Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

Øv de beskidte sommerfødder
Forfatter: 
Dato:  07-06-2008 22:42

i sandaler - crocs og klipklappere..

Står hver aften og skrubber fødder med skure svampens grønneside - er jeg den eneste?

Mvh

Gitte-Mor

Tera/feb-05 og Lian/dec-07

Pony vallak købes

Kanon lækker broget hingst med

fantastisk temperament tilbyder naturlig bedækning

0
0
Svar på denne tråd

aha....
Forfatter: 
Dato:  07-06-2008 22:48

så jeg er måske ikke den eneste der går i sandaler ude ved hyppen? Har ellers fået lidt slag for det, for det er jo farligt :) Men det støver også bare enormt i vores stald, med de sandfolde :) I dag var der en hvirvelvind, ret stor i øvrigt. Hestene blev vildt bange, vi stod bare og gloooede på det støv og sand, der hvirvlede rundt højt op i luften.

hvis jeg har været i hallen, ser det ud, som om jeg har tillagt mig overskæg :) Og generelt en smuk "afro"-teint.

Det er nu knap så slemt at få af her. Det er værre med hænderne. Når vi har givet vand på foldene, er hænderne helt sorte af slangen. Og der skal skrubbes lidt. Men hvad.. Er det ikke bare charmen ved at have hest, tøser? Haha.

Lone

Jeg keder mig, derfor er jeg her :)

Healing tilbydes

0
0
Svar på denne tråd

Jeg vaske....
Forfatter: 
Dato:  07-06-2008 22:56

Jeg er typen der syntes det bedste i verden er at gå i bare fødder, så jeg får pænt beskidte fødder hen af dagen.

Jeg vasker dem bare godt, og så tager jeg lige en god grov fodfil og filer skridtet at det "hårde" hud på hælen og trædepuderne, så er de fine som ny igen :)

Så får man samme tid lige filet hård hud af og slipper for tørre revnede hæle

Rikke - nu uden sparky (med Nynne)

I'm not scared of dying, I just don't want to

0
0
Svar på denne tråd

6 tegn.
Forfatter: 
Dato:  08-06-2008 00:13

tag et fodbad hver aften, og skrub dem lidt, det er dejligt og får fusserne rene

Nanna

Hold dine venner tæt

-Hold dine fjender tættere

0
0
Svar på denne tråd

Jeps - her i huset...
Forfatter: 
Dato:  08-06-2008 00:23

skrubber jeg ikke mindre end 6 fødder hver aften - mine egne og pigernes (mande klarer sine to selv, hihi)

Vi elsker at rende rundt på bare tæer i haven, så de bliver godt sorte - men det gør de nu også selvom man har sandaler eller andet på syntes jeg.

Pigernes får med en engangsvaskeklud, det går fint da de ikke har noget hård hud - mine egne får en hurtig tur med filen bagefter, da det sidder fast.

TinaR

***Nu FRU Rasmussen***

Mor til Filippa 060603, Mikkeline 260205

og Bertram 250108

0
0
Svar på denne tråd

Åh ja...
Forfatter: 
Dato:  08-06-2008 00:24

..skønne sommer og sorte tæer.

Dog ikke i stalden, trods alt... Men de bliver flot sorte alligevel!

Jeg har fire etagers trappe-gang ned til et bad, så min løsning (alternativt til at klaske fødderne op i køkkenvasken) er fodbad. Med pebermynteolie. Uhm!

I

0
0
Svar på denne tråd

Skure svampen
Forfatter: 
Dato:  08-06-2008 07:56

er bare SUPER til sorte sommerfødder .. Den bruger jeg også hver aften..

Mette & Miss I´Will

Tjek min hjemmeside

www.123hjemmeside.dk/Mettes-hunde

0
0
Svar på denne tråd

husk at:
Forfatter: 
Dato:  08-06-2008 09:50

Husk at smøre fødderne ind i en go fodcreme... Det afhjælper også det hårde hud.. :) :) :)

Med TOSSEhilsner fra

Else.

Man lugter ikke af hest, man dufter.. :) :) :)

HUSK: Altid kontrakt, ALTID, andet er for dumt.. !!

SE HER:

www.internationalhestetransport.dk/

Rytter til Rino søges: Forhør på 27848079

0
0
Svar på denne tråd

så er...
Forfatter: 
Dato:  08-06-2008 09:54

det samme her.

Jeg går barfodet herhjemme i varmen og med slippers udendørs hele tiden.

Ved hesten skifter jeg dog til staldsko (kondisko) hvis jeg skal ordne hove/strigle/muge/lukke heste ud - skal jeg bare blande foder og hente wrap så klarer jeg mig med slippers

Hurra for slippers der kan skylles igen og igen

Og ja skurevampe og en god creme er et must

Xoco82 & Davina

Stud.theol

>>>Det er ikke Gud, der skubber os ned fra pinden, men han griber os inden vi rammer jorden<<<

Velgående dressurhoppe udlånes til privat ridning/avl

se annonce på hestens profil

0
0
Svar på denne tråd

Jeps, sandaler og fødder
Forfatter: 
Dato:  08-06-2008 11:16

skylles hver aften - dog har jeg åbenbart stadig babyfødder, for et enkelt skyl med bruseren, og så er jeg ren igen :-)

Mvh Louise og Skjalda
Er lige flyttet til Lolland, hø og venner søges!

Dyreværnsloven
0
0
Svar på denne tråd

av av av!!
Forfatter: 
Dato:  08-06-2008 11:41

Det minder mig om sidste weekend, da kæresten og jeg grillede. Jeg skulle selvfølgelig være sej, og sætte ild til skidtet. Man er vel lidt fritidspyroman. Det ender med, at jeg, i bare tæer, fiser rundt i halvdelen af boligområdet for at finde en lighter, jeg kan låne, det i sig selv giver beskidte fødder. Derefter får jeg elvfølgelig aske og gløder udover det hele, da jeg skal hælde kullene fra grillstarteren over i grillen. Da jeg så vil sætte grillstateren ned, og gå ind og hente maden, træder jeg på de her gløder, av ava av!!!! Man kan godt sige, at jeg havde beskidte fødder bagefter. Inklusiv brandvabler

0
0
Svar på denne tråd

Sommerfødder
Forfatter: 
Dato:  08-06-2008 12:02

Mine er også konstant sorte om sommeren men har også bare fødder en sandaler på ALTID. Også ved hesten! Er heldigvis ikke blevet trådt på endnu.

Jeg plejer også at skrubbe dem, enten med en svamp eller med en peeling-creme. Og hvis det er helt slemt eller jeg skal noget specielt tager jeg også lige resterne af skidtet med en fil.

Louise

&
Stald Kelon´s Lerano

0
0
Svar på denne tråd

Peelings-tip
Forfatter: 
Dato:  08-06-2008 15:11

Et godt peelingstip er kaffegrums.

Det bruger jeg selv som peeling - plus at det stimulerer hudens blodcirkulation pga koffeinen i.

Mvh Louise og Skjalda
Er lige flyttet til Lolland, hø og venner søges!

Dyreværnsloven
0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider