|
|
| af med bollehåndtag? |
|
|
hejsa. Jeg jeg har lidt for meget på hofterne ( og benene - men dem er jeg igang med). Jeg ville høre om der var nogle der kunne nogle øvelser til disse håndtag? Nu skal der nemlig ske noget! Jeg har besluttet mig for at løbe ca. hver anden/tredje dag. Lave mavebøjninger, de der hvor man ligger på siden og løfter benet op i vejret Meget kønt! Og så kan jeg sku ikke mere - andet en strækøvelser  Så kom frem med øvelser til bollehåndtagene Jeg kan den med at man rotere rundt med underlivet - hvis forstår. Men giver det noget? Glæder mig til at hører nogle gode forslag ( Og er er ikke så meget fro at gå ud og købe den der kæmpe bold - bor i en 2 værelses, så der er ikke plads).
<3 med katten Bella <3 Blå stævne jakke sælges. Str. 38, meget velholdt! Kom med et bud. Part søges til omkring sept. I området ved høje taastrup. Evt. skovtur med muliighed for dressur undervisning.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| øvelser kender |
|
|
jeg ikke....men det siges jo at det hjælper gevaldigt lige der hvis man undlader sukker Det er både dokumenteret og alt muligt at sådan er det at være kvinde....sukkeret sætter sig på maven og den der delle. Jeg har prøvet at undlade sukkeret og må tilstå at det hjælper på mig, jeg er bare ikke lige til et liv uden sukker så jeg må leve med dellen. Held og lykke med projektet Pernille
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Bollehåndtag |
|
|
ja, jeg tænker over hvad jeg spiser. Men selvfølgelig ryger der lidt ned engang imellem! Det må jeg da ærlig indrømme - Til jer der er til søde sager , så har jeg hørt at hørfrø olie på salater skulle tage sukkertrangen!! jeg har da det der bælte. Men hvis jeg står op - så ser jeg faktisk ik så tyk ud fra siden - det er mere forfra - der er jeg bred  Jeg vil gerne ha hofter - er glade for dem. Jeg skal bare lige af med nogle cm. :-) Andre der har forslag til nogle øvelser til hofterne...? 
<3 med katten Bella <3 Blå stævne jakke sælges. Str. 38, meget velholdt! Kom med et bud. Part søges til omkring sept. I området ved høje taastrup. Evt. skovtur med muliighed for dressur undervisning.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Mormor arme og ben :-/ |
|
|
tænk sig engang - snart 100 mennesker har kiket  Slet ikke nogen der kender et par øvelser. Er der virkelig kun den vrikken med underlivet i cirkler ?!  Jeg virkelig prøvet at komme i min krative hjørne - men der måske kun den hårde måde ? Andre der ellers har øvelser til arme og ven? ( Væk med mormorarmene )
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| kun 2 veje |
|
|
Som jeg skriver i min overskrift,så er der KUN 2 veje !!! Den ene vej er et ½stort vægttab,den anden er at bruge de muskelgrupper,som stederne( hvor du ønsker at tabe dig) består af. Jeg ville foreslå hård løbetræning ( efter opvarmning/optræningg.Martonløberer har aldrig bollehåndtag! Koncentreret dressurridning ( dygtige dresurryttere har sjældent mave og store lår), svømning( konkurrencesvømmere er ret muskuløse og ikke for tykke) Ja kort og hårdt sagt så skal du ud og svede.
Mvh Graven Fronerthig Prince Teyrnon kåret Welsh cob står til avlsbenyttelse Sælges : Sød Rødbroget ponyhoppe 3 år shetlænderblanding. Hoppeføl sælges ved fravending .Præstationsblod
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Bambambam |
| Forfatter:  |
Melanie ♥Fie♥ |
| Dato:  |
09-06-2008 11:50 |
|
Jeg kan anbefale pilates.. er du gal det tager fat over det hele..!! Og så en stor bold selvom du siger du ikke har plads... Og så lav mavebøjninger på den... Ellers ved jeg snart ikke...
***Melanie*** Som søger rolig parthest et par gange om ugen nær Åbenrå
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 123456 |
|
|
Bollehåndtag I: Læg dig på maven. Hæv dig op, så du kun hviler på tåspidser og albuer. Spænd i maven. Sørg for at ryggen er helt ret under hele øvelsen. Hold så længe som muligt. Gentag min. 8-12 gange. Bollehåndtag II: Læg dig på siden. Det nederste ben skal være bøjet 90 grader ved knæet, det øverste ben strakt. Hæv dig nu op på albue og knæ/underben. Sug "navlen ind mod rygsøjlen" samtidig. Sørg for, at din ryg er helt rank under hele øvelsen. Hold positionen så længe som muligt - skift side. Gentag min. 8-12 gange pr. side. Ekstra sværhedsgrad: 1: Stræk begge ben, så du kun hviler på albue og fodkant under øvelsen. 2: Løft øverste ben. Mormorarme I: Tag en 1,5 l. sodavandsflaske og fyld den med vand eller sand. Hold flasken bag numsen med begge, strakte arme. (Dine håndflader skal vende væk fra numsen). Løft nu flasken væk fra numsen med strakte arme med langsomme, kontrollerede bevægelser. Gentag 3 x 12. Mormorarme II: Tag ovennævnte flaske og hold den i strakte arme op over hovedet. Saml albuerne! og før flasken langsomt ned mod skulderbladene og op igen. Gentag 3 x 12.
