|
|
| Tudefilm... HVILKEN? |
| Forfatter:  |
Logio |
| Dato:  |
09-06-2008 21:24 |
|
Er der nogle der vil anbefale en rigtig god tudefilm.. Har købt chokolade og nu er jeg bare klar. Men hvad skal jeg se? Anbefal en film med tudegarenti 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| fluen, ha ha |
|
|
Jeg tuder altid til fluen 2, som ellers er en klam gyser, men der er lige en sørgelig scene med en hund he he.. Jeg ved det faktisk ikke.. hmm.. det skal vel næsten være noget drama.. bum bum.. desværre, jeg er blank  mvh sandra
Med Ridedyrene Monty og Champstar <3 Tequila & Medina, i er SAVNET! <3
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| autumn in newYork |
|
|
Autumn in new york er super tøsefilm!! med richard gere og winona ryder - en rigtig tøsefilm med lidt handling, love og tårer
"Ingen hest har græsset forgæves" citat: Steffen Brandt ... Nu med en ny heste-ven... Thorleif Gøgholm has arrived.. Libero-Lucky - den største stjerne på himlen! 4.6.1997 - 11.7.2007....R.I.P.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| million dollar baby |
Tea ♥Funi og Hansi♥ |
09-06-2008 21:34 |
|
overskrift 
Hilsen Tea Nu med part på Funi -rød islænder & Hansi -Gotlandsruss
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| disney? |
linovitch ♥MiniMette♥ |
09-06-2008 21:39 |
|
mads og mikkel er en rigtig tåreperser!! 
Hilsen Line Den stolte ejer af MiniMette en Shetter med krummer i og Ib det frække æsel
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 123456 |
Agersted |
09-06-2008 21:45 |
|
Whetever you think you can - or think you can't. You're right! (Henry Ford) Og et pinsvin... Det er her I skal trække lidt på smiebåndet - Eller få læst tråden
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Rigtig tude film |
|
|
Powder..... Så tuder du fra start til slut, og i morgen med  Rigtig god tude aften  Mvh Signe Dick
The Highland Pony Society.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| tudefilm |
CharlotteRose |
09-06-2008 21:59 |
|
Ladder 49 - øv for en tuder....
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 123456 |
nassebasse ♥nilaus♥ |
09-06-2008 21:59 |
|
dancer in the dark en tudefilm på en ikke-pigefilms-agtig måde. eller løvernes konge 
At tro, at verden er god ved dig, fordi du er et godt menneske, svarer til at tro, at tyren ikke vil stange dig, fordi du er vegetar.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| tuder altid til |
|
|
A Walk To Remember den er bare så go snøft. så måtte simpelthen købe den på dvd. så fik jeg overtalt manden til at se den med mig. og minsandten om han ikke osse tuede, he he dejligt at se mænd osse kan være bløde he he 
ingen hest har græsset forgæves. behandel dyr ordentligt, det er jo ikke deres skyld.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| The Notebook |
|
|
The Notebook. Og Pans Labyrint. - Salvia
De kloge folk der alt forstår de har en stille færden, mens de der fatter ingenting går højlydt rundt i verden. - Gruk af Inge Jacobsen
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hejsa.... |
Moni |
10-06-2008 08:32 |
|
Vil også sige A walk to remember super god film.. Og har grædt alle de gange jeg har set den..
Nu med sønnen Jesper, født den 31. august 2006. Besøg vores hjemmeside, klik her
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| tudefilm |
Jannie *haflinger* |
10-06-2008 08:59 |
|
Jeg hyler altid til Pearl Habour, uanset hvor mange gange jeg så end har set den. Sys den er så sørgelig når han dør...
Jannie Don´t worry, be happy:-) Yeah, er snart FAGLÆRT LANDMAND hehe
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| overskrift |
Mor til ♣Franciska♣ |
10-06-2008 12:58 |
|
Jannie for pokker, vi er nogle der er bagud og ikke har set den endnu!
