting, kærlighed og døden.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hos os |
|
|
bor 3 store heste og et føl. En labrador vovse, 2 kastererede han missere, samt alle "vildkattene" fra alle naboerne. Så er der en masse fugle, lidt råvildt, alt for mange mus der nyder at bide halmsnorene over på al vores halm, og desværre til tider også nogle forbanede rotter (har heldigvis ikke haft nogle i år)også har vi rigtig mange edderkopper:-)
Camilla Diana Olsen,Rondo Quintus og Bubber
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| På vores "farm" |
|
|
Hos os er der: 4 ponyer 1 kat 1 hund En del mus (fortrukne sted er mit værelse!! ) En del rotter (fortrukne sted er stalden) En del svaler (også stalden) En del hugorme (fortrukne sted er ponylæskur, hvor de lægger æg) En del snoge (overalt) En del Stålorme (overalt -meget flotte!) En del frøer (fortrukne sted: huset -hvordan kommer de dog ind?) En del firben (badeværelset ) Et par fasaner (haven og folden)
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| overskrift |
Jannie *haflinger* |
13-06-2008 10:23 |
|
Hos os bor der pt. 7 heste 1 hund ukendt antal katte (dog 2 huskatte og så ellers en masse staldkatte) 1 kanin hmm tja og sikkert os en masse mus. Kattene fanger i hvert fald tit nogen. Og så er er rigtig mange fasaner.
Jannie Don´t worry, be happy:-) Fuldblod/paint vallak sælges
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| overskrift |
|
|
Hjemme hos os er vi: 2 mennesker 2 hanhunde 4 katte (2 fiksede hunner og 2 hanner) + strejfere 2 ponyer 1 hest + alt det andet: 1 vild kanin (tam der er sluppet ud for et år siden) x pindsvind x kryb og kravl x fugle x frøer og andet ved søden
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| tja... |
|
|
nu bor vi ikk på landet men i et parcelhus  vi har en hest (dog står den ikke i haven ) to hunde en kat 3 kaniner (har lige fået aflivet en) og en hamster. og så har vi myre, pindsvin, fugle af alle slags og sikkert også andre dyr i haven...
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Vi er da også |
Fru Hansen |
13-06-2008 13:16 |
|
mange. 7 heste + et føl. Fordelt på mark og eng og en inde om natten. 6 Japaner spids voksene hunde 3 Sheltie hunde 1 gammel krysning. 1 hvid schæfer 2 Japanske spids hvalpe 6 Sheltie hvalpe. et utal af guld fisk i søen i haven. svaler i stalden over ved hundene og i carporten. Mus og måske en rotte oppe i togvognene. ja så er vi 2 voksene + - børn i alle alder nogen mere fast end andre. P.S vi har ikke kat, vi kan ikke "tåle" dem siger hundene. Hej fra Annette
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|