Kh Maria Errare humanum est - sed perseverare diabolicum est... Mor til skønne Kathrine, født 24.08.06
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Punkttræning |
Kristina König |
09-06-2008 12:08 |
|
Du kan ikke punkttræne. Eller, det kan du godt, men det giver ikke det ønskede resultat. Musklerne bliver måske større, men de er stadig under fedtlaget. Det eneste som hjælper er et vægttab gn. kredsløbstræning og styrketræning. Ved at øge din muskelmasse øger du din forbrænding, så det er en ren god cirkel  Desuden er der den genetiske side af det. Jeg er en str. 34/S og jeg har også (små) håndtag. Dem kommer jeg nok aldrig af med, for jeg skal i al fald ikke tabe mig. Kristina
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Procentfordeling... |
|
|
Et vægttabs effektivitet er fordelt på følgende måde: 80 - 85% afhænger af ernæring. 20 - 15% afhænger af træning. Så hvis du skal smide nogle gram (for de der deller er jo lavet af fedt ), så skal du ikke lægge al din energi i træningsmetoder og dets lige men derimod ændre dine kostvaner Men selvfølgelig er gode muskler og en god kondi nogle gode ting også  Mvh. Simone
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Nemt nemt |
Illum |
09-06-2008 12:17 |
|
Ifør dig tøj et par numre større, så flyder intet ud over kanten...
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Mit tøj passer |
|
|
jeg kan så sige at jeg har noget tøj der passer mig - TAK. Nu er det jo mere fordi det bare ikke er pænt  Heller ik når man har bikini på. Eller ligger i dobbeltsengen  Og så er det faktisk også for min egen skyld - så det med tøjet kan jeg altså ikke bruge til noget. ( Men havde nu også regnet med at du kom med et svar - illum - ventede bare på det )
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| jamen så gør dette her |
Illum |
09-06-2008 13:28 |
|
Æd færre kalorier end du forbrænder. Lær at sige NEJ, til foder der ikke er brug for. Og bevæg dig mere end du gør.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| overskrift |
|
|
Jeg er ikke sikker men læste for noget tid siden, at hvis man sjipper forbrænder man en masse, det kunne være det ville gøre en forskel 
Hilsen Louise Luna og Snippe <3
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Sjippetorv og håndtag |
|
|
kunne være jeg skulle prøve med et sjippetorv. Og de der øvelser som en anden forslog. De kan vel lave mens man ser tv - så bliver det ik så kedeligt  Det er jo lige så meget for at komme i form - cykler i forvejen til arbejde. Og er så også begyndt at løbe lidt. ( Har gjort det før - startede igen tidligere på året, men så kom sneen og så er det ligesom ik så sjovt ) Andre der ellers er igang 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 1234567 |
HeidiZ |
09-06-2008 14:47 |
|
Jeg kan anbefale motionscenter, det giver rigtig godt  De plejer at have en masse gode mavemaskiner  Men de deller som sidder om hoften, de kan bare være svære at komme af med. Min veninde har tabt sig 15 kg, og er pæn høj og slank. Men har bare stadig de håndtag runt om maven.. Hun har også prøvet meget, med det vil bare ikke give slipe.
-HeidiZ  The trust between horse and rider creates a unique partnership *** LABRADOR KØBES! SE PRÆSTENTATION
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Bummelum... |
|
|
Som andre også nævner, kan man ikke punktforbrænde. Den eneste måde du kan komme af med håndtagene på, er ved generelt at tabe dig, og så håbe på at du også forbrænder noget af fedtet på maven (nogle er bare mere disponeret for at det sætter sig der)... Mht. den øvelse du nævner du laver, så lyder det absolut ikke som en maveøvelse, men snarere som en af de god gamle øvelser for hoftens abduktorer(ballemusklerne). Styrketræning giver ikke specielt meget vægttab i sig selv, da man ikke på samme måde får pulsen op, og fordi at den ekstraforbrænding man får af en større muskelmasse ikke er helt så gevaldig igen... Men styrketræning kombineret med noget aerobt træning(kredsløbstræning) såsom løb, svømning, cykling osv. hvor pulsen virkelig kommer op og der kommer sved på panden. Det er super effektivt. Her er lige et par link til nogle sider hvor man kan finde gode fif og træningøvelser: http://www.denintelligentekrop.dk/ www.iform.dk/Crosslink.jsp?d=100 http://www.motion-online.dk/
Mvh Cavan Stifter og formand:AHNA Hvad man ikke dør af bliver man stærk af
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| motto... |
Tine85 |
09-06-2008 23:31 |
|
Hvis der ikke er noget at holde i, er der ikke noget at holde af  Det har jeg ihvertfald hørt flertallet af fyrene jeg kender sige!
M.V.H Tine ***Vær dit eget ikon*** (") (") ('.' ) (")-(")
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| har sagt... |
|
|
det i en tråd om store lægge også, svømning er den gyldne løsning, bare giv den noget gas, ca. 1000 m. 3 gange om ugen så træner du kredsløb og muskler uden de bliver mærkbart større, bare stærkere da der jo ikke er belastning på i vand
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Har da tabt mig lidt |
|
|
hey. Ville bare lige at at en fra arbejdet har spurgt om jeg ikke har tabt mig Der er faktisk flere der har sagt det. Og ja - jeg er ikke så god til at komme igang med sporten  Cykler dog på arbejdet. Og, ja - Så er jeg blevet single Det hjælper jo gevaldigt på det  ( nu køber man ik alt muligt "hyggeligt" med hjem ..-eller han gør). Nå, men ville bare lige dele det med jer 
<3 med katten Bella <3 Blå stævne jakke sælges. Str. 38, meget velholdt! Kom med et bud.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|