Mvh Bonnie Don't be sad that the world lost Steve Irwin. Be sad that the animals did www.bjphoto.dk Mangler du billeder fra R. Dyrskue - lørdag? (bl.a. 3 års hoppe, følhoppe, præs. om formiddagen i Ring 3)
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Romeo and Juliet |
|
|
Romeo and Juliet, filmen fra 1996, den med Leonardo. Puha, husker da jeg så den i biffen, den er fantastisk! venligst Lone
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Tja... |
Britthn |
10-06-2008 13:26 |
|
Min første tudefilm var uden tvivl "Borte med blæsen". Et par år senere købte jeg den på VHS (ja, det hed det jo dengang...), og min kusine skulle se den med mig og trøste mig...Det blev omvendt 
Kh. Britt Welsh Partbreed og Welsh Cob - mit valg Maglehøj Knightley og Valhallas Abigail Et par af verdens smukkeste heste
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| overksrift |
Mor til ♣Franciska♣ |
10-06-2008 13:32 |
|
Nå men forresten, hvorfor har ingen dog nævnt Black Beauty med Sean Bean? Uha for en vræler, både for hestemennesker og ikke hestemennesker! :'(
Mvh Bonnie Don't be sad that the world lost Steve Irwin. Be sad that the animals did www.bjphoto.dk Mangler du billeder fra R. Dyrskue - lørdag? (bl.a. 3 års hoppe, følhoppe, præs. om formiddagen i Ring 3)
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Jeg stemmer... |
Jaller (Midnat) |
10-06-2008 13:38 |
|
..også for The Notebook, fy for pokker! Ikke bare et par tårer ned af kinden, nej jeg HULKEDE nærmest hele filmen igennem 
Camilla Jaller -Med halvparten Wonder Og unghesten Midnat
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Tudefilm |
|
|
Der er ikke mange film, der kan få mig til at tude, men en film der virkelig kan få mig til at tude er: "Giv Det Videre" (Pay It Forward) Selv min kæreste indrømmer, at da han så den første gang, fik han også en god klump i halsen, og det var hjemme hos mine forældre, så han skulle virkelig kæmpe ekstra meget  Hilsen Tine
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Tude... |
|
|
Den film jeg tudede mest over, må nok være Life as a House. Den historie er altså bare til at tude over.
** Trine ** Ejer af: Sportskoen Nydam's Mr. Milan. Ejet af: Frosti - hustyrannen. Milan søger rytter fra 2009. Se her: www.nydamsmrmilan.webbyen.dk/ Søger du hingstebilleder? Kig på min præs.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Patriot. |
monicasof *Majoren* |
10-06-2008 13:56 |
|
En film jeg alle gangene jeg har set den har STORtudet til er The Patriot - med Mel Gibson, en stærk film...med følelser, spænding, humor og hele pivtøjet 
Mange hilsner fra Monica En rigtig hest - har 4 ben og en hale GLOBUS CLIC DRESSURSADEL 32" SÆLGES, NÆSTEN NY (skriv PB for mere info) Dejlig 3 års hoppe ponybl. sælges.... Se hende på præs - Freja
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| P.S......... |
|
|
P.S. i love you - den har gået i biografen for nylig, måske gør den stadig, den er ultra god. Men hvis den ikke går i bio mere kan du læse den på bog mens du venter, der er også tude garanti, den er virkelig rigtig god og lidt sjov på samme tid
Rikke - nu uden sparky (med Nynne) I'm not scared of dying, I just don't want to
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| film... |
|
|
Ja P.S. I love you er en fantastisk bog (selvom slutningen var lidt underlig) - Har endnu ikke set filmen, men skal helt sikkert!!! Life as a House er jeg også helt vild med - Sjovt den bliver nævnt her, synes ikke så mange kender den.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Tudefilm! |
|
|
Jeg er enig med mange af jer, så der er nok at gå i gang med... Vil nu lige tilføje en film, som var min seneste biograftur (den kommer på dvd d.24.): "Drageløberen" Jeg har aldrig i mit liv tudet på den måde - og slet ikke i biografen, hvor man sidder sammen med en masse fremmede mennesker og prøver at holde det lidt tilbage... Tårer og snot stod ud af hovedet på mig af flere omgange - og det samme gjorde det på mange andre i salen kunne man høre  Selv kæresten havde meget svært ved at holde tårerne tilbage (der skal ellers noget mere til end ved mig, der kan tude over en reklame, hvid det skulle være, hmm...) Så den kan klart anbefales hvis man vil tude - og selve historien er også god og tankevækkende!
Hilsen Mette med fjordhypperne Behandl din hest, som du selv gerne vil behandles - med respekt! SÆLGES Kjole: sort, gulvlang, str.42 Kjole: lilla/lyserød, lang, str.XL Ballerinasko: sorte str.38 Se præsentation ...
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| ja drageløberen... |
|
|
Ja drageløberen er også lidt af en tudefilm, jeg syntes bare den er lidt for langtrukken og kedelig i midten af filmen.
Rikke - nu uden sparky (med Nynne) I'm not scared of dying, I just don't want to
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Rigtig nok... |
|
|
Det er rigtig nok, at den er en anelse lang hen over midten - men jeg synes nu det opvejes!!
Hilsen Mette med fjordhypperne Behandl din hest, som du selv gerne vil behandles - med respekt! SÆLGES Kjole: sort, gulvlang, str.42 Kjole: lilla/lyserød, lang, str.XL Ballerinasko: sorte str.38 Se præsentation ...
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| tjjaa.. |
|
|
altså.. godt nok lidt ældre modeler men de virker Titanic og black beuty de er altid gode.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Masken |
|
|
med Cher, så den ved en fejl første gang, troede det var en eller anden klam gyser. En rigtig tude slutning. Den er ret gammel, så det er ikke sikkert den kan fåes stadig. Karin
Køn, stor hoppeplag efter Kaiser Wilhelm sælges, morfar Parlør
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hvad med?? |
|
|
Hvad med Hesteviskeren?? Den tudede jeg også till Og eller sså, som tidligere nævnt: "Pay it forward, super god film". Og kan anbefale en lidt i genre med den, som også er lidt en tudefilm... Årh, kan ikke lige huske hvad den hedder. kommer med det, når jeg kommer på det.. Men det er total yndlingsfilm! Og ellers så Titanic. Og mange flere.
Be-Dancer Højgård - Verdens lækreste hoppe. Nu scannet drægtig, ved Sheroc Højgård
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Tudefilm jeg klart kan anbefale |
Annemette ☻Fusse☻ |
10-06-2008 15:37 |
|
- "Life as a haouse", mega tude/tøse film- der har en rigtig god handling. - "Erin brockovich", rigtig god tøse film, der er baseret på virkelige hændelser- giver også klump i halsen... Håber du får en hyggelig aften i selvskab med lommetør klæder  Klem.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Tudefilm? |
|
|
Puha den er svær xD.. Jeg ser ikke så mange af sådan nogle film, mest nogle med gys i.. Men jeg ville nu nok sige Titanic .. 
Søger part - i Holbæk på privat gård Jeg er 14 år, og har gået til ridning i 6 år. Er ca. 1.66 cm. Hvis du vil høre mere så send en mail eller sms til mig milo-natur@hotmail.com - 27369041
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Tudegaranti!! |
fiasta |
10-06-2008 18:04 |
|
Ghost....... 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| tudefilm. |
Mette *F* |
10-06-2008 18:25 |
|
Heste filmen Flicka der hvor hesten bliver kørt væk  -Også Pearl hobour der hvor han dør arrg.. er pisse dårlig til de film hvor mennesker dør! Få et bedre hop. Rid welsh cob. 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| xxxxxxxxxxx |
|
|
"The Passion of the Christ" og "Storbydrømme" (Jersey Girl) med Liv Tylor og Ben Affleck -elsker bare den film. Temaet er at der er det liv du drømmer om - og så er der det liv, der gør dig lykkelig  Tuder over dem,hver gang jeg ser dem. Jesus-filmen vil jeg ikke se mere, den er simpelthen for smerte-agtig. 
Vrinsk fra Esma Kun den der bestiger bjerget får udsigt over dalen..
