Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

Kvalme af hårfarve?
Forfatter: 
Dato:  08-06-2008 00:50

Jeg har lige farvet mit hår, men føj hvor den her hårfarve stinker, jeg har virkelig fået kvalme af det, det er næsten ikke til, at holde ud. Og der går jo lige nogle vaske inden lugten er helt væk.

Jeg synes ikke det plejer, at være så galt.

Det er farvet med Swartzkopf LIVE.

Er der andre der får det vildt mærkeligt af den??

Malle

- med Honeyburst/Raja :D

0
0
Svar på denne tråd

yep...
Forfatter: 
Dato:  08-06-2008 00:51

jeg får nogle gange hovedepine af den.. men går hurtigt over synds jeg..

Søger med lys og lygte en passer til min dejlige Fila! hun står i Ørbæk. skriv privat for mere info :-)

0
0
Svar på denne tråd

Nej.........
Forfatter: 
Dato:  08-06-2008 01:11

Og det kan absolut være farligt!

Men er det kun stanken er det ikke så slemt.. Men pas på med det.

Hannah R.

Nu med pletten Lejsa!

Bukkespring på den aller første ridetur. Im in love! Oo'

Noget der klapper - Rid en knabber

0
0
Svar på denne tråd

ingen....
Forfatter: 
Dato:  08-06-2008 07:24

problemer her.

Jeg bruger dog enten Loreal multi color(tror jeg den hedder, den der er både grundfarve+striber) eller Scharzkopf's af samme art hvor der ligeledes er multi color og striber.

(Det er vist i øvrigt snart tid igen - farven er fra marts og ØV hvor det hurtigt falmer i sommervejret )

Har aldrig oplevet problemer med nogle af de "hjemme farver" jeg har brugt hvad enten det var til at gøre mig lys eller mørk synes dog nogle er bedre end andre såsom de to øverst beskrevet og Garnier Nutrisse af "single" farver

- men den ene gang jeg gik til frisøren(faktisk en anerkendt frisør) og gav en bunke penge for lyse striber begyndte jeg at fælde helt vildt bagefter

Så jeg farver selv - og folk tror ikke altid på mig når jeg siger det første gang

Certina: bliver lige nødt til at spørge - har du officiel dokumentation for at det mrk som trådstarter har brugt kan være mere farlig end tilsvarende produkter på markedet?

(her tænker jeg på at de store sager der har været i medierne for år siden jo var sager hvor folk faktisk ikke havde overholdt sikkerheds anvisningerne)

Eller var det bare mere hårfarvning generelt du mente man skal passe på med?

For det sidste giver jeg dig naturligvis ret i

og nej sundt er det ikke - men jeg vælger alligevel at tage risikoen 3-4 gange om året da min naturlige farve virkelig *ER* kedelig

Xoco82 & Davina

Stud.theol

>>>Det er ikke Gud, der skubber os ned fra pinden, men han griber os inden vi rammer jorden<<<

Velgående dressurhoppe udlånes til privat ridning/avl

se annonce på hestens profil

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider