problemer her.
Jeg bruger dog enten Loreal multi color(tror jeg den hedder, den der er både grundfarve+striber) eller Scharzkopf's af samme art hvor der ligeledes er multi color og striber.
(Det er vist i øvrigt snart tid igen - farven er fra marts og ØV hvor det hurtigt falmer i sommervejret
)
Har aldrig oplevet problemer med nogle af de "hjemme farver" jeg har brugt hvad enten det var til at gøre mig lys eller mørk
synes dog nogle er bedre end andre såsom de to øverst beskrevet og Garnier Nutrisse af "single" farver 
- men den ene gang jeg gik til frisøren(faktisk en anerkendt frisør) og gav en bunke penge for lyse striber begyndte jeg at fælde helt vildt bagefter 

Så jeg farver selv - og folk tror ikke altid på mig når jeg siger det første gang 
Certina: bliver lige nødt til at spørge - har du officiel dokumentation for at det mrk som trådstarter har brugt kan være mere farlig end tilsvarende produkter på markedet?
(her tænker jeg på at de store sager der har været i medierne for år siden jo var sager hvor folk faktisk ikke havde overholdt sikkerheds anvisningerne)
Eller var det bare mere hårfarvning generelt du mente man skal passe på med?
For det sidste giver jeg dig naturligvis ret i 
og nej sundt er det ikke - men jeg vælger alligevel at tage risikoen 3-4 gange om året da min naturlige farve virkelig *ER* kedelig