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| madison |
|
|
Uha, jeg kan næsten tude til alle film et lille uddrag: - John Q - Den grønne mil (hvorfor er der dog ingen der har nævnt den? ) - Sommersby - De fire fjer
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hej hej (: |
|
|
Her er nogle : I am Sam Den grønne mil John Q
- Sagde - Nanna - <'33 Med den dejlige part Calico<3 Rid bedst, rid Dressur hest =D
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Melder mig enig.. |
Pernille3400 |
10-06-2008 21:00 |
|
Må tilslutte mig flere af Jer - Pearl Habor er en af de film som jeg virkelig kan græde til.. Det sker ellers ikke for tit.. Men ellers findes der jo også massere af Disney film, som er til at tude over.. Bambi, Mads og Mikkel m.fl.. God aften:)
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| altså da...... |
|
|
jeg har fornyelig set AS IT IS IN HEAVEN, eller på dans som i himlen WOW siger jeg bare. det er en film der rører dybt i en og som giver en masse til efter tanke. og så er den svensk. kan kun anbefales at blive set.
mvh hilsen NICOLE masser af dejlige marsvin unger til salg
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| min totale tudetur er... |
|
|
Stepmom, med Julia Roberts and Susan Sarando så der dømt klude og snotnæse..
mvh Karin Super frisk Kat 2 pony søger sød part(gratis) ved Sorø
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| jeg synes |
|
|
Spirit! Min yngste søn levede sig helt vildt ind i den. Lassie er også en tåreperser.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| tudefilm :D |
Camilla Hougaard Nielsen |
10-06-2008 23:41 |
|
@!#$ And The City - The movie !!!!! (for fans ) Ej et seriøst bud må helt klart være; A Walk To Remember eller Save The Last Dance 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| En af mine |
|
|
absolutte yndingsfilm som trækker vand i øjenkrogen hver eneste gang jeg ser den, så er det: Fire brylluper og een begravelse... *suk* scenen med begravelsen og digtet der bliver læst op, får mig til at hulke gang på gang.... 
Pernille Team Blue ox - Distanceridning.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Tude film |
|
|
Jeg har læst Drageløberen på bog, og jeg tude næsten hele tiden. Jeg kan lige forstille mig den på film....  /Signe
The Highland Pony Society.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Mine... |
|
|
er: Livets små mirakler - Stor tude film.. A Walk To Remember.. Powder.. S ex and The City - The movie.. City of Angles.. E.T.. Becoming Jane.. Jersey Girl.. Og der er mange mange flere - især kærlighedsfilm, men også seriøse film, tegnefilm m.m.
Med venlig hilsen Bolette ღ En gang Z - altid Z ღ ~~ Hastværk er lastværk ~~ www.stald-westphal.dk
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| GO GO FILM |
Fru Ø |
11-06-2008 12:15 |
|
Ingen sår den nye "P.S jeg love you"
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Film... |
|
|
Undrer mig over, at der slet ikke er nogen som har nævnt Legendernes Tid med Brad Pitt. Den er bare for sørgelig og så ser han super godt ud 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| mine tudefilm |
|
|
Legerndernes tid...helt klart en god tudefilm Broerne i madison county stortudefilm!!!!!!!!!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Tudefilm... |
LineFedders |
11-06-2008 13:09 |
|
jamen - EN VERDEN UDENFOR (filmatiseringen af The Shawshank Redemption af Stephen King)!! "Brooks was here!"... Og så selvfølgelig det sidste afsnit af @!#$ and the City - jeg hulker som et lille barn hver gang, jeg ser det. /Line
Distancenovicerne Askari & Line, og Pompadeur - højtelsket ædemaskine
"Everybody's gotta end up somewhere, I'm just taking my time to get there" - Tina Dickow
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| har ellers forsvoret |
ElseG |
11-06-2008 18:14 |
|
...at såådan en løgfilm ville aldrig kunne findes, der fik mig til at stortude i en bio...  MEN P.S.: I love you... Uhhbbbuuuhhhuuu.. 
Med TOSSEhilsner fra Else.
Man lugter ikke af hest, man dufter.. 
HUSK: Altid kontrakt, ALTID, andet er for dumt.. !! SE HER:
www.internationalhestetransport.dk/ Rytter til Rino søges: Forhør på 27848079
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| jahhee |
trilsen (nogen gange med mor) |
11-06-2008 19:17 |
|
crush forrest gump ( måske ikke romantisk med jeg ser den altid med en klump i halsen hele vejen igennem) armageddon ( staves vist ikke helt sådan...) philadelfia søvnløs i seattle blandt veninder og elskere ( med jon bon jovi som maler....)
Sort babylift brugt 2 måneder , er som ny samt sort brio pusletakse spritny, sælges samlet 425,- inkl. porto sælges på grund af køb af blå barnevogn billeder kan tilsendes via mail
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|