Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

God eftermiddag
Forfatter: 
Dato:  04-06-2008 14:52

alle Hnsser hvad skal i sårn lave i dag samt i morgen har selv fri i morgen skønt her i varmen,i aften skal vi hygge ude i stalen og sove i telt sååh det skal sku nok blive godt.

mvh Katrine

0
0
Svar på denne tråd

Weekend i grillen tegn
Forfatter: 
Dato:  04-06-2008 14:58

Vi drager mod vest i morgen tidlig, for vi skal på Weber Camp på Ebeltoft Strandcamping fra torsdag til søndag.

160 glade grillere fra www.weberklubben.dk sætter hinanden stævne med masser af god mad, spændende og inspirerende workshops og underholdning med Jonathan Spang lørdag aften efter gallamiddagen.

Sommer, sol, sjove oplevelser, søde mennesker og masser af grill - kan det blive bedre?

mvh PiaR
quantum in me fuit

Svar venligst i tråden og ikke via besked

www.piar.dk

0
0
Svar på denne tråd

Bummelum...
Forfatter: 
Dato:  04-06-2008 18:35

Jeg læser pt. til anatomieksamen, så det er hvad mine dage går med ind til på mandag... Ikke den mest spændende weekend at gå i møde :-P

Mvh
Cavan
Stifter og formand:AHNA
Hvad man ikke dør af bliver man stærk af
0
0
Svar på denne tråd

ja jeg
Forfatter: 
Dato:  04-06-2008 19:03

havde fri fra job kl 13.

Jeg slog et smut ud forbi Hello Casanova og Gizmos fold, og fik snakket lidt med dem.

Hello Casanova og jeg er nu blevet så gode venner at han vrinsker når jeg kommer. Dejligt han knytter sig så hurtigt.

Derefter var jeg lige hjemme og lufte hundene, og hente to breve jeg skulle have sendt.

Efter turen på posthuset, kørte jeg til Tattoo Nation og bestilte en tid på lørdag til en tatovering.

På turen hjem,kørte jeg forbi SportsClub og fik trænet, og så ellers hjem i haven og flade ud på en madras.

Ole har passet alle hestene i dag, så jeg holder ridefri-dag.

Nu sidder jeg så her med computeren og TVet tændt på TV3, selvom jeg burde vaske tøj, lægge det sammen, gøre rent, rydde op, og pakke flere flyttekasser ud (det er kun 2-3 måneder siden vi flyttede ind)

Og så skal der selvfølgelig laves aftensmad til når Ole kommer hjem omkring kl 22

Og nej det blir ikke grill i dag.

De næste 4 dage har jeg fri (indtil videre i hvert fald), så der er masser af tid til sol, sommer, heste og træning

Dejó *Kilinga*

www.meravigliosacreatura.dk

Sepstrups Casanova

WPBR Cremello hingst tilbyder bedækning.

Fronbach Hello Casanova

Welsh sec. a hingst tilbyder bedækning.

0
0
Svar på denne tråd

Skal lave ingenting
Forfatter: 
Dato:  04-06-2008 20:26

- det er nemlig lige præcis hvad jeg kan for tiden. (Bækkenløsning)

Slæber mig dog dagligt ud til hestene og får dem ordnet, men så er energien også langt opbrugt.

Mht at have fri, så har jeg netop fået meddelelsen idag om at jeg har fri resten af livet.

Jeg er idag blevet tilkendt førtidspension.

Ved ikke om jeg skal sætte en glad eller en trist smiley, for jeg er altså kun 26, og det er altså en helt forkert alder at få "fri" i......

MEN jeg skal NOK komme igen - ligeså snart jeg kan!!! Jeg glæder mig, og håber det bliver snart. Jeg er IKKE færdig med arbejdsmarkedet - men ser det blot som en slags pause. Og et carte blanche til at forsøge alle de gange jeg vil - uden at økonomien osv knækker sammen. Jeg skal nok finde det rigtige, så jeg kan vende tilbage til arbejdsmarkedet. Wish me luck

Mvh Louise og Skjalda
Er lige flyttet til Lolland, hø og venner søges!

Dyreværnsloven
0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider